Jump to content

Julio Baptista


Guest ReYeS

Recommended Posts

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply

Nå er nok ikke den saken fra FansFC like fersk lenger. FansFC kommer vel med nyhetene en dag etter de større nettstedene. Sitatene derfra er to dager gamle.

 

Edit: Så vidt jeg har skjønt skal Sevilla på pre-season tour til Kina med avreise søndag. Jeg antar ting kan være avklart da. I det minste håper jeg det. Forøvrig ble Sevilla buet på av fansen i en treningskamp nå, så han står tydeligvis ikke så høyt i kurs der om dagen.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Tror dere DD fortsatt er der nede? Hvis han reiste igår så burde man vel få svar iløpet av dagen eller i morgen..? Sier igjen at hvis vi ikke for en 100% garanti på at han har signert innen søndag så får vi han ikke!

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Uff...jeg er sååå lei av å vente på en avgjørelse nå!! Det er så mye frem og tilbake hele tia. Jeg vil virkelig ha denne spilleren til Arsenal, og når det tar sååå lang tid...uff...

Gud! Jeg bare håper at vi IDAG får en klargjøring på arsenal.com hvor det står at Baptista er VÅR! :rolleyes: :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
I følge en normalt troverdig Sevilla-fan som bor i byen, og poster på AWIMB:

 

Del Nido confirms a deal with Arsenal

 

after a 7 hours meeting with Arsenal agents.

 

They're waiting an answer from the mercenary bastard.

15006[/snapback]

 

 

Sevilla tell Arsenal to up Baptista offer

 

Silly-season på sitt beste :rolleyes:

15008[/snapback]

 

eldgammelt og utdatert...

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

ARSENAL have agreed a £13.7million fee for Seville striker Julio Baptista according to the sun.

The Brazilian was booed by Sevilla supporters after scoring two goals in a pre-season warm-up match on Thursday evening. Sevilla have finally agreed a fee although the final decision is down to Baptista.

 

Han blir buet på i sevilla, så.. http://talksoccer.net/forum/showthread.php...6546#post286546

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
blæææææææææææ............. Kan han ikke bare komme over ;) :( :angry: :lol:

15145[/snapback]

 

Ro ned de unødvendige svara litt a! Ingen som har noen interesse av å lese "blæææææææ"

15154[/snapback]

 

Okai :(

Link to comment
Share on other sites

http://skysports.planetfootball.com/Article.asp?id=294056

 

Nå er visst Baptista høyere priset enn Reyes! :lol:

I tillegg sies det at Arsenal har inn et bud på rundt €24 mill. ifølge uttalelsene fra Sevilla, men det er enda ikke nok..

 

Dette er jo helt vanvittig av Sevilla å legge en så drøy pris på han.

Er ikke fyren kontraktsløs snart da?? :o

Det har jo blitt nevnt tribunal og free transfer i januar eller neste sommer for han jo. :lol:

 

En spiller med kun 1 år igjen på kontrakten blir jo vanligvis solgt for under £10 mill.!

 

Tullete og frustrerende!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Han har nok to år igjen på kontrakta.

15234[/snapback]

 

Rettere sagt tre. Kontrakten hans går ut i 2008.

 

Saken er den at regelverket tillater spillere som har fullført tre år av kontrakten sin å signere for andre klubber.

 

Baptista signerte fra Sao Paulo i 2003 og neste sommer kan han derfor gå i forhandlinger med andre, selv uten Sevillas tillatelse.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kroken:D

Øker budet

 

Håper vi sikrer oss Baptista, trenger han!

Men er litt i tvil, siden han ikke virker sikker på at han vil til oss.

Er ikke noe særlig å kjøpe en spiller for så mye penger som ikke er topp motivert :huh:

Link to comment
Share on other sites

Guest kservik

Tror man at Baptista er en bedre spiller en Reyes er det vel liten grunn til at vi ikke skal betale mer for han?

 

Det er heller ikke gitt at tribunalet vil sette se veldig lav prislapp på han, men det er jo uansett om ett år og jeg vil jo helst se han i Arsenal-trøya i år.

 

Er jo morsomt (og kjedelig for Sevilla) at vi stikker av med de beste spillerene deres hvert år....og da er det greit at de får betalt for dem.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Øker budet

 

Håper vi sikrer oss Baptista, trenger han!

Men er litt i tvil, siden han ikke virker sikker på at han vil til oss.

Er ikke noe særlig å kjøpe en spiller for så mye penger som ikke er topp motivert :huh:

15244[/snapback]

 

baptista er en profesjonell fotballspiller og vil selvfølgelig gjøre sitt beste dersom han signerer for arsenal. å tro noe annet er i beste fall naivt.

 

forresten, tror jeg folk bør innse at det er baptista eller ingenting. wenger har sannsynligvis kun én plan. baptista er den spissen han vil hente; det er ingen andre. sier baptista nei, tror jeg wenger sparer pengene og satser på de spillerne som allerede er her. dette er også grunnen til at arsenal ikke gir opp...

Link to comment
Share on other sites

Øker budet

 

Håper vi sikrer oss Baptista, trenger han!

Men er litt i tvil, siden han ikke virker sikker på at han vil til oss.

Er ikke noe særlig å kjøpe en spiller for så mye penger som ikke er topp motivert :huh:

15244[/snapback]

 

baptista er en profesjonell fotballspiller og vil selvfølgelig gjøre sitt beste dersom han signerer for arsenal. å tro noe annet er i beste fall naivt.

 

forresten, tror jeg folk bør innse at det er baptista eller ingenting. wenger har sannsynligvis kun én plan. baptista er den spissen han vil hente; det er ingen andre. sier baptista nei, tror jeg wenger sparer pengene og satser på de spillerne som allerede er her. dette er også grunnen til at arsenal ikke gir opp...

15248[/snapback]

 

 

Liker ikke navnet ditt: "beelzebot". Bytt det ut!

 

Men, så er jeg vel i grunnen enig med alle som mener Wenger er klok når han ikke hopper fra den ene til den andre iforhold til eventuelle spillerkjøp. Beistet blir dyrt, men det er enda dyrere å kjøpe flere spillere som man egentlig ikke hadde tenkt seg. Da blir det fort mange dyre kjøp, istedet for et skikkelig dyrt kjøp. Jeg har sansen for Wenger, på dette området.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...