Simbad Posted December 27, 2022 Report Share Posted December 27, 2022 Brighton v Arsenal Lørdag 31. desember 2022, kl 18:30 Amex StadiumPremier League, 17. runde Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay Ønsket lag: Ramsdale White - Saliba - Gabriel - Tierney MØ8 - Partey - Xhaka Saka - Nketiah - Martinelli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted December 28, 2022 Report Share Posted December 28, 2022 Brighton må klare seg uten Caicedo (suspendert 5 gule kort), Mac Allister har ikke kommet tilbake fra Argentina ennå og Webster er usikker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted December 29, 2022 Report Share Posted December 29, 2022 En av de vanskeligste bortekampene for sesongen. 1 poeng er greit nok, før bataljen mot Newcastle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noname Posted December 29, 2022 Report Share Posted December 29, 2022 Håpløst med senmatch på nyttår.. at ikke den ble lagt til søndagen 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 29, 2022 Report Share Posted December 29, 2022 For deg eller spillerne tror du? Passer meg helt fint, men forstår det krasjer med mange familieselskap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted December 31, 2022 Report Share Posted December 31, 2022 On 12/29/2022 at 4:51 PM, Marius- said: For deg eller spillerne tror du? Passer meg helt fint, men forstår det krasjer med mange Helvettes timing. En ekstrem vanskelig bortekamp. U er greit. Seier her og mot Newcastle vil gi disse guttene en sinnsyk boost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 31, 2022 Report Share Posted December 31, 2022 Frykter en smell i dag. Av disse siste 10 kampene mot Brighton har vi kun vunnet 2 kamper, og det er mot et Brighton lag som tidligere har vært ræva. Jeg håper at det snur selvfølgelig, og at vi banker Brighton, men jeg frykter dessverre at vi møter en veldig tøff motstander i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted December 31, 2022 Report Share Posted December 31, 2022 Har en god følelse i dag. Brighton uten Caicedo, Mac Allister og Webster. Vi vinner 3-0 i dag.⚪🔴 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted December 31, 2022 Report Share Posted December 31, 2022 Brighton har vel vært bedre på bortebane enn hjemme denne sesongen. David Moyes har visst fått sparken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 31, 2022 Report Share Posted December 31, 2022 1 hour ago, Tony said: David Moyes har visst fått sparken. Jeg finner ikke info om at han er sparket, men regner med at han blir det rimelig snart. De har altfor mange kvalitetsspillere til å være så nære bunnen av ligaen. https://www.teamtalk.com/west-ham-united/david-moyes-sack-claims-clarified-hammers-board-reaching-massive-decision Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 31, 2022 Report Share Posted December 31, 2022 (edited) 36 minutes ago, Tapapa said: Jeg finner ikke info om at han er sparket, men regner med at han blir det rimelig snart. De har altfor mange kvalitetsspillere til å være så nære bunnen av ligaen. https://www.teamtalk.com/west-ham-united/david-moyes-sack-claims-clarified-hammers-board-reaching-massive-decision Typisk Moyes å overprestere for deretter å kollapse. Glemmer ikke Everton hvor han var middelmådig, eksepsjonell, så eksepsjonelt ræva. Laget i dag: Benken vår er rimelig svak. Marquinhos og Vieira er alt vi har offensivt. Edited December 31, 2022 by Stefanb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted December 31, 2022 Report Share Posted December 31, 2022 27 minutes ago, Tapapa said: Jeg finner ikke info om at han er sparket, men regner med at han blir det rimelig snart. De har altfor mange kvalitetsspillere til å være så nære bunnen av ligaen. https://www.teamtalk.com/west-ham-united/david-moyes-sack-claims-clarified-hammers-board-reaching-massive-decision Av en person som jobber tett med WH. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 31, 2022 Report Share Posted December 31, 2022 City 1 - 1 Everton Nå må vi vinne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted December 31, 2022 Report Share Posted December 31, 2022 1 minute ago, Stefanb said: City 1 - 1 Everton Nå må vi vinne. Newcastle 0 - 0 Leeds Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 31, 2022 Report Share Posted December 31, 2022 Just now, Tony said: Newcastle 0 - 0 Leeds Den er heller ikke dum! 1 seier, 1 uavgjort og 2 tap for Arteta mot Brighton siden han tok over. Håper vi får 2 seiere etter i dag, men som nevnt tidligere frykter jeg fort at vi kan gå på en smell her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted December 31, 2022 Report Share Posted December 31, 2022 4 minutes ago, Stefanb said: Den er heller ikke dum! 1 seier, 1 uavgjort og 2 tap for Arteta mot Brighton siden han tok over. Håper vi får 2 seiere etter i dag, men som nevnt tidligere frykter jeg fort at vi kan gå på en smell her. Vi har brutt alle forbannelsene i år. Sikker på at vi gjør det i dag og. Det at Brighton mangler Caicedo og Mac Allister er et stort tap for de. Vi vinner denne 3-0. Har en god følelse. 🔴⚪ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 31, 2022 Report Share Posted December 31, 2022 COYG! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 31, 2022 Report Share Posted December 31, 2022 Fy fan så deilig da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted December 31, 2022 Report Share Posted December 31, 2022 Sakaaaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 31, 2022 Report Share Posted December 31, 2022 Det gikk jo fort! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 31, 2022 Report Share Posted December 31, 2022 Saliba ser litt skjør ut ennå etter benkesliting i vm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted December 31, 2022 Report Share Posted December 31, 2022 Har raske spillere på vingene på vingene Brigthon - obs på det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 31, 2022 Author Report Share Posted December 31, 2022 Latterlig billig frispark til Dunk der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 31, 2022 Author Report Share Posted December 31, 2022 Og det der er ikke frispark til Nketiah?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 31, 2022 Report Share Posted December 31, 2022 Jeg er så glad for at vi fikk det tidlige målet, for dette her virker som en typisk slitekamp hvor det bare blir nesten med alt vi foretar oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts