Jump to content

Julio Baptista


Guest ReYeS

Recommended Posts

Guest Re9es
Fra boardet hos Arsenal World

 

Wenger was just asked on french tv about arsenals transfers for the forthcoming season..

 

He more or less just stated that one of the two world class players was Baptista

 

[...]

 

"the ONE brazillian player he was intersted in had only played a subs role in the competition so far" This was after the commentator asked him (wenger)what brazillian players (if any) interested him..

 

Hvis dette stemmer, er Robinho-ryktene da bare et smoke screen?

12615[/snapback]

 

Du vet Wenger er en luring, og dette kan likesågodt være vår Gilberto.

12885[/snapback]

 

 

Tviler på det gi og med at Gilberto allerede er Arsenal-spiller. Det er ikke noe vits i å kjøpe en spiller to ganger, det er ikke betraktet som en avgjørelse av en luring! <_<

12887[/snapback]

 

Jeg vet godt at Gilberto er Arsenal-spiller, og jeg vet at Wenger har gått ut å sagt at han ikke avslører hvem han ønsker å hente....da dette kan påvirke en evt. overgang.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply
Guest Forny

Har sett Julio Bapstista Spille, og han ER the beast of seville. Han er samme spiss type som adriano på inter/brasil. Kraftig samt hurtig med en fin teknikk. Er en slik spiller vi trenger i arsenal. Spissene våre er sinnsykt bra, men tror det er litt lite med muskler på reyes og persie. Vitrenger en powerforward som kan kjempe i kamper mot lag som spiller med hjertet i steden for finesse fotball. Men han er også en mann for di store anledninger. Han vil bli et viktig medlem for arsenal , hvis han kommer. <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest kservik

The Sun melder nå at Dein er i Spania for å signe Baptista for 10 mill pund, samt overtale Reyes til å forlenge kontrakten med 2 år.

 

Dette er jo fantastiske nyheter!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
The Sun melder nå at Dein er i Spania for å signe Baptista for 10 mill pund, samt overtale Reyes til å forlenge kontrakten med 2 år.

 

Dette er jo fantastiske nyheter!

12960[/snapback]

 

 

Dette høres bra ut, gleder meg til silly season er over! Blir sliten i hodet av alle rykter og venting :o Blir uansett veldig godt når PL starter opp igjen B)

 

:P

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Hvis Baptista bare er en tredjedel av Inters Adriano, er det bare å kjøpe!!

12915[/snapback]

 

baptista er bedre enn adriano. har kanskje ikke samme forrykende skuddfot, men er en langt bedre lagspiller. adriano er en egoist uten overblikk; baptista slår gode pasninger og kombinerer fint med medspillere. baptista vil jeg ha til arsenal; adriano ville ikke forsterket arsenal som lag...

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Har lest meg opp på Baptista, og gleder meg hvis dette går i boks. Men flere snakker om at han er kraftig kar som er stor og sterk og kan bli veldig nyttig for arsenal; men..

 

JULIO BAPTISTA

 

--------------------------------------------------------------------------------

Birth Date: 01 October 1981

Height: 183 cm

Weight: 72 kg

Position: Midfielder

Current Club: FC Seville (ESP)

Int'l Goals: 2 (as of 29 June 2005)

Int'l Caps: 11 (as of 29 June 2005)

First Int'l Cap: Japan vs Brazil (2001-06-04)

 

 

Er ikke så høy og kraftig da, men så har ikke jeg sett han spille da.

 

Ps: var ikke han en spiss? Fant denne infoen på : http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/c/play...O_BAPTISTA.html

Link to comment
Share on other sites

Hvis Baptista bare er en tredjedel av Inters Adriano, er det bare å kjøpe!!

12915[/snapback]

 

baptista er bedre enn adriano. har kanskje ikke samme forrykende skuddfot, men er en langt bedre lagspiller. adriano er en egoist uten overblikk; baptista slår gode pasninger og kombinerer fint med medspillere. baptista vil jeg ha til arsenal; adriano ville ikke forsterket arsenal som lag...

12965[/snapback]

 

Adriano har vært en av prøve-vm's beste spillere. En ydmyk fantastisk spiller.

Adriano ville ha vært et kjempekjøp av Wenger og forsterket et hvert lag

, men hvis Baptista er i nærheten så lover det meget godt.

Link to comment
Share on other sites

Gunners move for Baptista

 

Reports emanating from Spain have claimed that Arsenal vice-chairman David Dein has flown to Seville to negotiate a deal for Baptista.

 

Dein is believed to have held talks with Baptista's agent Juan Figer and Sevilla president Jose Maria del Nido about a possible move, with reports suggesting a deal could be done in a matter of days.

 

Arsenal could face competition for Baptista's signature, with del Nido revealing a Spanish club have made an offer for the Brazilian.

 

"Up to now, we have only received an offer for Baptista from a Spanish team and it is not Barcelona," said del Nido.

 

"We have offered him several times the revision of an improved contract, but he has rejected them."

