Jump to content

30.10.22 Nottingham Forest (H)


Simbad

Recommended Posts

Just now, Marius- said:

Dere som vil ha elneny inn: observer 

+1

Er som å sammenligne en Toyota med en Rolls Royce.

Edit: Selv om Elneny faktisk har scoret en del brukbare langskudd han også, men generelt milevis unna Partey.

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Simbad said:

Er ikke snakk om at noen vil ha Elneny inn for Partey. Er snakk om Elneny > Sambi

Tja, var ganske mange som mente at Elneny var ikke noe dårligere enn Partey i sommer.

Ellers har Jesus sagt at han skulle score i neste kamp. Det burde du virkelig ha gjort der.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Marius- said:

Veeel. Det har vært snakk om. Xhaka elneny på midten. Ang sambi istemmer jeg at han like godt kan spille 

 

2 minutes ago, Stefanb said:

Tja, var ganske mange som mente at Elneny var ikke noe dårligere enn Partey i sommer.

Ellers har Jesus sagt at han skulle score i neste kamp. Det burde du virkelig ha gjort der.

Jeg har bare sett én kar her inne mene at Elneny er bedre enn Partey, men han har visstnok lagt Partey for hat, så han tar jeg ikke seriøst. De andre som har snakket positivt om Elneny har snakket om at han hadde vært et bedre alternativ som backup i #6-rollen foran Sambi. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

 

Jeg har bare sett én kar her inne mene at Elneny er bedre enn Partey, men han har visstnok lagt Partey for hat, så han tar jeg ikke seriøst. De andre som har snakket positivt om Elneny har snakket om at han hadde vært et bedre alternativ som backup i #6-rollen foran Sambi. 

Vi er så få her inne så det er en stemme det også :) 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Simbad said:

 

Jeg har bare sett én kar her inne mene at Elneny er bedre enn Partey, men han har visstnok lagt Partey for hat, så han tar jeg ikke seriøst. De andre som har snakket positivt om Elneny har snakket om at han hadde vært et bedre alternativ som backup i #6-rollen foran Sambi. 

2 minutes ago, Simbad said:

Forsåvidt, men majoriteten som har snakket positivt om Elneny, har snakket om ham som backup til Partey. 

Dette var i diskusjonen angående sommervinduet hvor jeg mente siste prioriteten i løpet av vinduet var en bedre backup for Partey/konkurrent, da fikk jeg høre at Elneny var mer enn god nok og til og med bedre.

Dette var ikke bare den du antyder :P 

Når det gjelder Elneny som backup for Partey basert på det mannskapet vi har, så er det utvilsomt bedre at han er det enn Sambi.

Sambi er ikke en #6, men så ut til å endelig være "inne på noe" i pre-season i rollen Xhaka bekler i laget om dagen. Dessverre har skaden på Elneny tvunget han til å spille den rollen. Noe han absolutt ikke har trivdes i.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Dette var i diskusjonen angående sommervinduet hvor jeg mente siste prioriteten i løpet av vinduet var en bedre backup for Partey/konkurrent, da fikk jeg høre at Elneny var mer enn god nok og til og med bedre.

Dette var ikke bare den du antyder :P 

Når det gjelder Elneny som backup for Partey basert på det mannskapet vi har, så er det utvilsomt bedre at han er det enn Sambi.

Sambi er ikke en #6, men så ut til å endelig være "inne på noe" i pre-season i rollen Xhaka bekler i laget om dagen. Dessverre har skaden på Elneny tvunget han til å spille den rollen. Noe han absolutt ikke har trivdes i.

Da får jeg bare si at jeg ikke har fått det med meg, og for en forferdelig dårlig mening 😅

At han er god nok som backup, er en annen sak, og til å starte enkelte kamper hvor kampbildet passer ham bedre. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Marius- said:

Mest glad for utviklingen. Vi snur en ræva trend med å falle ned. Så blir vi hjulpet mot ett dårlig lag og hjemmebane. Uansett digger jeg det som skjer nå. Spillerne må tydeligvis forstå det selv 

Absolutt. Var akkurat denne responsen jeg håpet på etter de siste kampene. Vi faller litt tilbake til gamle synder etter 1-0 i førsteomgangen, men hever nivået i andre. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Elneny er en glitrende squad player. Han kan fint steppe inn for Partey.

Nydelig av capi!

Han kan fint komme inn, men han er fortsatt ikke i nærheten.

Måten vi spiller på er ekstremt avhengig av en spiller som Partey. Uten han så faller nivået på midtbanen dramatisk.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...