Jump to content

28.04.24 Tottenham (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Bekkern said:

Håper noen kan fjerne Romero fra jordens overflate, faens møkkaspiller. 

Han er en helt horribel spiller. En helt OK midtstopper, men forferdelig skitten. Er liksom alltid minst en hendelse på han i hver jævla kamp som kan resultere i rødt kort. Er helt latterlig at han ikke får rødt kort i annenhver kamp.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Stefanb said:

Han er en helt horribel spiller. En helt OK midtstopper, men forferdelig skitten. Er liksom alltid minst en hendelse på han i hver jævla kamp som kan resultere i rødt kort. Er helt latterlig at han ikke får rødt kort i annenhver kamp.

Helt uforklarlig at den kødden klarer å unngå kort så dirty som han er.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gunners68 said:

Helt uforklarlig at den kødden klarer å unngå kort så dirty som han er.

Jepp. Hadde vært deilig om vi sendte på f.eks. Kiwior eller noe bare for å gi han en albue midt i trynet. Hadde vært tidens mest velfortjente

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Jepp. Hadde vært deilig om vi sendte på f.eks. Kiwior eller noe bare for å gi han en albue midt i trynet. Hadde vært tidens mest velfortjente

Er vel en av de verste i PL akkuratt nå, Vi har hatt Diego Costa, og vi har forsåvidt enda Fernandes, men Romero er der oppe å nikker på en solid topp 3 siste 10 årene i mine øyner. Fyfaen for et rasshøl.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Er vel en av de verste i PL akkuratt nå, Vi har hatt Diego Costa, og vi har forsåvidt enda Fernandes, men Romero er der oppe å nikker på en solid topp 3 siste 10 årene i mine øyner. Fyfaen for et rasshøl.

Bruno Fernandes er stygg han, og Diego Costa var-/er en kødd, men ingenting slår Romero tror jeg. Jeg kan seriøst ikke huske en eneste kamp hvor han ikke har gjort noe kontroversielt i form av en stygg takling, nedsparking, knotter, slag, dytt eller lignende. Han er som Pepe på steroider når han var på sitt verste, men i motsetning til Pepe er han ikke en god midtstopper.

Link to comment
Share on other sites

Heldige at vi leder hele 3-0 til pause, men vi tar den. Hadde Oliver(eller i minste en habil dommer) sett Romeros hånd opp i trynet på Martin, kunne han fort hatt rødt. Linjedommer på Tottenhams banehalvdel vifter med flagget litt vel tidlig i flere situasjoner.

Holde fokus i andreomgangen og gjerne en Martinelli inn etter 60 min for å true bakrommet Tottene garantert kommer til å gi. 

Link to comment
Share on other sites

Tar vi 3 poeng her så setter vi skikkelig press på City. De slår vel Forest i 10 av 10 kamper, men Forest spiller cup finale hjemme mot City og da kan alt skje. Lov til å håpe det da 😁

I 2 omgang håper jeg vi vinner flere dueller,  ingen hjerneblødninger, og 2 - 3 mål til 😁

Link to comment
Share on other sites

I dag er vi ikke veldig gode over hele delen av banen, men vi er gode foran mål. I dag er det det som teller.

Håper vi får inn Martinelli for Trossard så tidlig som mulig i andreomgang. Trossard har tidvis vært litt kaos.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Stefanb said:

I dag er vi ikke veldig gode over hele delen av banen, men vi er gode foran mål. I dag er det det som teller.

Håper vi får inn Martinelli for Trossard så tidlig som mulig i andreomgang. Trossard har tidvis vært litt kaos.

Akkurat dette er noe vi i tidligere sesonger har vært på andre enden av. Spilt knallbra, og til tider vært det beste laget på banen, for så at motstanderlaget er hypereffektive i begge bokser i tillegg til å ha marginene med seg. Forhåpentligvis er dette tegnet på at vi fremover kommer til å være på den enden av slike kamper som vi er i førsteomgangen. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Akkurat dette er noe vi i tidligere sesonger har vært på andre enden av. Spilt knallbra, og til tider vært det beste laget på banen, for så at motstanderlaget er hypereffektive i begge bokser i tillegg til å ha marginene med seg. Forhåpentligvis er dette tegnet på at vi fremover kommer til å være på den enden av slike kamper som vi er i førsteomgangen. 

Jepp. Veldig deilig å endelig være så hensynsløse foran mål. Kan ikke huske hvor mange ganger vi har vært det soleklart beste laget, men har endt opp med å tape.

Siste gangen var for øvrig mot Liverpool i FA Cupen. Burde ha vunnet med 4-5 mål, men endte med å tape kampen.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Stefanb said:

Jepp. Veldig deilig å endelig være så hensynsløse foran mål. Kan ikke huske hvor mange ganger vi har vært det soleklart beste laget, men har endt opp med å tape.

Siste gangen var for øvrig mot Liverpool i FA Cupen. Burde ha vunnet med 4-5 mål, men endte med å tape kampen.

Jeg mener å ha sett en statistikk som viser at vi er det laget i PL som scorer på flest av våre sjanser. Liverpool er visstnok verst.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Jeg mener å ha sett en statistikk som viser at vi er det laget i PL som scorer på flest av våre sjanser. Liverpool er visstnok verst.

Vi har 2 skudd på mål i dag. og leder 0-3 :P er deilig det.

Sånne pasninger kan vi ikke ha flere av Martin... 

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...