Jump to content

21.04.23 Southampton (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg sa det etter tapet mot City 15.februar at vi ikke vil vinne ligagull. «Tapermentalitet» ble det sagt. Jeg hater å ha rett, men dette har ligget i kortene en stund. Vi har sluppet inn masse mål. Vi hadde vanvittig flaks i flere kamper mot bla. Villa, Bournemouth og United hjemme. Nå har vi skader på et par nøkkelspillere, og vi rakner som vi alltid gjør. Dette er hårreisende dårlig. Zinchenko har vært FORFERDELIG dårlig. Spiller medspillere i vanskelige situasjoner gang på gang. Jesus har ikke fått til noen verdens ting. Usikkerheten sprer seg som ild i tørt gress. Det eneste positive er at jeg kan si opp Viaplay-abonnementet og spare noen kroner. 
 

Sesongen blir uansett over forventning. Vi er kvalifisert til CL, og vil etter alle solemerker få oppleve St.Tottringhamsday. Dette til tross, nå er jeg forbanna skuffa over gutta.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg sa det etter tapet mot City 15.februar at vi ikke vil vinne ligagull. «Tapermentalitet» ble det sagt. Jeg hater å ha rett, men dette har ligget i kortene en stund. Vi har sluppet inn masse mål. Vi hadde vanvittig flaks i flere kamper mot bla. Villa, Bournemouth og United hjemme. Nå har vi skader på et par nøkkelspillere, og vi rakner som vi alltid gjør. Dette er hårreisende dårlig. Zinchenko har vært FORFERDELIG dårlig. Spiller medspillere i vanskelige situasjoner gang på gang. Jesus har ikke fått til noen verdens ting. Usikkerheten sprer seg som ild i tørt gress. Det eneste positive er at jeg kan si opp Viaplay-abonnementet og spare noen kroner. 
 

Sesongen blir uansett over forventning. Vi er kvalifisert til CL, og vil etter alle solemerker få oppleve St.Tottringhamsday. Dette til tross, nå er jeg forbanna skuffa over gutta.

Spot on

Link to comment
Share on other sites

Det er helt ufattelig at vi skal falle sammen nok en gang i sesong avslutningen. Henger meg på Verminator5 sitt innlegg over her

 Taper mentalitet når det gjelder som mest har vært et varemerke når det gjelder Arsenal. Topp 4 var målet vårt denne sesongen og det når vi. Det har vært fremgang på mange områder, men vi mangler killer instinktet når det gjelder som mest. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Vi klarte et poeng på en flott innspurt. Synd vi ikke startet innspurten tidligere. På en svak dag reddet vi i allefall 1 poeng. 

Skrudde av på 1-3 og sa opp abonnementet. To sene mål endrer ikke konklusjonen min i mitt forrige innlegg. Tre poeng på tre kamper mor Liverpool, West Ham og Southampton, med sju baklengsmål er ikke noe annet enn en kollaps.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...