Jump to content

Julio Baptista


Guest ReYeS

Recommended Posts

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply

De siste ryktene sier at vi har mislyktes med vårt fjerde bud på Baptista:

 

Sevilla president Jose Maria del Nido claimed today that he has rejected a fourth offer from Arsenal for the club's Brazilian forward Julio Baptista.

 

"There is now a written offer on the table for Baptista for 20m euro (£13.7m)," Del Nido said. "The offer is much higher than the three previous ones, but we haven't reached an agreement with Arsenal and the figures are still not close to what we are asking for.

 

Arsenal fail with fourth Baptista bid

Link to comment
Share on other sites

Synes Sevilla begynner å bli urimelig angående Baptista nå.

Presser prisen som bare det...Helt unødvendig synes jeg. ;)

 

De fikk da pokker meg så mye penger fra oss for Reyes....må da være fornøyd med å få £10 mill. for Baptista da?? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene

Iflg spanske Marca har Baptista signet i ettermiddag...

Nå begynner det å lukte fugl ;)

 

Har desverre ikke noe link, bare Myles ord :D

Link to comment
Share on other sites

Myles' ord er like lite verdt som hans spanskkunnskaper. På Marcas sider står det ikke noe annet enn at et bud på €20m er blitt avslått.

 

Denne del Nido vet å spille hard ball, men et bud opp mot €25m basert på klausuler, vil nok gjøre susen.

 

Baptista skal etter planen møte opp på trening etter ferien igjen førstkommende mandag. Hleb på sin side ble signert to dager før han skulle møte opp på sin første trening i Stuttgart, så det vil ikke forundre meg om noe skjer i løpet av helgen.

Link to comment
Share on other sites

Guest arsenalman

:D Håper virkelig baptista blir klar for Arsenal... Det hadde vært morro og veldig bra med en kraftspiss ved siden av henry... :D

Det vil glede meg, håper også at arsenal enten henter macherano eller jenas som en ''erstatter'' for vieira... ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene
Myles' ord er like lite verdt som hans spanskkunnskaper. På Marcas sider står det ikke noe annet enn at et bud på €20m er blitt avslått.

 

Denne del Nido vet å spille hard ball, men et bud opp mot €25m basert på klausuler, vil nok gjøre susen.

 

Baptista skal etter planen møte opp på trening etter ferien igjen førstkommende mandag. Hleb på sin side ble signert to dager før han skulle møte opp på sin første trening i Stuttgart, så det vil ikke forundre meg om noe skjer i løpet av helgen.

14007[/snapback]

 

Ser det samme som deg i dette øyeblikk. Marca forteller tvert i mot at budet på 20 mill Euro er avslått. Det mest spennende nå blir hvordan Myles skal bortforklare dette. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene

Kanskje tullete å spinne videre på dette, men har ikke Marca egen radiokanal? Kan det være noe der??

Ikke vet jeg men regner med en spennende helg ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Thierry Henry

I følge Marca skal Julio Baptista være klar for Arsenal.

 

 

vet noen andre noe om dette?.

 

 

Limte over innlegget ditt hit. Du får kanskje noen svar ved å lese de siste innleggene her.

 

Mod

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Og jeg som hadde gitt opp hele Baptista :o Håper dette går i boks!! Da gjenstår det bare å kjøpe en keeper så er vi med i gullstriden for fullt Med Henry i ledelsen!! ;)

 

 

:ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

Nå er det på tide at vi får kjøpt Baptista.....ventet i flere uker nå, så ut som det ikkj e blei noe, men heldigvis så er vi der igjen!!

Viss vi henter Baptista så er det et godt plaster på såret....etter Vieira salget!

 

Han vill bringe en ny dimensjon i angrepet vårt...han er god på hodet å er den type spissen som er flink til å finne seg rom inni det andre laget's 16meter.

 

Men må ærlig si at viss vi får det neste tilbudet avslått........da tror jeg AW og DD gir opp på heile Baptista........og da vet jeg ikkje om noen anna spiss som vi kan kjøpe.....Så i løpet av neste uke så forventer e at slenger inn noen ekstra millioner å kjøper Baptista........viss ikkje....ja då blir e skuffa!!

Link to comment
Share on other sites

Kan jo være at Sevilla presidenten går og sier at budene er avslått, men at klubbene fortsatt diskuterer hvordan betalingen skal skje f.eks. Bare at han håper at en annen klubb vil komme på banen med et enda høyere bud, ikke vet jeg, men kan jo være noe sånt :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Guest robert7pires
I følge Marca skal Julio Baptista være klar for Arsenal.

 

 

vet noen andre noe om dette?.

 

 

Limte over innlegget ditt hit. Du får kanskje noen svar ved å lese de siste innleggene her.

 

Mod

14016[/snapback]

 

Han er ikke klar for Arsenal, Marca skriver mye dritt, selv om jeg leser den vær dag siden jeg bor i Spania. De driver bare med sladder i fotball, og det er det ingen som vil ha noe av!

 

Nyeste kommet ut:

 

New Baptista bid fails

 

Arsenal have been outbid in the race to sign Julio Baptista, after Sevilla rejected an improved offer for the Brazil international.

 

Sevilla have received four offers in total for the striker, with Arsenal and a second, unnamed, Premiership club - believed to be Tottenham - among the bidders.

 

Barcelona have also been in contact with Baptista's agent while reports in Russia have suggested Dinamo Moscow have entered the chase for the prolific forward.

 

Following Patrick Vieira's sale to Juventus, Arsenal have money to spend and there have been suggestions a new bid for Baptista will be tabled.

 

But while The Gunners mull over their own revised offer, Sevilla have dismissed a bid of €20 million (£13.5 million) for Baptista.

Link to comment
Share on other sites

Baptista blir vel eventuelt ingen direkte erstatter for Vieira, men pengene vi får i 1. avdrag fra fra Juve blir vel brukt med en gang til nye kjøp.

 

Men håper det blir enighet med Sevilla nå da og ser ut som prisen trolig lander på £15 mill.

Litt i meste laget synes jeg, men Sevilla vet tydeligvis å tjene penger på sine spillere. ;)

 

Er lei av å vente nå. Vi trenger denne spiller'n!

 

Men hvordan blir det eventuelt med dette work permit greia? Er det klarlagt om han vil få det egentlig?

Link to comment
Share on other sites

Ikke så bra oversatt, men...

 

The Seville is very near closing the transfer of July Baptist al Arsenal. In the meantime, the technical office of the secretary works to piecework to the hunting of a replacement of guarantees for the Brazilian. In fact, the idea of the club is to cause to coincide the exit of the mediapunta with the arrival of a player that excite. The agenda sevillista has various names, and one of the better placed Albert Luque. It is more, already the first movements in this sense have been produced. According to nearby sources al Depor, the company nervionense already has itself placed in contact with the environment of the player to ask him for its predisposition. In this sense, the Seville is not going to find no obstacle, since Luque would be delighted to dress the white undershirt. The fondness nervionense does neither forget the pretty gesture that had Luque in its last visit al Pizjuán when excused itself with the step after maintaining a rifi-rafe with Alves.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...