Jump to content

31.12.2022 Brighton (B)


Simbad

Recommended Posts

Just now, Stefanb said:

Jepp.

Du kommer ikke til å se Taylor gi et gult kort til en spiller for "timewasting" i første omgang noensinne igjen. Er det samme som de 2 gule kortene til Martinelli som Oliver ga. Det skjer ikke igjen mot noen andre.

Det der var en potensiell langtidsskade-takling også. Latterlig seint inne og null sjanse på ball. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Stefanb said:

Jepp.

Du kommer ikke til å se Taylor gi et gult kort til en spiller for "timewasting" i første omgang noensinne igjen. Er det samme som de 2 gule kortene til Martinelli som Oliver ga. Det skjer ikke igjen mot noen andre.

Det er ikke gult på saka, ellers forstår jeg gabriel sitt. March sitt er gult også. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Rare linjer men slikt skal vel gå til angripende lag 

Det går aldri vår vei.

Samme som straffesparket forrige uke. Man vet at dommeren ikke hadde gitt den, selv om den er riktig. Deretter ville ikke VAR ha grepet inn.

Det er kanskje "riktig" at Gabriel får gult kort, men vi ser det fortsatt aldri skje mot andre enn oss. Martinelli sitt doble gule var teknisk sett korrekt og mulig å gi, men det er kun vi som opplever det.

Skal vi nevne Eduardo som ble utestengt i to kamper for filming? Ashley Young gjør det samme dagen derpå, men ingen bryr seg.

Det er et sett med regler mot Arsenal, og et sett med regler for alle de andre. Særlig Manchester United, Manchester City, Tottenham, Chelsea og Liverpool.

Link to comment
Share on other sites

Helt ærlig så syntes jeg ikke vi har spilt fantastisk i dag. Vi har vært ekstremt kliniske, men jeg har sett oss spille mye mye mye bedre..

Og der scorer jaggu Martinelli mens jeg skriver dette. Fantastisk! Men, igjen: Kliniske.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Helt ærlig så syntes jeg ikke vi har spilt fantastisk i dag. Vi har vært ekstremt kliniske, men jeg har sett oss spille mye mye mye bedre..

Og der scorer jaggu Martinelli mens jeg skriver dette. Fantastisk! Men, igjen: Kliniske.

Borte på Amex handler det ikke om å spille fint. Brighton er et veldig godt lag, selv om de er svekket i dag. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Helt ærlig så syntes jeg ikke vi har spilt fantastisk i dag. Vi har vært ekstremt kliniske, men jeg har sett oss spille mye mye mye bedre..

Og der scorer jaggu Martinelli mens jeg skriver dette. Fantastisk! Men, igjen: Kliniske.

Det er Brighton, ett lag ingen liker møte borte eller hjemme. De er høyt på tabellen av en grunn. Enormt imponerende forestilling 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Borte på Amex handler det ikke om å spille fint. Brighton er et veldig godt lag, selv om de er svekket i dag. 

Helt enig. Dette var en kamp jeg fryktet.

Men, jeg hadde faktisk forventet at vi skulle ta mer tak i kampen enn det vi har gjort. Mer ro med ballen i laget er særlig en av de tingene jeg er overrasket over i dag at vi mangler..

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...