 

 

Ryktene begynner å ta fart. Sevilla-president del Nido innrømmer at Baptista har takket nei til flere forbedrede kontraktsforslag, og i en sånn situasjon er det nokså klart at han ønsker å flytte på seg.

 

At David Dein er i Sevilla kan jeg tro på, men om han er der for å forhandle med Sevilla eller bare for å snakke om en forlengelse av kontrakten til en sommerferierende Reyes er et annet spørsmål. Hadde Arsenal fått handlet inn Baptista hadde jeg blitt veldig fornøyd med sommershoppingen.

 

Som alle andre spillere i Spania har Baptista en særdeles høy utkjøpsklausul (€41m - £27m), men forhåpentligvis blir en eventuell overgangssum under halvparten av det.

 

 

Edit: Litt sent ute tydeligvis

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Hvis Baptista bare er en tredjedel av Inters Adriano, er det bare å kjøpe!!

12915[/snapback]

 

baptista er bedre enn adriano. har kanskje ikke samme forrykende skuddfot, men er en langt bedre lagspiller. adriano er en egoist uten overblikk; baptista slår gode pasninger og kombinerer fint med medspillere. baptista vil jeg ha til arsenal; adriano ville ikke forsterket arsenal som lag...

12965[/snapback]

 

Adriano har vært en av prøve-vm's beste spillere. En ydmyk fantastisk spiller.

Adriano ville ha vært et kjempekjøp av Wenger og forsterket et hvert lag

, men hvis Baptista er i nærheten så lover det meget godt.

12970[/snapback]

 

adriano har ikke vært så spektakulær som alle tror. han har scort flere vakre mål og får dermed langt mer skryt enn det han egentlig fortjener. alle har glemt alle angrepene han har sløst vekk ved å prøve å skyte fra håpløse posisjoner. alle angrepene han har ødelagt ved å prøve å drible seg gjennom 2-3 motstandere. adriano er en glimrende spydspiss, men ville ikke forsterket arsenal som lag. til det er han for egoistisk. adriano passer glimrende inn i et lag der han er den store stjernen som skal avslutte angrepene. baptista føler jeg er et langt bedre alternativ for arsenal.

 

forresten, arsenal vil aldri måtte betale hele utkjøpsklausulen. sevillas president mente sa jo først at arsenal måtte betale €100 mill for reyes. tipper en totalpakke i underkant av £20 mill er nok.

Link to comment
Share on other sites

Guest Tony

Adriano er en helt fantastisk fotballspiller... Det er det ingen tvil om i min bok hvertfall!

Enig med de som sier at hvis Baptista er halvparten så god som Adriano, da er han et godt kjøp!

 

Tror Bapista-Henry ville utgjort et kanon spisspar... Får håpe det går i orden. Leste det at de håpet å undertegne en avtale i løpet av helgen. Det er lov å håpe...

 

MEN, at Adriano ikke er spesielt god er etter min mening det dummeste jeg har lest her på forumet! Det overgår til og med knekkebrød-voten...

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Adriano er en helt fantastisk fotballspiller... Det er det ingen tvil om i min bok hvertfall!

Enig med de som sier at hvis Baptista er halvparten så god som Adriano, da er han et godt kjøp!

 

Tror Bapista-Henry ville utgjort et kanon spisspar... Får håpe det går i orden. Leste det at de håpet å undertegne en avtale i løpet av helgen. Det er lov å håpe...

 

MEN, at Adriano ikke er spesielt god er etter min mening det dummeste jeg har lest her på forumet! Det overgår til og med knekkebrød-voten...

12985[/snapback]

 

 

det er fordi du har et tabloid og overfladisk forhold til fotball. de som virkelig kan fotball, klarer å se adrianos klare svakheter. han er f.eks. ikke i nærheten av ronaldo(den tjukke, i form), henry og schevchenko. glenn strømberg påpekte forresten det samme gang på gang under prøve-vm. adriano har store taktiske mangler og vil aldri bli en av de bli en av de absolutt beste spissene før han lærer seg at fotball er et lagspill...

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

Hvis Arsenal kjøper "The Beast".....så kommer Arsenal faen med til å vinne ligaen klart!!!

Med Julio Baptista og Henry på topp...da blir vi uslåeliie!!!!

To spisser som er en konstant trussel hele tiden, kan ikke være annet en BRA!!

Jeg vil mye heller ha Baptista enn Robinho....ble nesten glad når jeg leste at han hadde avslått arsenal å ville heller til real madrid!!

Robinho er jo en fantastisk spiller....men tror rett å slett at han ikkje hadde passet inn i den engeslke spillerstilen!!!!for pinglete!!

 

Når jeg leste at Baptista var 182cm og veide 72 kg....så tror jeg at det må være veldii feil......Baptista er jo faen med lie brei over kassa som....Schwarznegger!!!!! hadde nok heller tippa 80-85 kilo med muskler!!!

