Jump to content

20.09.23 PSV Eindhoven (H)


Simbad

Recommended Posts

image.png.5c2b20c0695b28d04ee06debc68f1b8f.pngArsenal   v   PSV Eindhoven image.png.a9caa4059ed051bfb597ebffb0f5e403.png
Onsdag 20. september 2023, kl. 21:00

Emirates Stadium

Champions League, Gruppespill

Kampen vises direkte på TV2 Play
 

Ønsket lag:

Raya

Tomi - White - Gabriel - Kiwior

Vieira - Jorginho - Havertz 

Jesus -  Trossard - Martinelli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Marius- said:

Cuplag i CL? Det er vel her de beste ønsker selv å delta også, tipper det blir tilnærmet toppet lag 

Det blir nok det. Er bare mitt ønske at vi roterer litt siden vi har en hard bortekamp mot Everton kommende helj og Tottene helja etter. 3 kamper på 7 dager. 

Link to comment
Share on other sites

Er einig at eg tykkjer det er litt vel mykje rotasjon på laget ditt, Simbad. Er einig i at Raya kan få ein start, han er ikkje ein uprøvd keeper så det har eg få betenkeligheiter med. Vi kan godt kvile Saliba, han spelte og samtlege minutt mot Tyskland, men da må Zinko inn på venstre. 
Rice kom for å spele CL og Ødegård legg opp til mål. Vieira inn for Havertz. Reiss Nelson på Høgre, Jesus på topp og Trossard på venstre. Dette er det eg max ville rotert. Så har vi ein powerful benk. Smith bør få innhopp dersom anledning er til for det. Da har vi rotert litt mot ein motstandar vi skal slå heime. Men det er viktig å få ein god start og heller rotere meir mot slutten dersom vi har oppnådd tilstrekkeleg luke til det. 

 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Ulfagrafr said:

Er einig at eg tykkjer det er litt vel mykje rotasjon på laget ditt, Simbad. Er einig i at Raya kan få ein start, han er ikkje ein uprøvd keeper så det har eg få betenkeligheiter med. Vi kan godt kvile Saliba, han spelte og samtlege minutt mot Tyskland, men da må Zinko inn på venstre. 
Rice kom for å spele CL og Ødegård legg opp til mål. Vieira inn for Havertz. Reiss Nelson på Høgre, Jesus på topp og Trossard på venstre. Dette er det eg max ville rotert. Så har vi ein powerful benk. Smith bør få innhopp dersom anledning er til for det. Da har vi rotert litt mot ein motstandar vi skal slå heime. Men det er viktig å få ein god start og heller rotere meir mot slutten dersom vi har oppnådd tilstrekkeleg luke til det. 

 

Enig i det. Og spillerne må lære seg å tåle å spille 3 kamper i uka nå som vi er tilbake i CL. Men, nå har vi ok med dekning på flere plasser og Arteta må begynne å rotere mer generelt enn det han har gjort de siste par sesongene. Spesielt når vi fortsatt har en del skadeutsatte spillere. Hadde verken Partey eller Timber vært skadet, hadde det vært enklere å rotere enkelte spillere. Målet med overgangsvinduet i januar og neste sommer må være å forbedre dybden og kvaliteten i stallen ytterligere, slik at man kan rotere mer uten å miste betydelig kvalitet.

I tillegg må laget bli flinkere til å avgjøre kamper tidligere, slik at spillere med mange minutter (feks Saka) kan tas ut etter 60-70 minutter av enkelte kamper. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Rosicky07 said:

Vi bør stille sterkt i hjemme kamper, 9 poeng i hjemmekampene bør være fult mulig, tipper det holder med 10-12 poeng for å vinne denne gruppen ! Dette psv laget ska vell være endel svakere en det vi møtte sist. Mistet 5-6 profiler… 

 

tipper 4-0

 

Enig i at vi bør stille sterkt. Spesielt i hjemmekampene.

Men vi bør stille veldig sterkt - oppimot toppet lag til vi er sikra avansement.

Link to comment
Share on other sites

PSV mistet sine to klart beste spillere i sommer i Xavi Simons og Ibrahim Sangare, i tillegg forsvant trener Ruud van Nistelrooy (dårlig stemning mellom han og mange i spillergruppen). Inn har Peter Bosz kommet, god trener, mye erfaring. Men får sjeldent lange manageropphold. I sommer har de hentet den teknisk begavede og gode Noa Lang, Hirving Lozano fra Napoli, Sergino Dest fra Barca. Lovene Ricardo Pepi som spilte en god debutsesong i æresdivisjonen ifjor. 
 

Jeg vil nesten si de kom styrket ut av det transfervinduet. I tillegg er det mye rutine i laget med W Benitez i mål, Luuk de Jobg på topp, van Aanholt og Ramalho i forsvar og veldig lovende spillere som Bakayoko på topp, Saibari og Schouten på midten.

Synes fortsatt vi burde vinne, men PSV blir ingen kasteball. Se opp før meget hodesterke Luuk de Jong!

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Det er cl, noe alle vil. Det er sterk motstand. Spare seg og risikere dårlig cl start? Helt normalt det blir toppa her

Helt enig, bare å stille sterkt til avansementet er sikret. Nok av lag som har gått på smeller , havnet på den sure 3 plassen og rett i Europa Leauge. Bare å stille slagkraftig til vi er avansert videre. Hjemme spesielt.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...