Jump to content

16.03.23 Sporting (H)


Simbad

Recommended Posts

Jævlig irritert over at Saliba ble skadet. Jeg mener virkelig at vi ikke burde spilt noen fra førstelaget i denne kampen da jeg gir blanke faen i Europa League. Hvis Saliba er ute en god stund så svekker det sjansene våre for en ligatittel betraktelig..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Stefanb said:

Jævlig irritert over at Saliba ble skadet. Jeg mener virkelig at vi ikke burde spilt noen fra førstelaget i denne kampen da jeg gir blanke faen i Europa League. Hvis Saliba er ute en god stund så svekker det sjansene våre for en ligatittel betraktelig..

Presis. Jeg forstår  det ikke. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Jævlig irritert over at Saliba ble skadet. Jeg mener virkelig at vi ikke burde spilt noen fra førstelaget i denne kampen da jeg gir blanke faen i Europa League. Hvis Saliba er ute en god stund så svekker det sjansene våre for en ligatittel betraktelig..

 

Gir du blanke faen i et evt trofe? Rar holdning. 

Vi burde absolutt satse på Europa League også - Mener ikke at vi skal stille med toppet lag, før evt en finale, men mener at vi skal prøve å vinne fordiom.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Jævlig irritert over at Saliba ble skadet. Jeg mener virkelig at vi ikke burde spilt noen fra førstelaget i denne kampen da jeg gir blanke faen i Europa League. Hvis Saliba er ute en god stund så svekker det sjansene våre for en ligatittel betraktelig..

se for deg Holding resten av sesongen for Saliba

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

 

Gir du blanke faen i et evt trofe? Rar holdning. 

Vi burde absolutt satse på Europa League også.

Jepp. Den betyr ingenting i forhold til PL. Tar vi den med andrelaget greit nok, men jeg velger PL over EL 100/100 ganger.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Jepp. Den betyr ingenting i forhold til PL. Tar vi den med andrelaget greit nok, men jeg velger PL over EL 100/100 ganger.

Er enig i at Pl er absolutt første prioritet. Derfor endra jeg posten min bittelitt. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, sas2002 said:

se for deg Holding resten av sesongen for Saliba

Det har jeg ingen problemer med å gjøre. Vi vinner serien med Holding også.

Nå vet jeg ikke hvordan Salbia ble skader, men det så da ikke så alvorlig ut?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Det har jeg ingen problemer med å gjøre. Vi vinner serien med Holding også.

Nå vet jeg ikke hvordan Salbia ble skader, men det så da ikke så alvorlig ut?

Har faktisk mer problemer med å ha Vieira i denne troppen/på banen, enn jeg har med Holding..

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Det har jeg ingen problemer med å gjøre. Vi vinner serien med Holding også.

Nå vet jeg ikke hvordan Salbia ble skader, men det så da ikke så alvorlig ut?

Er nok bare en kjenning får vi håpe

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Simbad said:

Fint spill mellom Vieira, Nelson og Jesus der. Mulig snytt for corner? 

Holding hatt et par veldig fine pasninger til henholdsvis Martinelli og Jesus så langt. 

For meg så det ut som en corner. Mye bra spill til tider fra oss nå. Tatt oss betraktelig opp. Jesus er bare en fantastisk spiller.

Når det gjelder Holding så er han en god spiller. Det store problemet hans er bare at han ikke takler å spille i et forsvar med høy linje. Når vi spiller dypere med en lav forsvars blokk er han til tider helt fantastisk.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

For meg så det ut som en corner. Mye bra spill til tider fra oss nå. Tatt oss betraktelig opp. Jesus er bare en fantastisk spiller.

Når det gjelder Holding så er han en god spiller. Det store problemet hans er bare at han ikke takler å spille i et forsvar med høy linje. Når vi spiller dypere med en lav forsvars blokk er han til tider helt fantastisk.

Ikke uenig. Vieira har tatt seg litt opp etter en dårlig start også. Men Sporting er farlige på kontringer. Vi må spille litt smartere. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Simbad said:

Ikke uenig. Vieira har tatt seg litt opp etter en dårlig start også. Men Sporting er farlige på kontringer. Vi må spille litt smartere. 

Saliba er sykt god i 1 mot 1. Det er Holding sin største svakhet.

.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...