Jump to content

Julio Baptista


Guest ReYeS

Recommended Posts

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply

Han har vært smart den godeste Baptista, det skal han ha. Han har brukt Arsenals interesse til egen vinning. Det at Arsenal har gått ut såpass aktivt som de har gjort for å få Baptista, har nok fått flere klubber til å få opp øynene for han. Det var ikke mye interesse fra Barca eller Real før Arsenal offentligjorde sin interesse.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Han har vært smart den godeste Baptista, det skal han ha. Han har brukt Arsenals interesse til egen vinning. Det at Arsenal har gått ut såpass aktivt som de har gjort for å få Baptista, har nok fått flere klubber til å få opp øynene for han. Det var ikke mye interesse fra Barca eller Real før Arsenal offentligjorde sin interesse.

15584[/snapback]

 

ja, for barca og real madrid var helt uvitende om baptistas ferdigheter...

 

:blink:

 

barca og real vil by på baptista neste år; de har ikke plass til brasilianeren akkurat nå.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Hadde ikke dere gjort det samme?

 

- går han til en annen liga nå, så risikerer han mye tid til akklimatisering, noe som vil bremse mulighetene til spill i neste sommer's VM

- går han nå, så går han ganske sikkert glipp av masse cash

- og neste sommer er alle passproblemer i orden også...om ikke allerede i August 05

 

MEN, på en annen side, så risikerer han flyvende bananer fra egne supportere.  :blink:  :blink:

15557[/snapback]

 

Enig!

 

Dersom jeg var Baptista (og ikke hadde spesiell forkjærlighet for Arsenal) ville jeg nok prioritert spansk pass, slik at jeg kunne blitt mer attraktiv for spanske "toppklubber" som Real Madrid og Barcelona og fortsatt kunne bo i Spania.

 

Vi må nok bare innse at en brasilianer vanligvis vil foretrekke å bo i Spania fremfor England dersom det sportlige og økonomiske tilbudet er tilnærmet likt.

 

Det er derfor langt fra sikkert at de økonomiske motivene er alfa og omega her!

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Begynner å miste troen på hele overgangen og ikke minst selve spilleren. Om de siste tekstene medfører riktighet, ser jeg ingen grunn til å hente Julio Baptista. En umotivert spiller ser jeg ingen grunn til å satse på.

 

Heldigvis blir ikke Baptista avgjørende for kommende sesong. Det er jeg overbevist om, selv om jeg gjerne vil hatt en spiller med hans kvaliteter i troppen. Tror Wenger vil klare å finne andre alternativer. Selv ikke Baptista er uerstattelig!

15576[/snapback]

 

som hvem da?

 

1.denne overgangen tar lang tid, fordi det er baptista han vil kjøpe. hadde det vært noen akseptable alternativer hadde klubben gått videre for lenge siden.

 

2.kan du nevne noen spisser som kunne tilført laget det samme som baptista kan? som også er til salgs...

Link to comment
Share on other sites

Begynner å miste troen på hele overgangen og ikke minst selve spilleren. Om de siste tekstene medfører riktighet, ser jeg ingen grunn til å hente Julio Baptista. En umotivert spiller ser jeg ingen grunn til å satse på.

 

Heldigvis blir ikke Baptista avgjørende for kommende sesong. Det er jeg overbevist om, selv om jeg gjerne vil hatt en spiller med hans kvaliteter i troppen. Tror Wenger vil klare å finne andre alternativer. Selv ikke Baptista er uerstattelig!

15576[/snapback]

 

som hvem da?

 

1.denne overgangen tar lang tid, fordi det er baptista han vil kjøpe. hadde det vært noen akseptable alternativer hadde klubben gått videre for lenge siden.

 

2.kan du nevne noen spisser som kunne tilført laget det samme som baptista kan? som også er til salgs...

15593[/snapback]

 

Som sagt, hvis det medfører riktighet mye av det som er skrevet, kan man muligens stille spørsmålstegn ved f.eks. motivasjonen til hovedpersonen.

 

Ellers har jeg liten oversikt over overgangsmarkedet. Det tror jeg du også har. Det hører vel med til sjeldenheten at stjernespisser blir lagt ut til salg. Vieira var heller ikke til salgs, men ble solgt når et bud kom inn. Arsenal har kommet med en enormt bud på Baptista, og for den summen skulle vel også være mulighet til å finne andre spillere. Den jobben overlater jeg til Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Begynner å miste troen på hele overgangen og ikke minst selve spilleren. Om de siste tekstene medfører riktighet, ser jeg ingen grunn til å hente Julio Baptista. En umotivert spiller ser jeg ingen grunn til å satse på.

 

Heldigvis blir ikke Baptista avgjørende for kommende sesong. Det er jeg overbevist om, selv om jeg gjerne vil hatt en spiller med hans kvaliteter i troppen. Tror Wenger vil klare å finne andre alternativer. Selv ikke Baptista er uerstattelig!

15576[/snapback]

 

som hvem da?

 

1.denne overgangen tar lang tid, fordi det er baptista han vil kjøpe. hadde det vært noen akseptable alternativer hadde klubben gått videre for lenge siden.

 

2.kan du nevne noen spisser som kunne tilført laget det samme som baptista kan? som også er til salgs...

15593[/snapback]

 

Som sagt, hvis det medfører riktighet mye av det som er skrevet, kan man muligens stille spørsmålstegn ved f.eks. motivasjonen til hovedpersonen.

