Stefanb Posted March 16 Report Share Posted March 16 Jævlig irritert over at Saliba ble skadet. Jeg mener virkelig at vi ikke burde spilt noen fra førstelaget i denne kampen da jeg gir blanke faen i Europa League. Hvis Saliba er ute en god stund så svekker det sjansene våre for en ligatittel betraktelig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 16 Report Share Posted March 16 1 minute ago, Tapapa said: Faktisk uenig Okei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 16 Report Share Posted March 16 Just now, Stefanb said: Jævlig irritert over at Saliba ble skadet. Jeg mener virkelig at vi ikke burde spilt noen fra førstelaget i denne kampen da jeg gir blanke faen i Europa League. Hvis Saliba er ute en god stund så svekker det sjansene våre for en ligatittel betraktelig.. Presis. Jeg forstår det ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 16 Report Share Posted March 16 (edited) 1 minute ago, Stefanb said: Jævlig irritert over at Saliba ble skadet. Jeg mener virkelig at vi ikke burde spilt noen fra førstelaget i denne kampen da jeg gir blanke faen i Europa League. Hvis Saliba er ute en god stund så svekker det sjansene våre for en ligatittel betraktelig.. Gir du blanke faen i et evt trofe? Rar holdning. Vi burde absolutt satse på Europa League også - Mener ikke at vi skal stille med toppet lag, før evt en finale, men mener at vi skal prøve å vinne fordiom. Edited March 16 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
sas2002 Posted March 16 Report Share Posted March 16 Just now, Stefanb said: Jævlig irritert over at Saliba ble skadet. Jeg mener virkelig at vi ikke burde spilt noen fra førstelaget i denne kampen da jeg gir blanke faen i Europa League. Hvis Saliba er ute en god stund så svekker det sjansene våre for en ligatittel betraktelig.. se for deg Holding resten av sesongen for Saliba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 16 Report Share Posted March 16 Just now, elx said: Gir du blanke faen i et evt trofe? Rar holdning. Vi burde absolutt satse på Europa League også. Jepp. Den betyr ingenting i forhold til PL. Tar vi den med andrelaget greit nok, men jeg velger PL over EL 100/100 ganger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 16 Report Share Posted March 16 Just now, Stefanb said: Jepp. Den betyr ingenting i forhold til PL. Tar vi den med andrelaget greit nok, men jeg velger PL over EL 100/100 ganger. Er enig i at Pl er absolutt første prioritet. Derfor endra jeg posten min bittelitt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted March 16 Report Share Posted March 16 Just now, sas2002 said: se for deg Holding resten av sesongen for Saliba Det har jeg ingen problemer med å gjøre. Vi vinner serien med Holding også. Nå vet jeg ikke hvordan Salbia ble skader, men det så da ikke så alvorlig ut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 16 Report Share Posted March 16 Just now, Tapapa said: Det har jeg ingen problemer med å gjøre. Vi vinner serien med Holding også. Nå vet jeg ikke hvordan Salbia ble skader, men det så da ikke så alvorlig ut? Har faktisk mer problemer med å ha Vieira i denne troppen/på banen, enn jeg har med Holding.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sas2002 Posted March 16 Report Share Posted March 16 Just now, Tapapa said: Det har jeg ingen problemer med å gjøre. Vi vinner serien med Holding også. Nå vet jeg ikke hvordan Salbia ble skader, men det så da ikke så alvorlig ut? Er nok bare en kjenning får vi håpe Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 16 Report Share Posted March 16 (edited) Sinnsykt god redning mot Jesus... Edited March 16 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 16 Author Report Share Posted March 16 Herlig forsøk av Jesus. Synd keeper er med på notene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 16 Author Report Share Posted March 16 (edited) Fint spill mellom Vieira, Nelson og Jesus der. Mulig snytt for corner? Holding hatt et par veldig fine pasninger til henholdsvis Martinelli og Jesus så langt. Edited March 16 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 16 Report Share Posted March 16 2 minutes ago, Simbad said: Fint spill mellom Vieira, Nelson og Jesus der. Mulig snytt for corner? Holding hatt et par veldig fine pasninger til henholdsvis Martinelli og Jesus så langt. For meg så det ut som en corner. Mye bra spill til tider fra oss nå. Tatt oss betraktelig opp. Jesus er bare en fantastisk spiller. Når det gjelder Holding så er han en god spiller. Det store problemet hans er bare at han ikke takler å spille i et forsvar med høy linje. Når vi spiller dypere med en lav forsvars blokk er han til tider helt fantastisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 16 Report Share Posted March 16 COYG! (Glemte det) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 16 Author Report Share Posted March 16 1 minute ago, Stefanb said: For meg så det ut som en corner. Mye bra spill til tider fra oss nå. Tatt oss betraktelig opp. Jesus er bare en fantastisk spiller. Når det gjelder Holding så er han en god spiller. Det store problemet hans er bare at han ikke takler å spille i et forsvar med høy linje. Når vi spiller dypere med en lav forsvars blokk er han til tider helt fantastisk. Ikke uenig. Vieira har tatt seg litt opp etter en dårlig start også. Men Sporting er farlige på kontringer. Vi må spille litt smartere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 16 Author Report Share Posted March 16 Just now, Marius- said: COYG! (Glemte det) Skjerpings! Men bedre sent enn etter at kampen er blåst av. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sas2002 Posted March 16 Report Share Posted March 16 4 minutes ago, Simbad said: Ikke uenig. Vieira har tatt seg litt opp etter en dårlig start også. Men Sporting er farlige på kontringer. Vi må spille litt smartere. Saliba er sykt god i 1 mot 1. Det er Holding sin største svakhet. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 16 Report Share Posted March 16 Jeg ber til fotballgudene at saliba bare kjente noe…. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sas2002 Posted March 16 Report Share Posted March 16 2 minutes ago, Marius- said: Jeg ber til fotballgudene at saliba bare kjente noe…. Ryktes om en lower back så er neppe noe alvorlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted March 16 Report Share Posted March 16 6 minutes ago, sas2002 said: Saliba er sykt god i 1 mot 1. Det er Holding sin største svakhet. . Enig. Og tempoet når vi står høyt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 16 Report Share Posted March 16 8 minutes ago, sas2002 said: Ryktes om en lower back så er neppe noe alvorlig Raske rykter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted March 16 Report Share Posted March 16 Holding har vært bra. Vi møter en god motstander, her får vi ikke noe gratis - ganske nervøs nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 16 Author Report Share Posted March 16 (edited) Faen, nå sliter Gabriel også.. Ser heldigvis ut til å gå bra. Men nå roter vi mye. Skjerpings gutta! Bra Ramsdale Edited March 16 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 16 Report Share Posted March 16 Sporting laget her har en formasjon vi ikke liker. Det er helt tydelig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts