Jump to content

01.04.22 Leeds (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deilig med seier over Dirty Leeds. Stor  stemning på tribunene som vanlig. Vi fikk ikke mye trøbbel med Leeds laget. Da var det heller supporterne deres som lagde litt bråk etter kampen , men politiet slo raskt ned på det.

Straffe stuntet til Martin ble godt likt 😁 Der  hvor jeg satt var alle overbevist om at han skulle ta straffen. 

Blir spennende i fortsettelsen. Måtte vi stå distansen helt ut. Laget og Arteta fortjener dette gullet. Ikke så mange som satte pengene sine i fjor på at Arsenal skulle vinne PL gull.

Link to comment
Share on other sites

Vi har ett komplett lag og fått en del på benken som gjør det godt. En fantastisk kamp der jeg synes alle imponerte. Er ikke lenger nervøs foran kamper som jeg var før. Det er så solid og det er ett sånt sammhold i laget at det bare er en fryd. Er ganske sikker på at dette holder sesongen ut. Koser meg at Cheski sliter.

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Simbad said:

Noen som fikk med seg at Roca albua Trossard i ryggen/ribbeina inne i straffefeltet? Ganske sykt at VAR ikke gikk inn og tok den. 

 

Så den under kampen og reprise, men ikke like fokusert som denne. Tenkte det ikke var stort da, men det ser ut som dette var noe de burde tittet på.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Marius- said:

Så den under kampen og reprise, men ikke like fokusert som denne. Tenkte det ikke var stort da, men det ser ut som dette var noe de burde tittet på.

 

2 hours ago, Stefanb said:

Den der var jo jævlig stygg. Hvordan er ikke det straffespark og direkte rødt?

Ifølge klippet over synes jeg det burde vært straffespark og direkte rødt for voldelig oppførsel. Ekstremt stygt og usportslig. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...