Jump to content

Julio Baptista


Guest ReYeS

Recommended Posts

Det lover jo bra at Baptista er aktuell, men mulig kan en eventuell overgang bli blokket pga. work permit   ;)

Han har ikke EU-pass og har vel ikke så mange landskamper for Brasil.

Kanskje det kan gå bra hvis han har spilt nok for u-21 landslaget eller noe sånt?

 

Det er vel kanskje ikke nok å bare være med i troppen..

 

Man får bare håpe, for denne karen tror jeg kan gjøre det stort i Premier League!

 

Vi vil ha "beistet"!! :lol:

13049[/snapback]

Det kan kanskje gå med EU-passet! Vi så jo Gilberto Silva! Han har jo ikke mange landskampene, men det gikk :) ! Tror ikke man trenger så VELDIG mange landskamper for å få et pass egentlig! Julio har jo spilt 2 landskamper i Prøve-VM + et par før det! Gilberto hadde jo nesten ingen landskamper han heller da han kom til klubben! (Mener jeg å huske da :( )

13065[/snapback]

 

 

var det ikke Gilberto som spilte hele vm da?

altså hvert eneste minutt

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply
Guest Van Persie
Det lover jo bra at Baptista er aktuell, men mulig kan en eventuell overgang bli blokket pga. work permit ;)

Han har ikke EU-pass og har vel ikke så mange landskamper for Brasil.

Kanskje det kan gå bra hvis han har spilt nok for u-21 landslaget eller noe sånt?

 

Det er vel kanskje ikke nok å bare være med i troppen..

 

Man får bare håpe, for denne karen tror jeg kan gjøre det stort i Premier League!

 

Vi vil ha "beistet"!! :lol:

13049[/snapback]

Det kan kanskje gå med EU-passet! Vi så jo Gilberto Silva! Han har jo ikke mange landskampene, men det gikk :) ! Tror ikke man trenger så VELDIG mange landskamper for å få et pass egentlig! Julio har jo spilt 2 landskamper i Prøve-VM + et par før det! Gilberto hadde jo nesten ingen landskamper han heller da han kom til klubben! (Mener jeg å huske da :( )

13065[/snapback]

 

 

var det ikke Gilberto som spilte hele vm da?

altså hvert eneste minutt

13073[/snapback]

Gilberto Silva fikk spille èn fattig kamp (mot Japan). Han imponerte ikke så veldig i den kampen.

Utenom det satt han på benken i hele Confederations Cup.

 

Da det sto Gilberto i lagoppstillingen, trodde jeg også at det var "den usynlige veggen" som skulle spille. Men det var da Gilberto som spiller i Tyskland.

Link to comment
Share on other sites

Hvilken garanti skal vi har vi for at en omgjort defensiv midtbanespiller skal slå til som spiss i premier league?

Forlan som var en flopp i United ble toppscorer i Spania....det forteller sitt.....

 

Arsenal trenger vel heller en skikkelig keeper enn en all-rounder fra Brasil...hmmmm...

13080[/snapback]

 

Babtista er langt på vei et ubeskrevet blad for meg, men ut fra det lille jeg vet er vel sansynligheten større for han enn at Robinho ville klare seg. Babtista innehar tilsynelatende mange av de kvalitetene vi ofte har beklaget oss for manglet i Arsenal........, men han er ikke engelsk!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Hvilken garanti skal vi har vi for at en omgjort defensiv midtbanespiller skal slå til som spiss i premier league?

Forlan som var en flopp i United ble toppscorer i Spania....det forteller sitt.....

 

Arsenal trenger vel heller en skikkelig keeper enn en all-rounder fra Brasil...hmmmm...

13080[/snapback]

 

 

1.fordi han har allerede bevist at han er en strålende spiss. 50 mål på to sesonger for sevilla sier alt.

 

2.han er en strålende fotballspiller; langt bedre enn f.eks. michael owen.

 

3.han har ekstremferdigheter som vil passe veldig bra inn i både arsenal og engelsk fotball. råstersk, veldig rask og god med ballen. han vil også tilføre arsenal fysikk og luftstyrke fremover på banen.

 

får vi baptista i tillegg til hleb, er sommeren helt komplett. kan ikke gjøre bedre kjøp; to fantastiske spillere. at de er mer eller mindre ukjente for anglofile goonere er irrelevant...

Link to comment
Share on other sites

Arsenal’s Baptista Offer Rejected

 

Arsenal have had a bid for Sevilla striker Julio Baptista rejected, according to Spanish daily Marca.

The Gunners reportedly offered around nine million euros, and another three million depending on how the player performs.

 

Når la Arsenal sist inn et bud som ble godkjent første gang? Det skjer så og si aldri. Som med Hleb starter man med å gi et lavt bud, for å sette i gang forhandlingene. Nå er i allefall ballen i gang å rulle, så får vi se om Arsenal og Sevilla kommer til enighet etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

Ifølge TEAMtalk så vil Arsenal fighte med Chelsea for å få Fernando Torres hvis de skulle feile med Baptista!

