Jump to content

09.03.2024 Brentford (H)


Simbad

Recommended Posts

2 minutes ago, Ulfagrafr said:

Blir det ikkje straffe her e det skandale

Det er jo lov å dra folk ned med å holde i drakta, så lenge det er en Arsenaldrakt

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Just now, Ulfagrafr said:

Ja det fins det nå etterkvart altfor mange dømer på 

Paul Tierney er en vits. Og hoveddommer i dag holdt på å miste kampen totalt, redda seg heldigvis inn igjen. 

Link to comment
Share on other sites

Herlig seier! Deilig å slå dette Brentford laget med han sutre Toney som løper til dommeren hver jæ… gang. Totalt avkledd av Saliba stort sett i 99 min. White er nå PL beste høyreback, kjempekamp. 

Link to comment
Share on other sites

Det er slike seire vi må ha for å bli mestere. Dette ser veldig bra ut nå.

Jeg vet det er å banne i kirka, men jeg syns dommer gjorde en god jobb i dag. Generelt sett så syns jeg det sytes alt for mye på dommer her på forumet.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Det er slike seire vi må ha for å bli mestere. Dette ser veldig bra ut nå.

Jeg vet det er å banne i kirka, men jeg syns dommer gjorde en god jobb i dag. Generelt sett så syns jeg det sytes alt for mye på dommer her på forumet.

Han hadde en grei kamp totalt sett. Men var en liten periode i andreomgangen han så ut til å miste kampen. Tok seg inn da. 

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Bekkern said:

Ramsdale kløner det til i første omgang, men to meget gode redninger i andre omgang. Så kan vi diskutere om Raya hadde tatt de… 

Han spilte seg opp heldigvis. Hadde vært utrolig synd om det var en slik tabbe som konkluderte Arsenalkarrieren hans. 

Link to comment
Share on other sites

Deilig seier as! Håper gutta slutter å falle så teatralsk snart, det ødelegger fotballen! Eneste som er i nærheten av straffe er Trossard men også han faller selvfølgelig ALT for lett og teatralsk. Spennende å se om vi er TOTL også senere i dag :)

Edited by bergkampje
Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, bergkampje said:

Deilig seier as! Håper gutta slutter å falle så teatralsk snart, det ødelegger fotballen! Eneste som er i nærheten av straffe er Trossard men også han faller selvfølgelig ALT for lett og teatralsk. Spennende å se om vi er TOTL også senere i dag :)

Du mener gutta våre faller teatralsk?! Våre gutter er ikke i nærheten av å være verst i klassen. Gabriel er klink straffe,  og Trossard er lik den som Rodri fikk straffe på. Burde kanskje også kommentere han latterlige Toney som løper til dommeren med suttekluten sin hver  gang han blir avkledd av Saliba. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bergkampje said:

Deilig seier as! Håper gutta slutter å falle så teatralsk snart, det ødelegger fotballen! Eneste som er i nærheten av straffe er Trossard men også han faller selvfølgelig ALT for lett og teatralsk. Spennende å se om vi er TOTL også senere i dag :)

Helt enig.  Jeg sitter å blir litt flau på eget lags vegne når jeg ser de prøver å filme til seg straffer.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, bergkampje said:

Deilig seier as! Håper gutta slutter å falle så teatralsk snart, det ødelegger fotballen! Eneste som er i nærheten av straffe er Trossard men også han faller selvfølgelig ALT for lett og teatralsk. Spennende å se om vi er TOTL også senere i dag :)

Nå så jeg ikke kampen i går dessverre. Var ute med jobb.

Men, jeg blir også drit flau når jeg ser hvordan enkelte spillere overspiller ALT av kontakt(Eller mangelen på det) 

Nå er det ikke Arsenal som er verst på dette området, men det burde blitt luka ut - ødelegger alt som er gøy med fotball.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Helt enig.  Jeg sitter å blir litt flau på eget lags vegne når jeg ser de prøver å filme til seg straffer.

Vi har sett hva som skjer når spillere prøver å holde seg på beina, dommerne gir ikke noe da. Ref Jesus mot Southampton i fjor. Han fikk til og med beskjed av dommeren i den kampen om at hvis han hadde lagt seg tidligere hadde han nok fått straffe, men siden han prøvde å holde seg på beina, fikk han ingenting.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Vi har sett hva som skjer når spillere prøver å holde seg på beina, dommerne gir ikke noe da. Ref Jesus mot Southampton i fjor. Han fikk til og med beskjed av dommeren i den kampen om at hvis han hadde lagt seg tidligere hadde han nok fått straffe, men siden han prøvde å holde seg på beina, fikk han ingenting.

Jepp. Man blir belønnet for å være uærlig, såfremt man ikke er Arsenal spiller da.

At Trossard ikke får straffe er helt hårreisende. Gabriel sin er ikke en "clear and obvious error", og Gabriel holder litt han også, men Trossard blir regelrett dratt tilbake. Havertz sin er det kontakt, men ikke straffe i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
2 hours ago, Stefanb said:

Jepp. Man blir belønnet for å være uærlig, såfremt man ikke er Arsenal spiller da.

At Trossard ikke får straffe er helt hårreisende. Gabriel sin er ikke en "clear and obvious error", og Gabriel holder litt han også, men Trossard blir regelrett dratt tilbake. Havertz sin er det kontakt, men ikke straffe i mine øyne.

Jepp. Havertz sin er ingen soleklar dive som mange skal ha det til(jeg ser på deg Thomas Frank), men det er heller ingen straffe. Som du sier er det kontakt, men det er en situasjon i gråsonen. Alle de 4 situasjonene i går er sånn at hvis hoveddommer dømmer straffe, så blir det ikke (skal det ikke bli) omgjort. Trossard sin er den mest soleklare av de. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Å ikkje få straffe er ikkje ensforent med at det er filming. KayH sin situasjon er ikkje soleklar filming. Det er heller ikkje straffe. Trossard sin er straffe. Soleklart. Gabriel sin og tykkjer eg er straffe 

IMG_1642.jpeg

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...