Jump to content

31.12.2022 Brighton (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Gunners68 said:

Det er noe riv ruskende galt når vi leder 4 - 1 og du føler at seieren ikke er sikret. Får Brighton et mål nå snart så får vi kjempe problemer. 

Seieren er sikret. Dette er ikke Arsenal 2019. Vi leder 4-2 mot et godt lag + en dommer som gjør alt for å ødelegge for oss.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tony said:

Saliba er 21 år vært helt konge for oss. Han vil gjøre feil. Motsatt fra andre stoppere som vi har hatt vil Saliba lære av feilene sine.

Helt klart at Saliba har vært god, men det er to ganger på to kamper nå hvor han gjør gedigne feil. Straffesparket forrige kamp var idiotisk å gi vekk, men han forsøkte å rette opp egen feil. I dag er han bare nonchalant og ikke påskrudd. Det er ikke greit verken du er 20 eller 35 mener nå jeg. Hadde han driti seg ut når han faktisk prøvde å forhindre noe som f.eks. en takling e.l, så greit nok, men det var ikke tilfellet her.

1 minute ago, Tony said:

Seieren er sikret. Dette er ikke Arsenal 2019. Vi leder 4-2 mot et godt lag + en dommer som gjør alt for å ødelegge for oss.

😬

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tony said:

Seieren er sikret. Dette er ikke Arsenal 2019. Vi leder 4-2 mot et godt lag + en dommer som gjør alt for å ødelegge for oss.

Der kunne det ha vært bare et mål å gå på. Det vi presterer i bakre rekker nå er for jævlig dårlig. Jeg driter i 2019 og dommere. Vi må fremstå langt bedre enn dette. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ray1955 said:

Dette minner mer om Arsenal for et par år siden - da var hver kamp sånn.

Det var jævlig spennende dager da skal sies 😂

Men, tipper Arteta er jævlig lite fornøyd med dette. Vil tro han mister stemmen i garderoben etter kampen.

Link to comment
Share on other sites

Det denne kampen forteller meg er st vi trenger minst 2 nye spillere i januar. At vi sliter de siste 15 min er fordi vi ikke har samme klasse på spillerne som kommer inn som starter. Vi har vært heldige med skader. Vi har startet med samme 11er i nesten samtlige kamper.

Link to comment
Share on other sites

Vi avslutter 2022 på toppen av tabellen, 7 poeng foran City! Kun City har scoret mer enn oss og kun Newcastle(!) har sluppet inn færre mål enn oss! 

Han en fortsatt fin nyttårsaften alle gooners! Måtte 2023 og fremtiden bli enda bedre!

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...