Jump to content

16.03.23 Sporting (H)


Simbad

Recommended Posts

3 minutes ago, RP7 said:

En seier i hadde vært enda en boost. Nå er det 120 ekstremt tunge minutter og en mental smell. Det er ekstremt lite gunstig å tape denne. Restitusjonen blir så mye tyngre nå. Fotballspillere spiller for seiere og finaler. Dette var absolutt ikke bra

Helt enig med deg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 minutes ago, Marius- said:

Enten så jeg bare feil, ellers kom han inn og tok kroppen på saka hardt og sent. Jeg så faktisk ikke han kom med strake ben og kvesta saka. Mulig jeg så feil da?

Ah, så du baserer røde kort kun på strake bein og 'kvesting'. Da tror jeg du må lese deg opp på reglene igjen.

'Serious foul play' skal belønnes med direkte rødt kort.

SERIOUS FOUL PLAY

A tackle or challenge that endangers the safety of an opponent or uses excessive force or brutality must be sanctioned as serious foul play.

Any player who lunges at an opponent in challenging for the ball from the front, from the side or from behind using one or both legs, with excessive force or endangers the safety of an opponent is guilty of serious foul play.

Står absolutt ingenting om verken strake bein eller 'kvesting'. 

En takling kan være direkte rødt kort selv uten strakt/strake bein og/eller kvesting. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Ben Elfen said:

Det var to myntkast. En for valg av side og en for å velge strafferekkefølgen. Sporting vant begge

Jeg visste ikke at det var slik. 
 

Leste meg opp nå. Regelen om 2 myntkast kom i 2016

Link to comment
Share on other sites

Kjenner litt på ein tomhet, og det trur eg er like mykje måten tapet blei på som at vi er ute. Kampen kosta oss mykje, og ville gitt som ein annan påpeikte gitt oss ein boost framfor skuffelse og fortvilelse. Det hadde vore spanande å sett kor langt vi kom ved å matche B-laget. I dag strakk vi ikkje til med eit meget semi B-lag preg, men akk så nære. Stolpetreff, feberredninger, marginer og straffespark hindra oss å forlenge europaeventyret. Alle kluter til i PL og stå løpet ut der så er det fort gløymd. Så satser vi på eit langt eventyr i CL neste år 😅🤞🏻

Link to comment
Share on other sites

Var på kampen i går og kjenner det ikke noe sted at vi er ute av EL. I den situasjonen vi befinner oss i PL så er jeg faktisk lettet. Ingen flere torsdags kamper. Kun PL kamper. 

EL var kun et trofé ekstra vi potensielt kunne vinne , samt plass i CL. Plass i CL får vi , men vi kan vinne første PL tittel siden 2004. Det er det trofeet som gjelder. Håper de som måtte gå ut i går er på beina fort igjen.  Kampen i går kjenner nok våre spillere på kroppen søndag også,  dessverre. Vinn den kampen så er vi klare om 14 dager mot Leeds. 

Arteta sparte flere av våre regulære i første ellveren i går.  Det var lett å se at de manglet. Dessverre måtte de innpå alle sammen. Flere av de som startet i går  er for øyeblikket langt unna de beste.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...