Jump to content

Julio Baptista


Guest ReYeS

Recommended Posts

Guest kellex
Sevilla må vel selge hvis de ikke får fornyet kontrakten hans. Har av en eller annen grunn en god magefølelse når det gjelder Babtista.

14740[/snapback]

 

 

Må si meg enig, bare rart at de tyner dette salget så utrolig mye.. Baptista sier fortsatt at han ikke vil signere ny kontrakt. Han sier også at han vil bli ut kontrakten(1 år til) men man må jo nesten si det hvis han ikke blir solgt, ingen som vil like han i sevilla hvis han sier han ikke vil spille for dem!

 

http://skysports.planetfootball.com/list.a...l=football_home

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply

Etter hva jeg har lest så er Baptista klar for en sesong til i Sevilla.

Men ryktene skifter jo fra dag til dag så jeg tror ikke vi

skal utelukke noe.

At Wenger er på jakt er det vel liten tvil om.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Etter hva jeg har lest så er Baptista klar for en sesong til i Sevilla.

Men ryktene skifter jo fra dag til dag så jeg tror ikke vi

skal utelukke noe.

At Wenger er på jakt er det vel liten tvil om.

14802[/snapback]

 

 

huff og huff. du må skille mellom hva spiller og ledelsen i sevilla sier og hvordan overskriftene i tabloidene lyder. baptista har ikke utelukket noe som helst og del nido vet at sevilla må selge nå for å få inn penger i klubbkassa; neste sesong kan baptista gå for småpenger.

Link to comment
Share on other sites

huff og huff. du må skille mellom hva spiller og ledelsen i sevilla sier og hvordan overskriftene i tabloidene lyder. baptista har ikke utelukket noe som helst og del nido vet at sevilla må selge nå for å få inn penger i klubbkassa; neste sesong kan baptista gå for småpenger.

14808[/snapback]

 

Det var jo i grunn litt interessant at sportsdirektøren i klubben i dag gikk ut og sa at "ingenting er avgjort" dagen etter at Baptista selv sa han ville bli.

 

Det gir en viss indikasjon at ledelsen på ingen måte er overivrige etter å beholde ham.

Link to comment
Share on other sites

The Sun kan finne på mye rart, men de pleier faktisk å treffe bra når det gjelder "hvem som har fløyet hvor" og den slags.

 

Stusset litt over prisen som er nevnt. Uansett, jeg blir nesten sliten av denne berg-og-dal-bane-turen med Baptista. Den ene dagen har jeg troen, den neste er den borte, så kommer til tilbake igjen.. og forsvinner igjen.

 

Men er David Dein tilbake i Spania, så må det enten være pga. Guti eller Baptista. Og Wenger har sagt han ikke er interessert i Guti... Samtidig har jo sportsdirektøren til Sevilla åpnet for et slag, til tross for Baptistas egne uttalelser i går.

 

Jeg tror Sevilla begynner å føle presset selv nå, og føler de må selge snart. De vil jo ikke miste Baptista for en fjerdedel av prisen neste sommer.

Link to comment
Share on other sites

Guest Tobias

Leste bbc sin "Thursday's gossip column" og kom over noe Baptista news fra the sun. Finn en feil:

 

Arsenal expect to complete the signing of Seville's Juan Baptista today. (The Sun)

Link to comment
Share on other sites

Leste bbc sin "Thursday's gossip column" og kom over noe Baptista news fra the sun. Finn en feil:

 

Arsenal expect to complete the signing of Seville's Juan Baptista today. (The Sun)

14872[/snapback]

 

 

Hehe... Har de en Juan Baptista også? er det lillebroren til Julio? ;)

 

Men prisen som the sun skriver at Sevilla skal ha blitt enige med Arsenal om gjør meg litt skeptisk til det ryktet.. var det ikke £13.5 mill som de avslo for ikke så lenge siden? The sun skriver Sevilla har godtatt £12.5 mill...

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

“It is down to him. He might stay where he is or go to another club in Spain. I’m not sure he will go to another club in England but I don’t know."

 

sevilla og arsenal har blitt enige om overgangssummen...?

