Jump to content

30.01.24 Nottingham Forest (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Stefanb said:

Latterlig mål å slippe inn. Svakt av Saliba der..

Saliba har rota endel i dag faktisk - Har endt godt fram til nå.

Link to comment
Share on other sites

Deilig å vinne, men irriterende at vi ikke holder nullen og gjør det spennende.

Vi ser sårbare ut bakover og ikke veldig imponerende fremover. Vinner vi eller spiller uavgjort mot Liverpool blir jeg overrasket.

Uansett: I kveld vinner vi og det må feires! :D

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Verminator5 said:

Var det noen som fikk med seg at White og Zinny måtte holdes adskilt etter kampslutt? Hva handlet det om?

Målet vi slapp inn. Forsvaret kom seg ut , men Zinco klarte ikke å holde linjen og dermed var Forest spilleren onside. White var misfornøyd med dette etter kampen og Zinco fikk høre det. Arteta sa etter kampen at han liker at spillerne setter krav til hverandre. Han prøvde ikke å tone det hele ned , som mange managere gjør.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Gunners68 said:

Målet vi slapp inn. Forsvaret kom seg ut , men Zinco klarte ikke å holde linjen og dermed var Forest spilleren onside. White var misfornøyd med dette etter kampen og Zinco fikk høre det. Arteta sa etter kampen at han liker at spillerne setter krav til hverandre. Han prøvde ikke å tone det hele ned , som mange managere gjør.

Takk for oppsummering. Helt enig med Arteta. Det er bare positivt, så fremt man ikke gjør som Adebayor og Bendtner (som fikk hverandre utvist).

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Verminator5 said:

Takk for oppsummering. Helt enig med Arteta. Det er bare positivt, så fremt man ikke gjør som Adebayor og Bendtner (som fikk hverandre utvist).

Adebayor og Bendtner ble ikke utvist i den kampen jeg tror du tenker på? Du tenker kanskje på Dyer og Bowyer?

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Simbad said:

Adebayor og Bendtner ble ikke utvist i den kampen jeg tror du tenker på? Du tenker kanskje på Dyer og Bowyer?

Spurs - Arsenal, 5 - 1 i 2008 . Der ble det en situasjon med de to som Verminator5 nevner , hvor dansken får en skalle fra Adebayor.

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Gunners68 said:

Spurs - Arsenal, 5 - 1 i 2008 . Der ble det en situasjon med de to som Verminator5 nevner , hvor dansken får en skalle fra Adebayor.

Jepp, var den jeg tenkte på. Verken Adebayor eller Bendtner ble utvist, som du også poengterer i posten under. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Simbad said:

Adebayor og Bendtner ble ikke utvist i den kampen jeg tror du tenker på? Du tenker kanskje på Dyer og Bowyer?

Var sikker på at en av dem røyk, men da husker jeg åpenbart feil. Likefremt høl i huet av de involverte.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...