Jump to content

17.02.24 Burnley (B)


Simbad

Recommended Posts

image.png.d04290d9a17f4d261a802ccaf4061780.png  Burnley v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    

Lørdag 17. februar 2024, kl 16:00, Turf Moor

 

Premier League, 25. runde

Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay / TV3+

 

Ønsket lag:

Raya

White - Saliba - Gabriel - Kiwior

MØ8 - Rice - Jorginho

Saka -  Trossard - Martinelli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

59 minutes ago, Stefanb said:

Kanskje det blir 10-0 til hjemmelaget i stedet? 😫

Det skjer ikke. Vi vinner med store sifre, det føler jeg meg helt trygg på. Endelig later det til at storformen er i anmarsj og formen kommer akkurat til riktig tid.

Jeg tipper vi vinner stort, vinner serien og vinner CL. Og, jeg er helt seriøs.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Tapapa said:

Det skjer ikke. Vi vinner med store sifre, det føler jeg meg helt trygg på. Endelig later det til at storformen er i anmarsj og formen kommer akkurat til riktig tid.

Jeg tipper vi vinner stort, vinner serien og vinner CL. Og, jeg er helt seriøs.

Faen altså Tapapa, hver gang du føler deg sikker på noe føler jeg at det går til helvete 😅😅

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Stefanb said:

Faen altså Tapapa, hver gang du føler deg sikker på noe føler jeg at det går til helvete 😅😅

Ikke denne gangen, kjære @Stefanb. I år feirer vi med meningsløst mange pils i Elverum. Jeg gleder meg allerde.

Ps, egentlig syns jeg det er pinlig at vi aldri har vunnet CL, så hvis jeg må velge bare en av tittelene i år, så blir det CL. 

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Tapapa said:

Ikke denne gangen, kjære @Stefanb. I år feirer vi med meningsløst mange pils i Elverum. Jeg gleder meg allerde.

Ps, egentlig syns jeg det er pinlig at vi aldri har vunnet CL, så hvis jeg må velge bare en av tittelene i år, så blir det CL. 

Satser på at du har rett, men det er en kjent frase som heter "hovmod står for fall" - håper ikke vi får se samme avslutning på sesongen i år som i fjor.

Og helt enig. At vi ikke vant Europa Leaguen den gangen heller var også ganske flaut.

Link to comment
Share on other sites

Vi har en lang skadeliste nå. Men det sies at mange av de som er skadet er tilbake til månedsskiftet. Spillere ute til denne kampen er Vieira, Partey, Timber, Zinchenko Jesus, Smith-Rowe mens Jorginho og Tomiyasu er usikre.

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

Frispark imot på White ja.. Hva faen er det Burnley spilleren holder på med ? Er jo ikke litt interessert i ballen...

Latterlig å blåse i favør av Burnley spilleren der.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...