 

Er også enig med folk som sier at Adriano ikkje er noe bra lagspiller og har mye å gå på viss han skal bli en av de virkelige store!!!! Han er jo utrlolii god......men blir for ego, ødelegger også mange angrep med å skyte helt viilt fra umulige vinkler!!!

 

 

Men alt i alt.......Viss vi kjøper Julio Baptista.......ja da vinner vi tilbake Premier League trofeet neste år!!!

Link to comment
Share on other sites

TEAMtalk rapporterer det samme, men at David Dein er der også for å snakke om Henry med Barcelona!

13013[/snapback]

 

 

det er nok bare oppspinn, tror mer på at Dein er der for å snakke med Reyes angående ny kontrakt og Sevilla angående Baptista. Håper han kommer, han er den perfekte makkeren til Henry. løp og kjøp Dein og ta gjerne med Robinho også :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
TEAMtalk rapporterer det samme, men at David Dein er der også for å snakke om Henry med Barcelona!

13013[/snapback]

 

 

det er nok bare oppspinn, tror mer på at Dein er der for å snakke med Reyes angående ny kontrakt og Sevilla angående Baptista. Håper han kommer, han er den perfekte makkeren til Henry. løp og kjøp Dein og ta gjerne med Robinho også :angry:

13015[/snapback]

 

Sier meg enig dette.

Link to comment
Share on other sites

Det lover jo bra at Baptista er aktuell, men mulig kan en eventuell overgang bli blokket pga. work permit :angry:

Han har ikke EU-pass og har vel ikke så mange landskamper for Brasil.

Kanskje det kan gå bra hvis han har spilt nok for u-21 landslaget eller noe sånt?

 

Det er vel kanskje ikke nok å bare være med i troppen..

 

Man får bare håpe, for denne karen tror jeg kan gjøre det stort i Premier League!

 

Vi vil ha "beistet"!! :angry:

Link to comment
Share on other sites

TEAMtalk rapporterer det samme, men at David Dein er der også for å snakke om Henry med Barcelona!

13013[/snapback]

 

Artikkelen sier det stikk motsatte :

 

However, although Dein also stopped off at the Nou Camp to speak to Barcelona president Joan Laporta, the future of Thierry Henry was not on the agenda for serious discussion.

 

Derimot sier ryktene at David Dein har vært i kontakt med Barcelona vedrørende en av deres ungdomsspillere som Arsene Wenger ønsker seg.

 

Kilde : Wenger in Brazil with £10 million Baptista

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Ååå håper Baptista kommer over....håper han får komme over ihvetfall :) Uff...er egentlig skikkelig lei alle "ryktene"...vil bare at PL skal starte igjen...klarer ikke å vente lenger :( Vil se min kjære Arsenal spille igjen....

 

OiOiOi...som hjertet mitt banker for dette laget ;) :lol:

Link to comment
Share on other sites

TEAMtalk rapporterer det samme, men at David Dein er der også for å snakke om Henry med Barcelona!

13013[/snapback]

 

Artikkelen sier det stikk motsatte :

 

However, although Dein also stopped off at the Nou Camp to speak to Barcelona president Joan Laporta, the future of Thierry Henry was not on the agenda for serious discussion.

 

Derimot sier ryktene at David Dein har vært i kontakt med Barcelona vedrørende en av deres ungdomsspillere som Arsene Wenger ønsker seg.

 

Kilde : Wenger in Brazil with £10 million Baptista

13056[/snapback]

Det var jo det jeg mente! Jeg sa aldri at han skulle FRA Arsenal! Da er jo Dein der for å snakke med Barcelona om Henry, selv om han ikke skal til Barca! luringen ;)

Link to comment
Share on other sites

Det lover jo bra at Baptista er aktuell, men mulig kan en eventuell overgang bli blokket pga. work permit  ;)

Han har ikke EU-pass og har vel ikke så mange landskamper for Brasil.

Kanskje det kan gå bra hvis han har spilt nok for u-21 landslaget eller noe sånt?

 

Det er vel kanskje ikke nok å bare være med i troppen..

 

Man får bare håpe, for denne karen tror jeg kan gjøre det stort i Premier League!

 

Vi vil ha "beistet"!!  :lol:

13049[/snapback]

Det kan kanskje gå med EU-passet! Vi så jo Gilberto Silva! Han har jo ikke mange landskampene, men det gikk :) ! Tror ikke man trenger så VELDIG mange landskamper for å få et pass egentlig! Julio har jo spilt 2 landskamper i Prøve-VM + et par før det! Gilberto hadde jo nesten ingen landskamper han heller da han kom til klubben! (Mener jeg å huske da :( )

Link to comment
Share on other sites

Det var jo det jeg mente! Jeg sa aldri at han skulle FRA Arsenal! Da er jo Dein der for å snakke med Barcelona om Henry, selv om han ikke skal til Barca!luringen ;)

13064[/snapback]

 

Da beklager jeg :lol:

 

Denne artikkelen forteller også litt om møtet dem imellom:

Laporta and Arsenal's Vice-President Dein hold informal talks

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...