Jump to content

30.10.22 Nottingham Forest (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Marius- said:

Usikker om du hadde sagt samme om det var en av våre. Det er i det minste langs bakken. Men ja, kunne vært dømt

Jeg har sagt akkurat samme om våre når de har taklet på samme måte. Det er knotter og høy fart og treffer mannen. Trenger ikke være høyt bein for å være rødt kort, og har null å si om han treffer ballen eller ikke. Han setter motstander i fare og er heldig som ikke skader Xhaka verre enn han gjør. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

Jeg har sagt akkurat samme om våre når de har taklet på samme måte. Det er knotter og høy fart og treffer mannen. Trenger ikke være høyt bein for å være rødt kort, og har null å si om han treffer ballen eller ikke. Han setter motstander i fare og er heldig som ikke skader Xhaka verre enn han gjør. 

Fair enough, og notert. Jeg syntes den er i grenseland. Tror også ikke xhaka kunne taklet slik uten større konsekvens, så det er sagt. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Fair enough, og notert. Jeg syntes den er i grenseland. Tror også ikke xhaka kunne taklet slik uten større konsekvens, så det er sagt. 

Det største problemet er inkonsekvent dømming. Vi får ofte sånne 'oransje kort' mot oss, men sjelden til vår fordel. Royal sin tidligere denne sesongen mot Martinelli mener jeg feks er soleklar rødt kort siden han kun går på legg med knotter og ikke bryr seg om ball en gang.

Xhaka sin mot City i fjor feks, helt riktig å gi rødt kort, men når andre lag får utføre lignende taklinger mot oss uten å bli straffet for det, blir det for dumt. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Deilig at Nelson putta. Som folk kanskje har oppfattet så har jeg et svakt punkt for den gutten 😅

Første gang siden en innbytter scorer for oss siden Pepe mot Wolves forrige sesong. Og nå har han to! 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...