Jump to content

09.11.22 Brighton (H) Carabao Cup


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Pirès#7 said:

Det har han vært lenge nå. Startet bra da så det bor jo noe i mannen.

Jepp. Både han og Marquinhos starta fantastisk. Men mye tyder på at de ikke er helt klare enda. Kanskje begge sendes ut på lån i januar og vi henter noen litt eldre som forsterker oss med en gang? 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

Jepp. Både han og Marquinhos starta fantastisk. Men mye tyder på at de ikke er helt klare enda. Kanskje begge sendes ut på lån i januar og vi henter noen litt eldre som forsterker oss med en gang? 

Tror fort marquinhos drar på lån hvertfall!

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Ben Elfen said:

Trøsten er at Tottenham røyk ut - de stilte med toppet lag 😂❤️.

 

anbefaler også folket å se Firminhos straffe i straffekonken. Sykt ræva straffe

Jepp, hjelper veldig på humøret at Scums ble grusa med nesten førstelag. 

Link to comment
Share on other sites

Første elleveren vår er sterk. Men , får vi skader på flere nøkkel spillere så svekkes vi. Skal vi forsvare posisjonen vår frem til mai så trenger vi et par forsterkninger. Vi har spillere som det bor talent i,  men som ikke når helt opp ennå.

Tror ikke Arteta vil at vi skal sprekke på oppløps siden en gang til. De kommer ikke til å kjøpe en eneste spiller med mindre spilleren er en som er en åpenbar forsterkning. 

Link to comment
Share on other sites

Nelson hadde en god kamp. Som jeg har sagt siden dag en så trives han best ute på venstre hvis han skal spille på kanten.

Nketiah var brukbar, Tierney solid og Elneny grei. Holding og Saliba har hatt bedre dager på jobb, men det var ikke det verste jeg har sett.

Hein (skal unnskyldes da det var hans første start), Sambi, Cedric, Viera og Marquinhos var alle ganske svake. Litt skummelt med Sambi og Vieira da de er direkte erstattere for noen av de viktigste spillerne i laget vårt. Nemlig Partey/Xhaka og Ødegaard/Saka. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Stefanb said:

Nelson hadde en god kamp. Som jeg har sagt siden dag en så trives han best ute på venstre hvis han skal spille på kanten.

Nketiah var brukbar, Tierney solid og Elneny grei. Holding og Saliba har hatt bedre dager på jobb, men det var ikke det verste jeg har sett.

Hein (skal unnskyldes da det var hans første start), Sambi, Cedric, Viera og Marquinhos var alle ganske svake. Litt skummelt med Sambi og Vieira da de er direkte erstattere for noen av de viktigste spillerne i laget vårt. Nemlig Partey/Xhaka og Ødegaard/Saka. 

Jeg så Marquinhos mot Bodø/Glimt og syntes han var sjokkerende dårlig. Flott fysikk, flott tempo og god teknikk, men spilleforståelsen var helt fraværende. Jeg håper han lånes ut til en klubb hvor han får mye spilletid. Gutten trenger masse matchtrening.

Reiss Nelson later til å bli like a new signing. Me like!

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...