Jump to content

Julio Baptista


Guest ReYeS

Recommended Posts

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply
Guest Re9es
det er over.

 

http://www.sevillafc.es/

 

:D  :D

15817[/snapback]

 

Jepp! Nok en skuffende sommer for oss Arsenal-fans! Men men, livet går videre, drit i Baptista, etter en glimrende start på sesongen er "dyret" glømt! :lol:

 

Håpe han får masse nedturer i Real Madrid! :huh:;)

 

Come on you Gooners!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
det er over.

 

http://www.sevillafc.es/

 

:D  :D

15817[/snapback]

 

Jepp! Nok en skuffende sommer for oss Arsenal-fans! Men men, livet går videre, drit i Baptista, etter en glimrende start på sesongen er "dyret" glømt! :huh:

 

Håpe han får masse nedturer i Real Madrid! ;);)

 

Come on you Gooners!!!!!!

15832[/snapback]

 

Det begynner hvertfall å bli trangt om plassen i Real Madrids angrepsrekke! Når Robinho blir definitivt klar, blir det enda vanskeligere å få spilletid for Real Madrid.

 

Nå har Real Madrid "stukket av" med to av Arsenals targets og Chelsea med ett.

:lol: Dersom Wenger er mer aktiv i sommer vil Real M og Chelseas staller bli overfylt i god tid før transfer-deadline.

 

For min egen del er jeg mest glad for at saken nå er avsluttet og at Wenger kan konsentrere seg om evt. andre aktuelle spillere.

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es
det er over.

 

http://www.sevillafc.es/

 

:angry: :(

15817[/snapback]

 

Jepp! Nok en skuffende sommer for oss Arsenal-fans! Men men, livet går videre, drit i Baptista, etter en glimrende start på sesongen er "dyret" glømt! ;)

 

Håpe han får masse nedturer i Real Madrid! ;);)

 

Come on you Gooners!!!!!!

15832[/snapback]

 

Det begynner hvertfall å bli trangt om plassen i Real Madrids angrepsrekke! Når Robinho blir definitivt klar, blir det enda vanskeligere å få spilletid for Real Madrid.

 

Nå har Real Madrid "stukket av" med to av Arsenals targets og Chelsea med ett.

:D Dersom Wenger er mer aktiv i sommer vil Real M og Chelseas staller bli overfylt i god tid før transfer-deadline.

 

For min egen del er jeg mest glad for at saken nå er avsluttet og at Wenger kan konsentrere seg om evt. andre aktuelle spillere.

15835[/snapback]

 

Er ikke dette et signal som sier Robinho IKKE kommer? Har lest at RM må punge ut hele 50 $ mill for å bringe han til Madrid!

Link to comment
Share on other sites

det er over.

 

http://www.sevillafc.es/

 

:angry: ;)

15817[/snapback]

 

Jepp! Nok en skuffende sommer for oss Arsenal-fans! Men men, livet går videre, drit i Baptista, etter en glimrende start på sesongen er "dyret" glømt! ;)

 

Håpe han får masse nedturer i Real Madrid! ;);)

 

Come on you Gooners!!!!!!

15832[/snapback]

 

Det begynner hvertfall å bli trangt om plassen i Real Madrids angrepsrekke! Når Robinho blir definitivt klar, blir det enda vanskeligere å få spilletid for Real Madrid.

 

Nå har Real Madrid "stukket av" med to av Arsenals targets og Chelsea med ett.

:D Dersom Wenger er mer aktiv i sommer vil Real M og Chelseas staller bli overfylt i god tid før transfer-deadline.

 

For min egen del er jeg mest glad for at saken nå er avsluttet og at Wenger kan konsentrere seg om evt. andre aktuelle spillere.

15835[/snapback]

 

Er ikke dette et signal som sier Robinho IKKE kommer? Har lest at RM må punge ut hele 50 $ mill for å bringe han til Madrid!

15840[/snapback]

 

Robinho ER i Real nå!

men han bestakk Real på en måte...han BETALTE Real for at de skulle kjøpe han...jeg så det på sporten...eller var det på VG.no..husker ikke helt, men det sto iallefall! :(

Dårlig da...

____________________________________________________________________________

 

Men det var synd at Baptista ikke kom da!!! ;)

 

men men, drit i ham, vi får oss heller noen andre erstattere til Paddy! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Æsj! Surt dette med Baptista!! Men er grunnen til at det ikke står noe om dette på Arsenal.com. At det ikke er gitt en slags bekreftelse på at han ikke kommer? :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest arsenalman
;) No så jevli kjipt ass.. Faen å jevlig det er å innse at Julio glapp... Hadde virkelig håper og trodd at vi skulle få han men neida, hva skjer?? Joda, Real Madrid snapper han opp.....!! `Detta er for sløvt Wenger og Dein.. Detta var en spiller som jeg tror ''vi'' kunne snappet opp om vi hadde vært mer på ''hugget'' i arbeidet med å få tak i ham...... ;) :D :angry: :( :D ;) ;)
Link to comment
Share on other sites

Tror faktisk at Baptista ikke får mye spilletid i Real jeg..bare se på alle de andre spillerne som spiller der han "kan" spille da...han kommer ikke til å ville være lenge i Real tror jeg!

Er det noen som vet hvor lang kontrakten var på?? :angry:

Link to comment
Share on other sites

Då kan me endelig sette ein strek over baptista-overgangen, som har dratt ut i det uendelige. Veldig synd han ikkje kom til arsenal. No må wenger sjå til andre plasser for nye forsterkninger.

Link to comment
Share on other sites

Guest arsenalman
:) Tviler på at Robinho blir Arsenal spiller.. Han er jo villig til å betale over 100 milloner for at han skal bli løst fra kontrakten med Santos og få gå til Real.. Det er ihvertfall d jeg har lest.. Men er jo lov å håpe... :) ;) :D
Link to comment
Share on other sites

Arsene Wenger kom med følgende kommentar etter at overgangen til Sevilla's Julio Baptista ikke ble noe av :

 

"I'm an optimist. For every player you miss it's an opportunity for a young player," said Wenger to Sky Sports.

 

"The good side is it will give a chance to the young players. He [baptista] was, if not, our main target, but you have to accept that.

 

"We're not desperate. We wanted one player who could be a plus, a real plus, not just a good player.

 

"We wanted someone who could really give us more - or nobody."

 

Dette bekrefter nok det mange trodde på forhånd, at det neppe blir noen nye store spillerkjøp denne gangen. Kanskje litt skuffende at vi ikke får forsterkning på topp sammens med Henry.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Arsene Wenger kom med følgende kommentar etter at overgangen til Sevilla's Julio Baptista ikke ble noe av :

 

"I'm an optimist. For every player you miss it's an opportunity for a young player," said Wenger to Sky Sports.

 

"The good side is it will give a chance to the young players. He [baptista] was, if not, our main target, but you have to accept that.

 

"We're not desperate. We wanted one player who could be a plus, a real plus, not just a good player.

 

"We wanted someone who could really give us more - or nobody."

 

Dette bekrefter nok det mange trodde på forhånd, at det neppe blir noen nye store spillerkjøp denne gangen. Kanskje litt skuffende at vi ikke får forsterkning på topp sammens med Henry.

15928[/snapback]

 

som jeg har sagt i ukesvis nå; det var baptista eller ingenting...

Link to comment
Share on other sites

http://www.sevillafc.es/noticias.php?id=3506

 

Han er nok et kupp for Real Madrid, men ingen Galactico så er ikke sikkert han får så mye spilletid som han fortjener.

 

Men nå snapper vi vel Robinho da?

15894[/snapback]

Nei. Ikkje til den prisen han er verdsatt til i alle fall.

Link to comment
Share on other sites

Tror nok Wenger har en plan om å kjøpe andre, tror Baptista bare er en stor tåkeleggelse.

Det var vel klart ganske tidlig at det ville være problemer med å få Julio til Arsenal.

Spørs om det er en liten joker i ermet til Wenger.

Vi rapper en spiss ut av det blå, siden alle tror vi gikk for Baptista, så har vi forhandlet om f.eks F Torres i det skjulte. På nåværende tidspunkt, kun ønsketenkning fra undertegnende.

Link to comment
Share on other sites

Nå som Baptista er klar for Real Madrid, hvorfor ikke sikre oss Owen? Han blir ikke såå dyr, samt at vi får flere strenger å spille på offensivt. Tror Owen kunne blomstret på nytt under Wenger, og ville tatt litt mer press bort Henry. Henry er jo den eneste stabile målscoreren vi har på topp og en Owen i form kunne gitt oss mye ekstra!

Link to comment
Share on other sites

Nå som Baptista er klar for Real Madrid, hvorfor ikke sikre oss Owen? Han blir ikke såå dyr, samt at vi får flere strenger å spille på offensivt. Tror Owen kunne blomstret på nytt under Wenger, og ville tatt litt mer press bort Henry. Henry er jo den eneste stabile målscoreren vi har på topp og en Owen i form kunne gitt oss mye ekstra!

15967[/snapback]

 

 

Helt enig i at Owen hadde vært et bra tilskudd, men med han i klubben blir det færre åpninger for van Persie, og det er en spiller som jeg virkelig har lyst til å se mer av denne sesongen.

 

Personlig syns jeg fokuset bør være på midtstopper plassen denne sommeren...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...