Simbad Posted March 16, 2023 Author Report Share Posted March 16, 2023 Satan for en redning av Ramsdale!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 16, 2023 Report Share Posted March 16, 2023 Just now, Simbad said: Satan for en redning av Ramsdale!!!! «Reddning» ? Huff håper han ikke fikk rystelse der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted March 16, 2023 Report Share Posted March 16, 2023 Just now, Simbad said: Satan for en redning av Ramsdale!!!! Jepp, han brukte hodet der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 16, 2023 Report Share Posted March 16, 2023 1 minute ago, Tapapa said: Jepp, han brukte hodet der. Har ikke noe å si hva man redder med, så lenge man redder den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 16, 2023 Author Report Share Posted March 16, 2023 1 minute ago, Marius- said: «Reddning» ? Huff håper han ikke fikk rystelse der Tar ikke helt vitsen der? Hva er det referanse til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted March 16, 2023 Report Share Posted March 16, 2023 Just now, Stefanb said: Har ikke noe å si hva man redder med, så lenge man redder den! Helt enig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted March 16, 2023 Report Share Posted March 16, 2023 Svakeste portugiser på banen spiller på Arsenal. Hvorfor i all verden har han ikke blitt byttet ut?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 16, 2023 Report Share Posted March 16, 2023 Just now, RP7 said: Svakeste portugiser på banen spiller på Arsenal. Hvorfor i all verden har han ikke blitt byttet ut?? Burde absolutt ha blitt byttet ut før Nelson. Vieira har ikke vært god i dag, men han kan fortsatt finne på noe magi med venstrebeinet sitt. Er den spilleren etter Ødegaard med flest målgivende denne sesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 16, 2023 Report Share Posted March 16, 2023 2 minutes ago, Simbad said: Tar ikke helt vitsen der? Hva er det referanse til? Han blir skutt i hue rett og slett. Men gjør seg ‘stor’. Redning er det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 16, 2023 Report Share Posted March 16, 2023 (edited) 2 minutes ago, Stefanb said: Burde absolutt ha blitt byttet ut før Nelson. Vieira har ikke vært god i dag, men han kan fortsatt finne på noe magi med venstrebeinet sitt. Er den spilleren etter Ødegaard med flest målgivende denne sesongen. hæ??? Han har 4 assists? Edited March 16, 2023 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 16, 2023 Author Report Share Posted March 16, 2023 11 minutes ago, elx said: Han har vel aldri gjort noe spesielt? Hverken mot engelsk eller mot Portugisk motstand... Brentford er meg bekjent engelsk motstand. Han var veldig god i bortekampen mot dem da vi regelrett eide dem på deres egen hjemmebane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 16, 2023 Report Share Posted March 16, 2023 Just now, elx said: hæ??? Han har 2 assists? 2 i EL, 2 i PL og 2 i FA cupen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 16, 2023 Report Share Posted March 16, 2023 Just now, Stefanb said: 2 i EL, 2 i PL og 2 i FA cupen. 2 i EL og 2 i PL finner jeg, ingen i FA? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 16, 2023 Report Share Posted March 16, 2023 Just now, elx said: 2 i EL og 2 i PL finner jeg, ingen i FA? https://www.transfermarkt.com/fabio-vieira/leistungsdaten/spieler/537598 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 16, 2023 Report Share Posted March 16, 2023 Just now, Stefanb said: https://www.transfermarkt.com/fabio-vieira/leistungsdaten/spieler/537598 Alright. Han er forsåvidt bak Saka også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 16, 2023 Author Report Share Posted March 16, 2023 God blokk igjen av Holding. White feilbedømmer ballbanen der.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 16, 2023 Report Share Posted March 16, 2023 Saka offside i forkant.. riiiiimelig klar hands fra Sporting spilleren som trolig hadde gitt straffe hvis det ikke var for det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 16, 2023 Author Report Share Posted March 16, 2023 (edited) Vi har gått veldig mye i offside i denne kampen. Offsidelinjen til Sporting har vært overraskende god. Eller er det bare at vi ikke er tålmodige nok? Edited March 16, 2023 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 16, 2023 Report Share Posted March 16, 2023 Blir ekstratid dette 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 16, 2023 Report Share Posted March 16, 2023 Just now, Marius- said: Blir ekstratid dette 😕 Siste vi trenger.... Burde heller bare tapt enn å ta ekstra omganger imo.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 16, 2023 Report Share Posted March 16, 2023 Jeg syntes vi sliter alltid med vieira jeg da men. Er noe annet med Martin, det tror jeg spillerne også føler på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 16, 2023 Report Share Posted March 16, 2023 Herre nå er det bare stress her. COYG NÅ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 16, 2023 Report Share Posted March 16, 2023 Just now, Marius- said: Jeg syntes vi sliter alltid med vieira jeg da men. Er noe annet med Martin, det tror jeg spillerne også føler på Nivået fra Ødegaard til Vieira er langt unna ja. Vieira har noen gode kvaliteter, men han er rett og slett for veik med ballen i beina. Syntes det var snålt at vi ikke fikk se Smith Rowe i dag, men jeg tror Arteta gjør som han gjorde med Martinelli etter skaden sin. Sakte, men sikker integrasjon tilbake til førstelagsfotball. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 16, 2023 Report Share Posted March 16, 2023 1 minute ago, Stefanb said: Nivået fra Ødegaard til Vieira er langt unna ja. Vieira har noen gode kvaliteter, men han er rett og slett for veik med ballen i beina. Syntes det var snålt at vi ikke fikk se Smith Rowe i dag, men jeg tror Arteta gjør som han gjorde med Martinelli etter skaden sin. Sakte, men sikker integrasjon tilbake til førstelagsfotball. Kommer nok nå i evt ekstra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 16, 2023 Author Report Share Posted March 16, 2023 2 minutes ago, Marius- said: Jeg syntes vi sliter alltid med vieira jeg da men. Er noe annet med Martin, det tror jeg spillerne også føler på Det er ikke så rart. Martin er et unikum og det er ikke rart at han er kapteinen vår. Måten han styrer presset og midtbanen vår på er det ikke mange spillere i verden som gjør på samme nivå. Vieira har dessverre bare glimtvis vist hva som bor i ham, og han trenger åpenbart å jobbe enda mer med fysikken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts