Jump to content

01.03.23 Everton (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Tony said:

4 mål på 3 kamper😃

Sant 😂

Utvilsomt mer involvert når han spiller sammen med Trossard, men skal sies at Nketiah faktisk i dag har vandret mer ut på kanten etter han kom innpå :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker at Vieira kjøres sakte inn i laget. Jeg har digga Xhaka, men ser for meg at han mister plassen til Vieira til neste sesong.

Der var hyggelig å se Emilie igjen, men ham så ut til å være i elendig form i kveld, men disse få minuttene gjør han nok godt.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Jeg liker at Vieira kjøres sakte inn i laget. Jeg har digga Xhaka, men ser for meg at han mister plassen til Vieira til neste sesong.

Der var hyggelig å se Emilie igjen, men ham så ut til å være i elendig form i kveld, men disse få minuttene gjør han nok godt.

Med en mer teknisk og mer kreativ spiller(feks Vieira) der Xhaka spiller nå, tror jeg vi blir enda bedre mot lag som ligger dypt neste sesong. 

Link to comment
Share on other sites

For en fantastisk 2.omgang! De første 39 minuttene var tunge, og Dyche var nok strålende fornøyd. Ødegaard var godt pakket inn, men så fant han rom. 2 kjappe mål gjorde underverker. De siste 45 var en ren maktdemonstrasjon. Zinchenko, Ødegaard, Gabriel og Martinelli stod virkelig frem. Samtlige presterte i går, muligens med unntak av White som virker sliten. Håper han får en pust i bakken snart.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...