Jump to content

16.03.23 Sporting (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vel, da har vi kun PL igjen å konsentrere oss om resten av sesongen. Vi må prøve å få denne kampen og skuffelsen ut av systemet så fort som mulig. Forhåpentligvis er også dette ekstremt god erfaring for unggutta med tanke på neste sesong. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Rosicky07 said:

Kunne egentlig ikke brydd meg mindre om vi røyk ut idag, MTP serien hjemme! Litt flaut å ryke mot Sporting hjemme, det skal sies. 11 cupfinaler igjen nå, fult fokus på serien. Det tror jeg er fordel oss.

En seier i hadde vært enda en boost. Nå er det 120 ekstremt tunge minutter og en mental smell. Det er ekstremt lite gunstig å tape denne. Restitusjonen blir så mye tyngre nå. Fotballspillere spiller for seiere og finaler. Dette var absolutt ikke bra

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

At vi ryker etter å ha satset ganske sterkt er frustrerende. Håper at vi har nok energi til å senke Palace før pausen, men er redd dette kommer til å få ringvirkninger for neste kamp.

Vi får bare håpe mentaliteten Arteta har prøvd, og i stor grad allerede har klart, å innprente i gutta viser seg frem ut sesongen. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Simbad said:

Uten å treffe bein? Er du seriøs nå?? 

Enten så jeg bare feil, ellers kom han inn og tok kroppen på saka hardt og sent. Jeg så faktisk ikke han kom med strake ben og kvesta saka. Mulig jeg så feil da?

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...