Jump to content

01.04.22 Leeds (H)


Simbad

Recommended Posts

Just now, Stefanb said:

Han strekker jo beinet klart ut og sparker Jesus i kneet der med hælen. Er vel ikke lov det? :P

Jeg gidder ikke å sutre når vi får straffe, men hvis vi hadde fått den mot oss, så hadde jeg sutra til siste åndedrag. Jesus og vi trengte dette. Vi har vært ræva så langt. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, Tapapa said:

Billig straffe, men jeg tar det vi får.

Synes ikke den var billig, heller klønete av Ayling. Foten hans har null å gjøre i knehøyde på Jesus der. Langt i fra stygt, men hindrer ham i å komme seg fri. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Synes ikke den var billig, heller klønete av Ayling. Foten hans har null å gjøre i knehøyde på Jesus der. Langt i fra stygt, men hindrer ham i å komme seg fri. 

Helt enig, på reprisen ser man han treffer også. Var tok en kjapp titt: Straffe

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Marius- said:

Perfekte bytter. Saka har ikke vært skadd bare syk og orker ikke 90. Helt greie bytter imo

 

Ikke litt enig i Saka byttet... Kunne ha latt han hvile, han har spilt noe hinsides med kamper...

Kunne heller kastet utpå Emile eller Reiss..

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

 

Ikke litt enig i Saka byttet... Kunne ha latt han hvile, han har spilt noe hinsides med kamper...

Kunne heller kastet utpå Emile eller Reiss..

Enig med deg der.

At Nelson og Smith Rowe ikke får noe spilletid er rart. Dog spilte hvertfall Emilie for U21, mens Nelson har ikke spilt på flere uker.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elx said:

 

Ikke litt enig i Saka byttet... Kunne ha latt han hvile, han har spilt noe hinsides med kamper...

Kunne heller kastet utpå Emile eller Reiss..

Kanskje noe med å holde de i gang. Men ja ser poenget ditt egentlig. Partey ut var iallfall 100% 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Kanskje noe med å holde de i gang. Men ja ser poenget ditt egentlig. Partey ut var iallfall 100% 

 

Partey ut var veldig smart, derfor jeg ikke forventa at Saka skulle komme på, når vi leder 3-0 og har 101% kontroll

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...