 

Arsenal will battle it out for Chelsea for the signature of Atletico Madrid superstar Fernando Torres - if they miss out on Julio Baptista.

 

Får å si det sånn: Jeg vil heller ha Julio enn Fernando!

 

En ting til: Sevilla har avslått budet fra Arsenal på Julio Baptista!

Link to comment
Share on other sites

Ifølge TEAMtalk så vil Arsenal fighte med Chelsea for å få Fernando Torres hvis de skulle feile med Baptista!

 

Arsenal will battle it out for Chelsea for the signature of Atletico Madrid superstar Fernando Torres - if they miss out on Julio Baptista.

 

Får å si det sånn: Jeg vil heller ha Julio enn Fernando!

 

En ting til: Sevilla har avslått budet fra Arsenal på Julio Baptista!

13106[/snapback]

Litt senere ute enn Dr. Phil der! sorry! Med det avslåtte budet altså! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

Tror faktisk vi ser Julio Baptista i Arsenal neste år......viss Dein kommer fram til ein overgangssum!! Tipper rundt 10-13 million pund pluss kansje noe i framtida!!

 

For viss Wenger vill hente ein så tror e han ser om han kan få work permit.......håper det i hvertfall!!

 

Tror Baptista og Henry vill utfylle hverandre bra......meget bra!!!

Reyes og Baptista utfyller hverandre også bra, det så e like før Reyes gekk te Arsenal!!

 

 

 

Viss dere vill se klipp av Julio Baptista så er det bare gå inn på soccerpulse.com.....så melde dæ inn på forumet.........så er det forskjellige sider du kan gå inn på..........videos compilations, side 2 eller noe sånt så har du Julio Baptista!!!!

 

 

http://www.softlab.ece.ntua.gr/~sivann/pub...lioBaptista.wmv

Link to comment
Share on other sites

Etter det jeg så av Baptista på den videoen, så virker det som om vi må ha han egentlig, han er en veldig god spiller som utfyller Henry, som kan nikke inn dødballer og innlegg, og som kan ta frispark veldig godt. Han virker også som om han kan ta over for Henry når han er skadet eller trenger hvile. Wenger, bare kjøp han så er angrepsvåpenet vårt fullsatt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg for min del vil heller ha Torres. Jeg tror han er en spiller som vil passe oss perfekt. Og for meg er han et mye mere beskrevet blad enn hva Baptista er. At han er kompis med Reyes utenom banen, skader ikke akkurat det heller. Det vil gjøre det lettere for han å tilpasse seg livet i engelsk fotball.

 

Men det spørs vel om Torres vil ønske seg til Arsenal, når han blir sett på som en form for nødløsning

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Og hva skjer med et keeper kjøp?? Skal vi liksom ha enda en sesong med Lehman og Almunia?? Hva om Ustabile Lehman blir skadet? Skal vi da prøve å vinne trofeer med Almunia? nei og nei.. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Gunners warned over Julio

 

Til tross for at tilbudet forståelig nok ble avslått, virker ikke dette håpløst med tanke på en overgang. Det virker som om om Sevilla-presidenten del Nido og Dein har opparbeidet seg et ganske godt forhold etter reyesovergangen.

 

Det er mulig Fernando Torres er mer kjent enn Julio Baptista for oss her hjemme, men de par siste års prestasjoner tyder på at Baptista har prestert fullt ut på høyde med Torres. Uansett, hvorfor fable med ideer om Torres? Han har jo ikke vært linket og er sannsynligvis uaktuell for Arsenal. Atletico-ledelsen har tydeligvis ambisjoner og kommer til å beholde ham.

 

Når det er sagt tror jeg Baptista er en vel så god løsning. Til tross for at Sevilla havnet foran Atletico i Primera er de for en mindre klubb å regne, og Baptista vil således bli et billigere kjøp. I tillegg mener jeg han har er mer kraftfull og minst en like god allrounder og lagspiller enn Torres.

Link to comment
Share on other sites

Det lover jo bra at Baptista er aktuell, men mulig kan en eventuell overgang bli blokket pga. work permit :ph34r:

Han har ikke EU-pass og har vel ikke så mange landskamper for Brasil.

Kanskje det kan gå bra hvis han har spilt nok for u-21 landslaget eller noe sånt?

 

Det er vel kanskje ikke nok å bare være med i troppen..

 

Man får bare håpe, for denne karen tror jeg kan gjøre det stort i Premier League!

 

Vi vil ha "beistet"!! :D

13049[/snapback]

Det kan kanskje gå med EU-passet! Vi så jo Gilberto Silva! Han har jo ikke mange landskampene, men det gikk ;) ! Tror ikke man trenger så VELDIG mange landskamper for å få et pass egentlig! Julio har jo spilt 2 landskamper i Prøve-VM + et par før det! Gilberto hadde jo nesten ingen landskamper han heller da han kom til klubben! (Mener jeg å huske da ;) )

13065[/snapback]

 

 

var det ikke Gilberto som spilte hele vm da?

altså hvert eneste minutt

13073[/snapback]

Gilberto Silva fikk spille èn fattig kamp (mot Japan). Han imponerte ikke så veldig i den kampen.

Utenom det satt han på benken i hele Confederations Cup.

 

Da det sto Gilberto i lagoppstillingen, trodde jeg også at det var "den usynlige veggen" som skulle spille. Men det var da Gilberto som spiller i Tyskland.

13074[/snapback]

 

Det var snakk om VM før han kom til arsenal

Link to comment
Share on other sites

Og hva skjer med et keeper kjøp?? Skal vi liksom ha enda en sesong med Lehman og Almunia?? Hva om Ustabile Lehman blir skadet? Skal vi da prøve å vinne trofeer med Almunia? nei og nei.. :ph34r:

13119[/snapback]

 

Hvem har gjort det samma som lehmann??? 49kamper uten tap..

Link to comment
Share on other sites

Ifølge ANR så Kan Baptista være på til Arsenal denne uka hvis Sevilla kjøper Luis Fabiano IDAG.

 

Vi har også kjøpt en keeper, så fortvil ikke! Han er 17 år gammel og er en italiener! Skal visst være et stort talent ifølge Wenger, så da må han være god!

Link to comment
Share on other sites

Ifølge ANR så Kan Baptista være på til Arsenal denne uka hvis Sevilla kjøper Luis Fabiano IDAG.

 

Vi har også kjøpt en keeper, så fortvil ikke! Han er 17 år gammel og er en italiener! Skal visst være et stort talent ifølge Wenger, så da må han være god!

13159[/snapback]

 

En kan jo begynne å lure på om Wenger mener britiske keepere er dårlige.

Nå har vi en tysker,spanjol og italiener som målmenn.

Satser på at Wenger knows her, men må innrømme at jeg har en tvil på

Wengers keeperskjøp.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
Og hva skjer med et keeper kjøp?? Skal vi liksom ha enda en sesong med Lehman og Almunia?? Hva om Ustabile Lehman blir skadet? Skal vi da prøve å vinne trofeer med Almunia? nei og nei.. :ph34r:

13119[/snapback]

 

Hvem har gjort det samma som lehmann??? 49kamper uten tap..

13155[/snapback]

 

 

Jeg takker et fantastisk forsvar, en utrolig vinner vilje, noe flaks, mest dyktighet, en "grei keeper" og Wenger å co. Ikke si at Lehman er en unik keeper som var skyld i 49 kamper uten tap :D ! Uansett, så har jeg sagt tidligere at vi fint kan beholde Lehman, men trenger en ny evt første keeper og lage litt konkuranse mellom stengene! Men gleder meg til Baptista kommer, og hvem er denne unge keeperen? Hvorfor kjøpe en keeper som sikkert ikke kommer til å spille før om flere år? Taylor er borte, Stack er borte, hvorfor ikke kjøpe en keeper som har talent og som har mulighet til å konkurere nå? Han har nok gjort "2" gode kjøp i år med Hleb og evt Baptista, så får nok takke for det.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Og hva skjer med et keeper kjøp?? Skal vi liksom ha enda en sesong med Lehman og Almunia?? Hva om Ustabile Lehman blir skadet? Skal vi da prøve å vinne trofeer med Almunia? nei og nei.. :ph34r:

13119[/snapback]

 

Hvem har gjort det samma som lehmann??? 49kamper uten tap..

13155[/snapback]

 

 

Jeg takker et fantastisk forsvar, en utrolig vinner vilje, noe flaks, mest dyktighet, en "grei keeper" og Wenger å co. Ikke si at Lehman er en unik keeper som var skyld i 49 kamper uten tap :D ! Uansett, så har jeg sagt tidligere at vi fint kan beholde Lehman, men trenger en ny evt første keeper og lage litt konkuranse mellom stengene! Men gleder meg til Baptista kommer, og hvem er denne unge keeperen? Hvorfor kjøpe en keeper som sikkert ikke kommer til å spille før om flere år? Taylor er borte, Stack er borte, hvorfor ikke kjøpe en keeper som har talent og som har mulighet til å konkurere nå? Han har nok gjort "2" gode kjøp i år med Hleb og evt Baptista, så får nok takke for det.. ;)

13164[/snapback]

 

Jeg er enig med deg "Kellex"!

Og keeperen heter Vito Mannone!

 

(Fant navnet nederst på den samme linken som det står om den nye forsvareren Armand Traore...)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...