Jump to content

09.11.22 Brighton (H) Carabao Cup


Simbad

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Brighton image.png.94083c109050f9ae9c2028d2a72a0b83.png
Onsdag 9. november 2022, kl. 20:45, Emirates Stadium

Carabao cup, 3. runde

Kampen vises direkte på 
 

Ønsket lag:

Turner

Cedric - White - Gabriel - Tierney

MØ8 - Elneny - Xhaka 

Nelson -  Jesus - Martinelli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

15 minutes ago, Ray1955 said:

Kan ikke se at den blir sendt på noen kanaler, noen som vet ?

Ingen kanaler som viser pr nå.

Ser Viasat prioriterer Wolves - Leeds, Forest - Scums, Pool - Derby og Shitty - Chelshit

At Arsenal - Brighton ikke prioriteres foran spesielt Pool - Derby, Forest - Scums eller Wolves - Leeds synes jeg er latterlig. 

Da synes jeg faktisk klubben burde få lov til å sende kampen via egne kanaler. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Simbad said:

Ingen kanaler som viser pr nå.

Ser Viasat prioriterer Wolves - Leeds, Forest - Scums, Pool - Derby og Shitty - Chelshit

At Arsenal - Brighton ikke prioriteres foran spesielt Pool - Derby, Forest - Scums eller Wolves - Leeds synes jeg er latterlig. 

Da synes jeg faktisk klubben burde få lov til å sende kampen via egne kanaler. 

Takk for info.

Link to comment
Share on other sites

Denne finnes det ikke tv sending fra etter hva jeg har lest. Kan være no live kommentarer eller lignende, men «no broadcast».

Sier vel sitt om denne cupen

 

It's now confirmed that the game won't be broadcasted anywhere. Matchday commentary is the most you'll get.

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Noname said:

Har på følelsen av at vi kommer til å stille «overraskende» sterkt.. Arteta hater å tape

Det handler nok ikke bare om at han hater å tape, men også det vi har sett med tanke på mentaliteten til laget. Tidligere har backupen gjerne fått spille slike kamper uansett. Under Arteta handler mye om at de må gjøre seg fortjente til å spille. Både på treningsfeltet og på banen.

Det er en grunn til at Pep har vunnet denne turneringen 4 av 6 sesonger han har vært i Shitty(like mange ganger som han har vunnet PL).

 

Edit: Kampen dekkes via 'lydstream'/radio på arsenal.com eller i appen. 

Her

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

At et oppgjør i denne turneringen mellom serieleder og 6 plassen i ligaen ikke vises er for meg en gåte , hvertfall når man ser de andre oppgjørene som skal vises

men men , det er vell en grunn til at denne cupen ikke er høyestepri hos hverken klubber eller supportere 

Link to comment
Share on other sites

Sendingene tipper jeg er fordelt ganske tidlig. Og siden det er begrenset med tv-team som sendes ut, skal det spares penger. Det bare føyer seg inn i rekke  av grunner til at turneringen har ganske så lav status. Håper ikke vi satser spesielt her. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...