Jump to content

12.11.22 Wolverhampton (B)


Simbad

Recommended Posts

Just now, Marius- said:

Saka holder igjen denne kampen. Bombesikker 

Joda, men han har gjort mye bra allikevel. Martins første scoring så var Saka på rett sted og han hadde scoret hvis ikke Martin kom før han. Han har hatt to nydelige stillere til Jesus.  Dessverre har sistnevnte bestemt seg for å ikke score. Da Jesus skøyt i tverra, så burde han spilt ballen tilbake til  Saka,  som var i perfekt posisjon. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Marius- said:

Bunnivået til erstatterene er så enormt høyere  

Hva mener du? Sammenligne en spiller som kom omtrent gratis og en til 500 mill?

Problemet med Partey er bunnivået og skader. Toppnivået er bra og det har jeg  ikke kritisert. Arsenal sin utfordring er å basere seg på en spiller som kostet dyrt, hever høy lønn og til nå har prestert i ca 25% av kampene siden han ankom. 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Simbad said:

Tror du Richarlison, Pedro eller Rodrygo kommer til å starte foran ham på topp? 

Er ikke mye han har spilt siste året for brazil. Flere ganger ikke vært i troppen heller. 
richarlison spiller mer som spiss, men ofte bruker de også neymar som spiss #2

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Simbad said:

Jeg fikk ikke sett hele kampen i går, men skjønner vi muligens var litt heldige med en straffesituasjon i førsteomgangen? Dere som så kampen, hva konkluderer dere med? 

Konkluderer med at vi var klart best - vant fortjent. Kommer i farten ikke på den straffe situasjonen du nevner- men straffen ville eventuelt Ramsdale tatt 😁

Nå har vi tatt noen kjempesteg denne høsten . Leder PL og alle ekspert kommentatorer har etter hvert funnet ut at det faktisk er Arsenal som leder. Virker som noen av de tror vi ligger på 5 - 6 plass,  for det var der de tippet vi ville ligge.

Det som var litt spesielt i går var at tapet mot Brighton i liga cupen ikke påvirket laget i det hele tatt. Vi var best i alt i går 😁

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Jeg fikk ikke sett hele kampen i går, men skjønner vi muligens var litt heldige med en straffesituasjon i førsteomgangen? Dere som så kampen, hva konkluderer dere med? 

Jeg så Arseblog nevnte det. Jeg har ingen anelse om hvilken situasjon det kan være snakk om

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...