 

Ellers har jeg liten oversikt over overgangsmarkedet. Det tror jeg du også har. Det hører vel med til sjeldenheten at stjernespisser blir lagt ut til salg. Vieira var heller ikke til salgs, men ble solgt når et bud kom inn. Arsenal har kommet med en enormt bud på Baptista, og for den summen skulle vel også være mulighet til å finne andre spillere. Den jobben overlater jeg til Wenger.

15597[/snapback]

 

fryktelig "politisk korrekt" og, samtidig, meningsløst svar. bare overlater det til wenger; "det MÅ jo være noen alternativer der ute". du tror altså det er helt tilfeldig at denne overgangen trekker ut i det lange og brede? det er helt tilfeldig at arsenal har lagt inn 5(!) bud på baptista? kommer ikke baptista, tror jeg man kan se langt etter andre store kjøp...

Link to comment
Share on other sites

fryktelig "politisk korrekt" og, samtidig, meningsløst svar. bare overlater det til wenger; "det MÅ jo være noen alternativer der ute". du tror altså det er helt tilfeldig at denne overgangen trekker ut i det lange og brede? det er helt tilfeldig at arsenal har lagt inn 5(!) bud på baptista? kommer ikke baptista, tror jeg man kan se langt etter andre store kjøp...

15599[/snapback]

 

Hva i all verden hjelper det med å legge inn fem eller flere, dersom spilleren selv ikke ønsker å komme til Arsenal?

 

I utgangspunktet ønsker jeg selvsagt Baptista til Arsenal. Der er vi enig.

Link to comment
Share on other sites

Det sies at Julio Baptista ikke vil til Arsenal fordi han vil bli spansk statsborger.

 

 

Wenger sier at det er 50-50 at han kommer og at han kunne få pass i august men Baptista vil ikke flytte på seg før om neste år.

 

Hva tror dere om dette?.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
fryktelig "politisk korrekt" og, samtidig, meningsløst svar. bare overlater det til wenger; "det MÅ jo være noen alternativer der ute". du tror altså det er helt tilfeldig at denne overgangen trekker ut i det lange og brede? det er helt tilfeldig at arsenal har lagt inn 5(!) bud på baptista? kommer ikke baptista, tror jeg man kan se langt etter andre store kjøp...

15599[/snapback]

 

Hva i all verden hjelper det med å legge inn fem eller flere, dersom spilleren selv ikke ønsker å komme til Arsenal?

 

I utgangspunktet ønsker jeg selvsagt Baptista til Arsenal. Der er vi enig.

15600[/snapback]

 

jeg viste til de fem budene som en indikasjon på at arsenal og wenger vil veldig gjerne kjøpe baptista og at det sannsynligvis ikke er noen alternativer tilgjengelige akkurat nå.

 

forresten så er ikke overgangen død. wenger sa senest i går at det fremdeles er 50% sjanse for at han signerer for arsenal. wenger møtte jo baptista i brasil for noen uker siden, dermed tror jeg wenger vet om denne handelen er realistisk eller ikke...

Link to comment
Share on other sites

forresten så er ikke overgangen død. wenger sa senest i går at det fremdeles er 50% sjanse for at han signerer for arsenal. wenger møtte jo baptista i brasil for noen uker siden, dermed tror jeg wenger vet om denne handelen er realistisk eller ikke...

15612[/snapback]

 

Det har aldri vært noen tvil om at Arsenal vil ha Baptista. Om han kommer så er det gledelig. Nå virker det som om ballen ligger hos hovedpersonen selv.

Link to comment
Share on other sites

Fatter ikke hvorfor denne tråden ikke blir stengt jeg, Dr. Phil eller andre pleier jo ikke å være treige på å slette tråder det blir to av eller "ubrukelige" tråder... :huh:

15625[/snapback]

 

Ooopps, nå var det vel jeg som var litt treig heller..? ;)

Jeg så ikke at denne tråden var flytta før jeg skrev det...

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Baptista-saken har kostet Arsenal dyrebar tid.

Og det kan klubben få svi for, det kan fort ende opp med et spontan-kjøp......

 

(merkelig at ikke The Beast ønsket å spille sammen med Reyes, som har rost ham i skyene, og Gilberto som er landsmann......)

15623[/snapback]

 

føler jeg gjentar meg selv i det uendelige her, men hva er det som får folk til å tro at wenger har andre spillere i kikkerten? om noe, tolker jeg denne farsen i den retning at det er kun baptista wenger vil kjøpe nå. jeg er relativt sikker på at det er baptista eller ingenting denne sommeren... kanskje utenom et par unge og talentfulle spillere a la song og traore.

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

vedder på at chelsea slår oss i PL.. Wenger har tydeligvis ikke tenkt å kjøpe mer, og Vieira er i Juventus... Har jo svakere lag enn da sist PL slutta!!

 

Kjøpe en keeper!

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunho
vedder på at chelsea slår oss i PL.. Wenger har tydeligvis ikke tenkt å kjøpe mer, og Vieira er i Juventus... Har jo svakere lag enn da sist PL slutta!!

 

Kjøpe en keeper!

15679[/snapback]

 

Ja.... Wenger har ikke peiling :unsure:

 

Du bør ta over jobben hans

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
vedder på at chelsea slår oss i PL.. Wenger har tydeligvis ikke tenkt å kjøpe mer, og Vieira er i Juventus... Har jo svakere lag enn da sist PL slutta!!

 

Kjøpe en keeper!

15679[/snapback]

 

Ja.... Wenger har ikke peiling :unsure:

 

Du bør ta over jobben hans

15681[/snapback]

 

hehehe :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...