Jump to content

16.03.23 Sporting (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, RP7 said:

Svakeste portugiser på banen spiller på Arsenal. Hvorfor i all verden har han ikke blitt byttet ut??

Burde absolutt ha blitt byttet ut før Nelson. Vieira har ikke vært god i dag, men han kan fortsatt finne på noe magi med venstrebeinet sitt. Er den spilleren etter Ødegaard med flest målgivende denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Burde absolutt ha blitt byttet ut før Nelson. Vieira har ikke vært god i dag, men han kan fortsatt finne på noe magi med venstrebeinet sitt. Er den spilleren etter Ødegaard med flest målgivende denne sesongen.

 

hæ??? Han har 4  assists?

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, elx said:

Han har vel aldri gjort noe spesielt? Hverken mot engelsk eller mot Portugisk motstand...

Brentford er meg bekjent engelsk motstand. Han var veldig god i bortekampen mot dem da vi regelrett eide dem på deres egen hjemmebane. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Jeg syntes vi sliter alltid med vieira jeg da men. Er noe annet med Martin, det tror jeg spillerne også føler på

Nivået fra Ødegaard til Vieira er langt unna ja. Vieira har noen gode kvaliteter, men han er rett og slett for veik med ballen i beina.

Syntes det var snålt at vi ikke fikk se Smith Rowe i dag, men jeg tror Arteta gjør som han gjorde med Martinelli etter skaden sin. Sakte, men sikker integrasjon tilbake til førstelagsfotball.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Nivået fra Ødegaard til Vieira er langt unna ja. Vieira har noen gode kvaliteter, men han er rett og slett for veik med ballen i beina.

Syntes det var snålt at vi ikke fikk se Smith Rowe i dag, men jeg tror Arteta gjør som han gjorde med Martinelli etter skaden sin. Sakte, men sikker integrasjon tilbake til førstelagsfotball.

Kommer nok nå i evt ekstra 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Marius- said:

Jeg syntes vi sliter alltid med vieira jeg da men. Er noe annet med Martin, det tror jeg spillerne også føler på

Det er ikke så rart. Martin er et unikum og det er ikke rart at han er kapteinen vår. Måten han styrer presset og midtbanen vår på er det ikke mange spillere i verden som gjør på samme nivå. Vieira har dessverre bare glimtvis vist hva som bor i ham, og han trenger åpenbart å jobbe enda mer med fysikken. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...