Link to comment
Share on other sites

hmm....holder Wenger på å gjøre samme "tabben" som i fjor? :D

Å si at stallen vi har er god nok til å vinne PL..

Vi så jo alle at det ikke fungerte.. ;)

 

Man U kommer til å forsterke ytterligere, Liverpool forsterker veldig nå og til og med Chelsea som kanskje har beste stallen fra før henter inn nye og bedre spillere.

 

Skal liksom ikke Arsenal gjøre det samme? Jeg er ikke fornøyd med 1 ny spiller i årets tropp!

Minst to til av toppklasse så er vi der!

 

Må jo bare håpe på Baptista, men alt virker diffust og usikkert.. :P

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
hmm....holder Wenger på å gjøre samme "tabben" som i fjor?  :o 

Å si at stallen vi har er god nok til å vinne PL..

Vi så jo alle at det ikke fungerte..  :D

 

Man U kommer til å forsterke ytterligere, Liverpool forsterker veldig nå og til og med Chelsea som kanskje har beste stallen fra før henter inn nye og bedre spillere.

 

Skal liksom ikke Arsenal gjøre det samme? Jeg er ikke fornøyd med 1 ny spiller i årets tropp!

Minst to til av toppklasse så er vi der!

 

Må jo bare håpe på Baptista, men alt virker diffust og usikkert..  :P

14960[/snapback]

 

 

Må si meg enig, + at nå er Vieira, Edu osv også borte.. Kan bli bra når nygutta fra forrige sesong får mer erfaring. Også har vi fått en veldig spenende spiller i Hleb! Fremtiden ser veldig lys for kommende songer med ny stadio, større inntekt og mange unge talenter, men neste sesong ser ikke så lys ut som den har gjort tidligere, men en ting er sikkert; tiden vil vise!

 

;)

Link to comment
Share on other sites

hmm....holder Wenger på å gjøre samme "tabben" som i fjor?  ^_^ 

Å si at stallen vi har er god nok til å vinne PL..

Vi så jo alle at det ikke fungerte..  ;)

 

Man U kommer til å forsterke ytterligere, Liverpool forsterker veldig nå og til og med Chelsea som kanskje har beste stallen fra før henter inn nye og bedre spillere.

 

Skal liksom ikke Arsenal gjøre det samme? Jeg er ikke fornøyd med 1 ny spiller i årets tropp!

Minst to til av toppklasse så er vi der!

 

Må jo bare håpe på Baptista, men alt virker diffust og usikkert..  :huh:

14960[/snapback]

 

 

Må si meg enig, + at nå er Vieira, Edu osv også borte.. Kan bli bra når nygutta fra forrige sesong får mer erfaring. Også har vi fått en veldig spenende spiller i Hleb! Fremtiden ser veldig lys for kommende songer med ny stadio, større inntekt og mange unge talenter, men neste sesong ser ikke så lys ut som den har gjort tidligere, men en ting er sikkert; tiden vil vise!

 

;)

14962[/snapback]

 

Nå er det jo slik at fotballspillere varer ikke evig, og selv Henry må gi seg en dag.

Og heller ikke kan vi forlange at Arsenal skal være i tetsjiktet hver sesong.

Med de prisene det er på fotballspillerne så er jeg faktisk overrasket over at Arsenal fortsatt er med å kjempe om mesterskapet hvert bidige år.

Wenger må tenke økonomi, og kan ikke "brekke ryggen" bare på grunn av et par spillerkjøp.

Men heldigvis har vi Wenger som manager og et "ekte" Arsenal-styre som vet å styre skuta på trygg grunn.

14982[/snapback]

 

 

Veldig enig!

Men man håper jo hele tiden på det beste. Må bare huske at de størst navnene ikke nødvendigvis er de beste kjøpene. Wenger har vist sin tillit verdig, og vi må stole på at han gjør det beste med de midlene han har til rådighet! Vil faktisk heller ha det sånn enn å være avhengig av en rik russer... Tenk når han blir bura inne for korrupsjon.. Da må chealski selge unna halve laget... AFC klarer seg på egne ben!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...