Simbad Posted November 5, 2022 Report Share Posted November 5, 2022 Arsenal v Brighton Onsdag 9. november 2022, kl. 20:45, Emirates Stadium Carabao cup, 3. runde Kampen vises direkte på Ønsket lag: Turner Cedric - White - Gabriel - Tierney MØ8 - Elneny - Xhaka Nelson - Jesus - Martinelli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 6, 2022 Report Share Posted November 6, 2022 Hvordan skal vi angripe denne da ? Skal vi satse hardt på mikkemus også? For min del er en tidlig exit her ingen krise. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted November 6, 2022 Report Share Posted November 6, 2022 Turner/Hein Walters - Holding - Tierney - Cedric Elneny - Sambi Marquinhos - Vieira - Nelson Nketiah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 6, 2022 Report Share Posted November 6, 2022 Just now, Stefanb said: Turner/Hein Walters - Holding - Tierney - Cedric Elneny - Sambi Marquinhos - Vieira - Nelson Nketiah Denne liker jeg bedre, la ca disse spille cupen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted November 8, 2022 Report Share Posted November 8, 2022 Kan ikke se at den blir sendt på noen kanaler, noen som vet ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 8, 2022 Author Report Share Posted November 8, 2022 (edited) 15 minutes ago, Ray1955 said: Kan ikke se at den blir sendt på noen kanaler, noen som vet ? Ingen kanaler som viser pr nå. Ser Viasat prioriterer Wolves - Leeds, Forest - Scums, Pool - Derby og Shitty - Chelshit At Arsenal - Brighton ikke prioriteres foran spesielt Pool - Derby, Forest - Scums eller Wolves - Leeds synes jeg er latterlig. Da synes jeg faktisk klubben burde få lov til å sende kampen via egne kanaler. Edited November 8, 2022 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted November 8, 2022 Report Share Posted November 8, 2022 10 minutes ago, Simbad said: Ingen kanaler som viser pr nå. Ser Viasat prioriterer Wolves - Leeds, Forest - Scums, Pool - Derby og Shitty - Chelshit At Arsenal - Brighton ikke prioriteres foran spesielt Pool - Derby, Forest - Scums eller Wolves - Leeds synes jeg er latterlig. Da synes jeg faktisk klubben burde få lov til å sende kampen via egne kanaler. Takk for info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 8, 2022 Author Report Share Posted November 8, 2022 19 minutes ago, Ray1955 said: Takk for info. Ifølge reddit skal den visst vises på 'Voot app' i India. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noname Posted November 8, 2022 Report Share Posted November 8, 2022 Har på følelsen av at vi kommer til å stille «overraskende» sterkt.. Arteta hater å tape Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 8, 2022 Report Share Posted November 8, 2022 (edited) Denne finnes det ikke tv sending fra etter hva jeg har lest. Kan være no live kommentarer eller lignende, men «no broadcast». Sier vel sitt om denne cupen It's now confirmed that the game won't be broadcasted anywhere. Matchday commentary is the most you'll get. Edited November 8, 2022 by Marius- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 8, 2022 Author Report Share Posted November 8, 2022 (edited) 1 hour ago, Noname said: Har på følelsen av at vi kommer til å stille «overraskende» sterkt.. Arteta hater å tape Det handler nok ikke bare om at han hater å tape, men også det vi har sett med tanke på mentaliteten til laget. Tidligere har backupen gjerne fått spille slike kamper uansett. Under Arteta handler mye om at de må gjøre seg fortjente til å spille. Både på treningsfeltet og på banen. Det er en grunn til at Pep har vunnet denne turneringen 4 av 6 sesonger han har vært i Shitty(like mange ganger som han har vunnet PL). Edit: Kampen dekkes via 'lydstream'/radio på arsenal.com eller i appen. Her Edited November 8, 2022 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted November 9, 2022 Report Share Posted November 9, 2022 At et oppgjør i denne turneringen mellom serieleder og 6 plassen i ligaen ikke vises er for meg en gåte , hvertfall når man ser de andre oppgjørene som skal vises men men , det er vell en grunn til at denne cupen ikke er høyestepri hos hverken klubber eller supportere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 9, 2022 Report Share Posted November 9, 2022 Sendingene tipper jeg er fordelt ganske tidlig. Og siden det er begrenset med tv-team som sendes ut, skal det spares penger. Det bare føyer seg inn i rekke av grunner til at turneringen har ganske så lav status. Håper ikke vi satser spesielt her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted November 9, 2022 Report Share Posted November 9, 2022 Hvor i faen går kampen? Ser den ikke går på kanaler, men må vel gå på viaplay? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted November 9, 2022 Report Share Posted November 9, 2022 11 minutes ago, Pirès#7 said: Hvor i faen går kampen? Ser den ikke går på kanaler, men må vel gå på viaplay? Nope. Du får nøye deg med radiosending på Arsenal.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted November 9, 2022 Report Share Posted November 9, 2022 6 minutes ago, Ben Elfen said: Nope. Du får nøye deg med radiosending på Arsenal.com Merkelig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted November 9, 2022 Report Share Posted November 9, 2022 I dag har vi verdens beste reserve benk 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noname Posted November 9, 2022 Report Share Posted November 9, 2022 Fremdeles ingen som har funnet måter å se matchen på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 9, 2022 Author Report Share Posted November 9, 2022 1 minute ago, Noname said: Fremdeles ingen som har funnet måter å se matchen på? Ifølge det jeg har fått med meg er det ingen tv-team som kommer til å være på stadion Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 9, 2022 Report Share Posted November 9, 2022 9 minutes ago, Simbad said: Ifølge det jeg har fått med meg er det ingen tv-team som kommer til å være på stadion Er nok bare FaceTime YouTuber 😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 9, 2022 Author Report Share Posted November 9, 2022 2 minutes ago, Marius- said: Er nok bare FaceTime YouTuber 😂 I fjor var det en instagrambruker som filmet kampen mot Wimbledon tror jeg det var? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 9, 2022 Author Report Share Posted November 9, 2022 (edited) Nketiah 1-0!!! Nelson med assisten! Edited November 9, 2022 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted November 9, 2022 Report Share Posted November 9, 2022 1-0 Nketiah mot spillets gang virker det som Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 9, 2022 Author Report Share Posted November 9, 2022 Straffespark til Welbeck. Gult til Hein Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 9, 2022 Author Report Share Posted November 9, 2022 1-1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts