Jump to content

Julio Baptista


Guest ReYeS

Recommended Posts

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply
Guest Arsenal_4ever
eh...jeg skjønner ikke helt :D Har vi fått Baptista nå?? :unsure:

14230[/snapback]

 

Nei, vi har vel ikke det enda, men ser for meg en overgang innen 1 uke.

14247[/snapback]

 

 

Aaaha...skjønner ;) Tusen takk for at du svarte da :D :)

Håper du har rett om det med Baptisita's overgang.

Vil gjerne vite at han er Arsenal's innen 1 uke :unsure: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

ifølge news of the world sier baptista dette:

 

"Both Seville and Arsenal know what I want. Of all the clubs that want me, Arsenal is the one I like most. But I need some conditions fulfilled before we can close the deal"

 

forhåpentligvis er dette gjengitt korrekt. da er det ikke mye som skal til før baptista er arsenalspiller.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
Sevilla har jo dessuten kjøpt tre spisser i form av Albert Luque, Javier Saviola og Luis Fabiano så sjansen for Baptista til Arsenal er vel stor..

14387[/snapback]

 

 

Burde det ja, har en magefølelse på morgen dagen...

 

 

:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Sevilla har jo dessuten kjøpt tre spisser i form av Albert Luque, Javier Saviola og Luis Fabiano så sjansen for Baptista til Arsenal er vel stor..

14387[/snapback]

 

:rolleyes: :unsure:

De har bare kjøpt Fabiano. Ellers er de i forhandlinger med Deportivo om Luque, om de ikke får han så er Saviola alternativet.

Link to comment
Share on other sites

Guest Dennis

Tror vi kan ha sikret oss baptista iløpet av kort tid. Ser at Sevilla er i ferd med å få både Maresca og Luque. Noen som snakker spansk?

 

"Pero Juande no sólo habló de Maresca. También lo hizo de Baptista y de su posible salida. "Eso es un asunto que lleva directamente el club. Por mi parte, yo cuento con él al cien por cien y si se marcha, ya veremos", apuntó el manchego, quien añadió que la secretaría técnica del club es la que maneja la situación si finalmente Baptista se marcha. "Si se queda, fenomenal y si se marcha, ya se verá que ocurre", apuntó el entrenador sevillista."

 

Undrer meg på hva treneren til Sevilla sier her?

Link to comment
Share on other sites

Han sier enkelt og greit at Baptista-saken er det ledelsen som hånderer. Han sier at han mer enn gjerne ser at Baptista blir værende, og regner inntil da med at Baptista vil gi hundre prosent for klubben.

 

Standard uttalelser som ikke sier særlig mye..

Link to comment
Share on other sites

Siste nytt fra AS.

 

Del Nido vil ikke betale de €15m Deportivo krever for Luque, og sa at kjøp og salg i praksis er avsluttet nå.

 

Baptista på sin side er på vei hjem fra Rio nå og ventes å komme til Sevilla kl 09 i morgen tidlig, hvorpå han vil møte direkte opp på treningsleir. Med mindre Sevilla mottar et tilbud høyere enn hva de har mottatt til nå, vil Baptista forbli Sevilla-spiller også denne sesongen.

 

Del Nido bekreftet at han ikke hadde mottatt noen nye bud i løpet av helgen. Det høyeste budet til nå var visstnok på over €20m fra Tottenham, men heller ikke det var nok.

 

 

Med ett begynner jeg å se mørkt på det igjen..

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Og der la vistnok Tottenham inn et nytt bud på han :

 

Spurs make £14m Baptista bid

14459[/snapback]

 

dette er eldgammelt. itv henger ikke med og kopierer kun det spansk media har skrevet for et par dager siden...

 

baptista kommer og grunnen er rett og slett at arsenal ikke har noen andre alternativer. derfor har man, til nå, lagt inn fire bud. klubbene er enda ikke enige, men det er kun små detaljer som gjenstår. baptista har også sagt at han vil til arsenal og de er nesten enige om de personlige detaljene.

Link to comment
Share on other sites

Og der la vistnok Tottenham inn et nytt bud på han :

 

Spurs make £14m Baptista bid

14459[/snapback]

 

dette er eldgammelt. itv henger ikke med og kopierer kun det spansk media har skrevet for et par dager siden...

14461[/snapback]

 

Dette kommer vel fra pressekonferansen med Del Nido, og dette er gjengitt i spanske medier i dag, men slik jeg forstod det, var også Spurs' bud avslått, jf. mitt forrige innlegg i tråden.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Og der la vistnok Tottenham inn et nytt bud på han :

 

Spurs make £14m Baptista bid

14459[/snapback]

 

dette er eldgammelt. itv henger ikke med og kopierer kun det spansk media har skrevet for et par dager siden...

14461[/snapback]

 

Dette kommer vel fra pressekonferansen med Del Nido, og dette er gjengitt i spanske medier i dag, men slik jeg forstod det, var også Spurs' bud avslått, jf. mitt forrige innlegg i tråden.

14462[/snapback]

 

spansk media skrev allerede i helgen at det var en annen klubb som hadde det høyeste budet. eneste nyhet er at del nido bekreftet at det var tottenham, noe de fleste trodde på forhånd.

 

forresten tror jeg det er utrolig mye rot i oversettelsene i engelsk media. mange motstridene artikler...

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator

Baptista er ikke klar ennå. Del Nido vil ha mye mer penger, og han vil helst ha 250 millioner for baptista. Alt under dette er uakseptabelt for del nido. Arsenal er ikke i nærheten av baptista. Alt dere leser i engelske aviser nettsider ect. er bare pga dårlig oversettelse. Beklager folkens. :( . Jeg har fulgt hele historien....og jeg er fra chile.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Baptista er ikke klar ennå. Del Nido vil ha mye mer penger, og han vil helst ha 250 millioner for baptista. Alt under dette er uakseptabelt for del nido. Arsenal er ikke i nærheten av baptista. Alt dere leser i engelske aviser nettsider ect. er bare pga dårlig oversettelse. Beklager folkens. :( . Jeg har fulgt hele historien....og jeg er fra chile.

14475[/snapback]

 

tull. del nido har ikke offentliggjort hva han vil ha for baptista. alt han har sagt er at de budene sevilla har mottatt så langt, er ikke tilfredsstillende.

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator

kan du spanks? Det er det jeg har lest. Han del Nido er en skikkelig bussines man, og vil få mye som mulig av Baptista salget.

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator

jeg har fått med meg at Del nido vil ha rundt 25 million euros for baptista, Rykter eller ikke? Det vet jeg ikke, men jeg har lest det. Det som ikke er rykter og er lest fra sevillas offiesielle side er som følgende" Vi har avvist et bud på 20 mill euros" "fi fikk et tilbud fra et engelsk lag" " Vi har ikke akseptert noe fra Arsenal ettersom det er ikke i nærheten av det vi ønsker for ham" " Vi har ikke tenkt å selge ham for billig penger". Ryktene sier at sevilla vil nok akseptere et tilbud mellom 20-25 mill euros. Men jeg tror Del nido vil at et annet klubb skal komme på banen med et tilbud bedre enn arsenals eller tottenhams. Men en ting er sikkert, Sevilla blir nødt til å selge.

Link to comment
Share on other sites

synes dette tar helt av nå!prisene hører jo ikke hjemme noen plass...........

kunne tenkt meg at vi kjøpte tilbake anelka for en billig penge,gutten er blitt mere voksen nå

å hadde han fått en ny sjangse sammen med sin gode venn henry på topp så tror jeg det kunne blitt bra. :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...