Jump to content

Julio Baptista


Guest ReYeS

Recommended Posts

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply
Guest Gunho

Marca siterer Baptista som sier han ikke vil til Madrid, men vil helst være i Spania og at han ikke vil la seg presse til noe som helst. (obs mine spansk kunskaper er begrenset)

De skriver også at Real vil ha Baptista og Ramos ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Marca siterer Baptista som sier han ikke vil til Madrid, men vil helst være i Spania og at han ikke vil la seg presse til noe som helst. (obs mine spansk kunskaper er begrenset)

De skriver også at Real vil ha Baptista og Ramos ;)

15442[/snapback]

 

gamle sitater som marca tar ut av sammenhengen og slenger på egne vurderinger. ingenting nytt der.

Link to comment
Share on other sites

Synes Wenger snart må si take it or leave it! Såfår han heller satse på det han har eller nytt transferobjekt... Begynner å miste håpet på flere signinger i sommer..(kanskje med unntak av Song og Cristanaval).... Nen Baptista hadde jo vært perfekt (eller Adriano hadde vært perfekt, men....) ... ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

slik jeg ser det, er arsenals tilbud veldig fristende for baptista, men samtidig vil han ha det spanske passet. ikke fordi han nødvendigvis vil til barca neste sesong. derimot har han sagt at han kunne tenke seg å flytte til europa og bosette seg her etter fotballkarrieren er over. derfor prøver han nå å få i pose og sekk; både det spanske passet og en overgang til arsenal. derfor tar denne handelen så lang tid. jeg håper bare at baptista spiller et spill og fortalte wenger hva han virkelig vil da de to møttes i brasil...

Link to comment
Share on other sites

Nå er vi lei ;)  Drit i han og kjøp Torres i stedet. Da blir Jose glad også. Vet han blir dyr, men det synes jeg også Bap. har blitt.

15472[/snapback]

 

 

ENIG! Kan heller hente Bap. billig til neste år.. :D

Torres er konge, og trolig klar for en større klubb..

Link to comment
Share on other sites

Han har ennå ikke kjøpt, og allerede begynner jeg å bli møkka lei hele fyren. Jeg ønsker rett og slett ikke denne spilleren til klubben. Arsenal er tydeligvis ikke hans største ønske, og da ser jeg heller ikke poenget med å hente han. Det må da finnes angripere der ute som er bedre enn han?

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene

Så intervjuet med Wenger på Arsenal TV rett etter kampslutt Utrecht. Han fastholder fortsatt at det er 50/50 i Baptista saken. MEN han hadde ett utrolig lurt glis på lur. Han vet nok mer enn oss.

En annen ting er at det som står på trykk om Baptista uttalelser i dag er de samme som ble gjengitt i slutten av juni...

Har en følelse av at spanske medier og da spesiellt Marca koker suppe på spiker i dette tilfellet... og engelske nettsteder kaster seg på åtet.

 

Det blir vel "wait and see" tenker jeg, men tror ikke siste ord er sagt ;)

Link to comment
Share on other sites

Han har ennå ikke kjøpt, og allerede begynner jeg å bli møkka lei hele fyren. Jeg ønsker rett og slett ikke denne spilleren til klubben. Arsenal er tydeligvis ikke hans største ønske, og da ser jeg heller ikke poenget med å hente han. Det må da finnes angripere der ute som er bedre enn han?

15517[/snapback]

Fotballmessig er det ytst få.

Syns det er merkelig at man kun ønsker spelarar som har Arsenal som sitt største ønske på laget. Er det nokon som trur det var Dennis Bergkamp sitt største ønske å spele for akkurat Arsenal når han gjekk hit? Det gjer ikkje eg.

 

Ellers har eg hørt at Baptista og familien er yids. Det kan vel vere noko av grunnen til at han nøler?

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Hadde ikke dere gjort det samme?

 

- går han til en annen liga nå, så risikerer han mye tid til akklimatisering, noe som vil bremse mulighetene til spill i neste sommer's VM

- går han nå, så går han ganske sikkert glipp av masse cash

- og neste sommer er alle passproblemer i orden også...om ikke allerede i August 05

 

MEN, på en annen side, så risikerer han flyvende bananer fra egne supportere. :) ;)

Link to comment
Share on other sites

http://skysports.planetfootball.com/list.a...l=football_home

 

Dette er nok spikern i kista for å hente Baptista i år.

Han vil rett og slett ikke.., og jeg synes det skinner igjennom at han vil heller til Barca eller Real. Typisk brasilianske spisser det.

Synd, men å ha en spiller som ikke vil være i Arsenal hadde jo også blitt veldig feil.

 

Jeg er mer bekymret over at det ikke er så mange andre aktuelle toppspisser akkurat nå.

Vi trenger en stor sterk spiller til på topp og hvem det skal bli aner ikke jeg :blink:

Link to comment
Share on other sites

Begynner å miste troen på hele overgangen og ikke minst selve spilleren. Om de siste tekstene medfører riktighet, ser jeg ingen grunn til å hente Julio Baptista. En umotivert spiller ser jeg ingen grunn til å satse på.

 

Heldigvis blir ikke Baptista avgjørende for kommende sesong. Det er jeg overbevist om, selv om jeg gjerne vil hatt en spiller med hans kvaliteter i troppen. Tror Wenger vil klare å finne andre alternativer. Selv ikke Baptista er uerstattelig!

Link to comment
Share on other sites

Sorry, fant ingen annen passende tråd å skrive om dette: :blink:

 

Tenkte på den ting.. Kunne Marlon Harewood fra West Ham vært et bra tilskudd på topp i Arsenal?

 

Nå er det vel lite sannsynlig at han bytter klubb siden West Ham er i PL, men han har jo pumpet inn over 20 mål to sesonger på rad i Forest og WH.

Virker som en ganske kraftig og robust spiller.

Har nesten ikke sett han spille, men det tyder jo på at han er en målmaskin.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...