Jump to content

31.12.2022 Brighton (B)


Simbad

Recommended Posts

 image.png.fc3fbfdbc19245abd05ef8de93f7642a.png  Brighton v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    
Lørdag 31. desember 2022, kl 18:30 Amex Stadium
Premier League, 17. runde 
Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay 

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Saliba - Gabriel - Tierney 

MØ8 - Partey - Xhaka 

Saka - Nketiah - Martinelli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frykter en smell i dag.

Av disse siste 10 kampene mot Brighton har vi kun vunnet 2 kamper, og det er mot et Brighton lag som tidligere har vært ræva. Jeg håper at det snur selvfølgelig, og at vi banker Brighton, men jeg frykter dessverre at vi møter en veldig tøff motstander i dag.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tony said:

David Moyes har visst fått sparken. 

Jeg finner ikke info om at han er sparket, men regner med at han blir det rimelig snart. De har altfor mange kvalitetsspillere til å være så nære bunnen av ligaen.

https://www.teamtalk.com/west-ham-united/david-moyes-sack-claims-clarified-hammers-board-reaching-massive-decision

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Tapapa said:

Jeg finner ikke info om at han er sparket, men regner med at han blir det rimelig snart. De har altfor mange kvalitetsspillere til å være så nære bunnen av ligaen.

https://www.teamtalk.com/west-ham-united/david-moyes-sack-claims-clarified-hammers-board-reaching-massive-decision

Typisk Moyes å overprestere for deretter å kollapse. Glemmer ikke Everton hvor han var middelmådig, eksepsjonell, så eksepsjonelt ræva.

Laget i dag:

Benken vår er rimelig svak. Marquinhos og Vieira er alt vi har offensivt.

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Tapapa said:

Jeg finner ikke info om at han er sparket, men regner med at han blir det rimelig snart. De har altfor mange kvalitetsspillere til å være så nære bunnen av ligaen.

https://www.teamtalk.com/west-ham-united/david-moyes-sack-claims-clarified-hammers-board-reaching-massive-decision

Av en person som jobber tett med WH.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tony said:

Newcastle 0 - 0 Leeds 

Den er heller ikke dum!

1 seier, 1 uavgjort og 2 tap for Arteta mot Brighton siden han tok over. Håper vi får 2 seiere etter i dag, men som nevnt tidligere frykter jeg fort at vi kan gå på en smell her.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Stefanb said:

Den er heller ikke dum!

1 seier, 1 uavgjort og 2 tap for Arteta mot Brighton siden han tok over. Håper vi får 2 seiere etter i dag, men som nevnt tidligere frykter jeg fort at vi kan gå på en smell her.

Vi har brutt alle forbannelsene i år. Sikker på at vi gjør det i dag og. Det at Brighton mangler Caicedo og Mac Allister er et stort tap for de. Vi vinner denne 3-0. Har en god følelse. 🔴

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...