Jump to content

09.11.22 Brighton (H) Carabao Cup


Simbad

Recommended Posts

23 minutes ago, Tapapa said:

Jeg så Marquinhos mot Bodø/Glimt og syntes han var sjokkerende dårlig. Flott fysikk, flott tempo og god teknikk, men spilleforståelsen var helt fraværende. Jeg håper han lånes ut til en klubb hvor han får mye spilletid. Gutten trenger masse matchtrening.

Reiss Nelson later til å bli like a new signing. Me like!

Ikke uenig. Marquinhos har mange gode kvaliteter, og jeg tror han kom inn i sommer i god form direkte fra spill i de lavere divisjonene i Brasil. Han hadde en vanvittig debut mot Zurich, men etter det har han kun i noen glimt vist noe "ekstra".

Er bare 19 år gammel (født i 2003), så fortsatt håp for han, men han må ha spilletid.

Ellers er det veldig moro med Nelson, men det er vel bare snakk om 2 veldig gode kamper så langt. Dog er Arteta veldig god på utvikling av kantspillere, så forhåpentligvis fortsetter han utviklingen sin. Spiller pdd. bedre enn kompisen sin Sancho hvertfall. :) 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alle var ræva og så ræva ut mot Glimt. Aldri sett Saliba løpe på den måten som der 😂 Marquinhos var kjempegod mot Zürich ja, også vært litt småskadd. For tidlig å si noe for min del. 
Samme med Nelson, veldig gøy om han våkner til live igjen, men 2 kamper.. come on. Kan ikke friskemelde spillere etter så kort tid, er ikke lenge siden han var totalt av. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...