Jump to content

Julio Baptista


Guest ReYeS

Recommended Posts

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply

Fra Sevillas hjemmeside.

 

Da har Sevilla også på sin offisielle hjemmeside bekreftet at de har takket nei til et bud fra Arsenal. Og med en Baptista som ikke vil forlenge kontrakten sin med Sevilla og Luis Fabiano på plass for fem år, ligger alt til rette for Baptista exit ja.

 

Det blir spennende å se fremover. Jeg sitter klistret til Newsnow gjennom hele arbeidsdagene nå for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Er jeg den eneste som er litt skeptisk til dette kjøpet? Jeg mener £10 mill er alt for mye for en spiller som er såpass "ukjent"

13255[/snapback]

Ukjent?! Kanskje han ikke er KJENT, men han er MØKKGOD etter min mening!!! Og vi er heldige hvis vi får lurt ham hit for han er møkkgod, og en perfekt makker til Henry! Han er hodestyrken vi trenger! 'Beistet' skal til Highbury!

Link to comment
Share on other sites

I'm Beast bet for Arsenal

 

I følge The Sun er Baptista nå mer enn klar for å signere for Arsenal.

 

He said: “The Premiership is a good league and I’m lucky that the top clubs are interested in me.

 

“The interest from Arsenal has advanced the most and they have been informed of my situation at Seville.”

 

Baptista even claimed he had met Gunners boss Arsene Wenger in Sao Paolo this week and said: “We spoke about football.

 

“Wenger wanted to get to know me as a person and he talked to me about Arsenal and his team.

Link to comment
Share on other sites

Guest MinSin

tror ikke vi skal bekymre oss for mye angående en eventuell arbeidstillatelse på "The Beast".

Park Ji-Sung (manure) hadde vel også litt problemer med arbeidstillatelsen i og med at han ikke hadde spilt 75% av de siste landskampene, men alt ordnet jo seg.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
tror ikke vi skal bekymre oss for mye angående en eventuell arbeidstillatelse på "The Beast".

Park Ji-Sung (manure) hadde vel også litt problemer med arbeidstillatelsen i og med at han ikke hadde spilt 75% av de siste landskampene, men alt ordnet jo seg.

13267[/snapback]

 

Ja, godt å vite ;)

 

 

:ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Vel...jeg har aldri sett han spille, men etter det som tår her å dømme, så virker han veldig god. Speielt når jeg leser gjentatte ganger om hodestyrken hans, vi trenger en hodesterk spiller, det vil nok få mer fart på angrepet...for da har vi en som kan plassere headingene i mål :D

 

Men...så er det dette med arbeidstilatelse...håper vi får fiksa det å :unsure: Har veldig lyst til å se han i aksjon for Arsenal :lol:

 

Du er velkommen Baptista....du må bare få komme over :lol:

Link to comment
Share on other sites

Fra Sevilla hjemmeside.

 

Jose Maria del Nido, Sevillas president, sier at det ikke har vært noe mer kontakt med Arsenal og David Dein det siste døgnet. Derimot har en annen, ikke navngitt, engelsk klubb kommet på banen og lagt inn et bud identisk med Arsenal sitt (kan ryktene om at Liverpool er i ferd med å sikre seg Baptista stemme?).

 

Det er nå så.

 

Det jeg ikke liker er at del Nido hevder Wenger har vært i Brasil og pratet med Baptista uten Sevillas tillatelse. Ikke bra. Er det allerede kommet en annen klubb på banen, kan det være at del Nido misliker dette så mye at han heller velger å selge Baptista annenstedshen. I så fall får vi bare håpe Baptista allerede har bestemt seg for å dra til Arsenal slik at Sevilla ikke har annet valg enn å selge til oss.

 

Del Nido ble videre spurt om hva muligheten for salg av Baptista og Sergio Ramos var. Her var han klar på at "situasjonene ikke var sammenlignbare" ettersom Ramos hadde uttalt hvor stolt han var av å spille i Sevilla og ville bli etc, mens Baptista på sin side ikke var fornøyd og gjerne ville prøve seg i England.

 

Sannsynligheten for at Baptista blir solgt er dermed stor, men jeg er jammen ikke sikker på at det er i Arsenal han havner - og jeg ville ærlig talt bli ganske sur dersom Liverpool stikker avgårde med Baptista rett under nesen på Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Sky Sports mener det enten er Manchester United eller Newcastle som er den andre klubben som har lagt inn bud på Baptista. Blir spennende å se hva som skjer fremover nå, magefølelsen min sier at han ikke kommer til Arsenal. Men om han blir i Sevilla eller om en annen klubb signerer han gjennstår å se.

 

Vi hadde nok klart oss fint uten en budkrig på Baptista...

 

Kilde : Battle on for the Beast

Link to comment
Share on other sites

Det jeg ikke liker er at del Nido hevder Wenger har vært i Brasil og pratet med Baptista uten Sevillas tillatelse. Ikke bra.

13296[/snapback]

 

Ja, det ville være jævla lite smart av Wenger, hvis dette viser seg å stemme. Med tanke på måten Wenger og resten av Arsenal-styret reagerte i forbindelse med Cole-saken, så driter han på draget hvis han går rundt og gjør det samme.

 

Hvor mye man skal legge i den kommentaren, er en annen sak. Det er ikke eventuelt første gang at media forvrenger sannheten. Med tanke på det gode forholdet mellom Arsenal og Sevilla etter overgangen til Reyes, så vil jeg bli vedlig overrasket om Wenger har gjort noe sånt som kan ødelegge hele overgangen, samt det gode forholdet med Sevilla.

Link to comment
Share on other sites

Seville could demand FIFA action against Wenger for allegedly tapping up Julio Baptista.

 

President Jose Maria Del Nido is seething after his star striker, nicknamed The Beast, revealed he had talks with the Gunners’ chief in Brazil last week.

 

Del Nido insists the Gunners have broken transfer rules if they have contacted 23-year-old Baptista without clearance while the two clubs remain at loggerheads over a fee for the star.

 

The row comes hot on the heels of the Ashley Cole tap-up scandal, where Arsenal went to war with Chelsea for discussing a potential move without permission.

 

Del Nido rapped: “Arsenal have not been given permission to have contact with the player.

 

“If they have done this, they have acted outside the regulations laid down by FIFA.”

 

Highbury vice-chairman David Dein has upped a £10m bid for the player to £11.5m.

 

Baptista was quoted as admitting: “Wenger wanted to get to know me as a person and spoke to me about Arsenal and his team.”

 

Ta det som det er fra The Sun.... De har lov å snakke med hverandre i Brasil så

lenge de ikke diskuterer overgang til Arsenal.

Tror dette er nokså uskyldig.

Wenger kan umulig være så talentløs etter Cole sagaen.

Link to comment
Share on other sites

Guest brassik

Hei, las på et annet forum at det visstnok ska være slik at dersom en spiller under 23 år har vært i en klubb i over 3 år så kan andre klubber fra andre land ta kontakt med spilleren angående overgang, uten tillatelse fra klubben som eier spilleren. Dette skal i allefall gjelde for Spania..

Link to comment
Share on other sites

Guest brassik

håper forresten at vi skaffer oss denne spilleren, har ikke sett så mye av ham, men det jeg har sett lover godt, samtidig har jeg jo lest mye bra om han, så ja, jeg håper virkelig at vi skaffer oss denne kraftpakken av en meget allsidig spiller. Og vis ManchesterUtd også prøver seg så vil jo det være ekstra stas om han velger oss da :D

 

*må beklage for særdelseses fjortissaktig innlegg* :unsure: :lol: :lol: :D :blink: :P

Link to comment
Share on other sites

Sommerferien er nå over for Sevilla sine spillere. De skal alle møte opp igjen førstkommende mandag, 11. juli. Julio Baptista og Renato, som deltok i Confederations Cup, har derimot en uke ekstra ferie og må følgelig være tilbake 18. juli.

 

Som tilfellet var med Hleb, tror jeg derfor Baptistas fremtid må avgjøres innen den tid. Selges han vil sannsynligvis handelen gå igjennom i neste uke. Jeg vil tro Sevilla vil ha alt avklart innen han skal være tilbake igjen. Møter Baptista opp på trening mandag 18., tar jeg det for gitt at han fortsetter i Sevilla.

 

Forøvrig melder AS at Arsenal nå har uppet budet sitt enda en gang, til €15m + 6m. Det skulle bli en totalsum på €21m, eller £14m, noe som nærmer seg Reyes' overgangssum på potensielt €24.5m.

 

Neste uke blir make or break!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
Sommerferien er nå over for Sevilla sine spillere. De skal alle møte opp igjen førstkommende mandag, 11. juli. Julio Baptista og Renato, som deltok i Confederations Cup, har derimot en uke ekstra ferie og må følgelig være tilbake 18. juli.

 

Som tilfellet var med Hleb, tror jeg derfor Baptistas fremtid må avgjøres innen den tid. Selges han vil sannsynligvis handelen gå igjennom i neste uke. Jeg vil tro Sevilla vil ha alt avklart innen han skal være tilbake igjen. Møter Baptista opp på trening mandag 18., tar jeg det for gitt at han fortsetter i Sevilla.

 

Forøvrig melder AS at Arsenal nå har uppet budet sitt enda en gang, til €15m + 6m. Det skulle bli en totalsum på €21m, eller £14m, noe som nærmer seg Reyes' overgangssum på potensielt €24.5m.

 

Neste uke blir make or break!

13335[/snapback]

 

Det blir spenende å se, håper dette kan bli avgjort snart!

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...