Jump to content

30.10.22 Nottingham Forest (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Perfekt respons på de siste ukene. Herlig seier. Nelson med et herlig innhopp. Partey med et nydelig langskudd, Ødegaard med en nydelig avslutning og Saka med en fin assist til Martinelli. Jesus med en veldig god kamp, selv om han ikke får målet sitt. Han gjør rett og slett spillerne rundt seg bedre. Heldigvis fikk han ikke det gule kortet jeg var redd for.

Forhåpentligvis er Saka tilbake neste helj. Bør uansett hviles mot Zürich.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Elneny er en glitrende squad player. Han kan fint steppe inn for Partey.

Nydelig av capi!

Jeg tror ikke dere helt ser hvordan han balansere midtbane når xhaka får så mye offensiv kraft. De kampene vi har slitt er det ikke bare partey, da har hele laget skrudd av. Og elneny hadde ikke oppveid det han heller. 
Som backup når ikke xhaka-partey kan spille; 👍

Link to comment
Share on other sites

Dette var akkurat den responsen vi ønsket og håpet på. Masse positivt spill, mange mål og total dominans. Eneste skåret i gleden er skaden til Saka. Nå er det snakk om at VM ryker. Det er utrolig leit for hans vedkommende. Nelson hadde et fantastisk innhopp og fikk selvtillit for hvert spilte minutt. Han bør starte i de resterende kampene frem mot VM.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Dette var akkurat den responsen vi ønsket og håpet på. Masse positivt spill, mange mål og total dominans. Eneste skåret i gleden er skaden til Saka. Nå er det snakk om at VM ryker. Det er utrolig leit for hans vedkommende. Nelson hadde et fantastisk innhopp og fikk selvtillit for hvert spilte minutt. Han bør starte i de resterende kampene frem mot VM.

Vet man omfanget allerede ?

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Marius- said:

Vet man omfanget allerede ?

Det er Skysports som spekulerer:

https://www.skysports.com/football/news/11095/12734300/bukayo-saka-injured-ankle-during-arsenals-win-over-nottingham-forest-but-mikel-arteta-plays-down-injury
 

Jeg burde nok lest hele artikkelen, og ikke bare overskriften.

Link to comment
Share on other sites

Var i dag på Emirates for første gang siden jeg så Arsenal slå WHU noen dager før alt ble stengt ned i mars 2020. Har vært jevnt og trutt på stadion siden den ble åpnet , men har aldri opplevd den atmosfæren på Emirates som jeg gjorde i dag.  Det var kjempe stemning på alle mulige måter. 

Nå er det positive vibber over hele linjen. Vi leder PL og det er Chelsea next.  De kan vi også slå - på brua 😁

Var også litt spesielt å oppleve en norsk kaptein for Arsenal gå en hel runde rundt Emirates alene , og hilse publikumet etter at laget hans var gått i garderoben  . Det var veldig mange som ble igjen på stadion etter kampslutt og Martin høstet stor applaus 😁

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...