Jump to content

31.08.22 Aston Villa (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Marius- said:

Deilig! Martinez driter seg ut er like deilig 

Det er faen meg sant.

Vedder på at han går ut i et intervju etterpå i kveld og klager på at noe med Arsenal gjorde at han ikke klarte å holde den ballen. Hvert fall ikke han sin skyld.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

😁

Herlig av Jesus, ræva av Martinez! Vi gjorde en god handel når vi solgte ham.

Ikke lenge før jeg er i kirka hvis dette fortsetter.

Er forsåvidt ikke heelt enig i at Martinez gjør det ræva. Den får en touch på en av Villa spillerene og får en ekkel stuss på ball virker det som.  Vanskelig å holde den ballen tror jeg..

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

Denne sesongen må være den beste sesongen jeg har sett Xhaka.. Han har vært enorm!

Han har fortsatt å bygge på der han var på slutten av forrige sesong.

Dette er hans beste sesong så langt i Premier League. Allerede scoret like mange mål og har nå en assist mer enn forrige sesonger.

Ellers håper jeg at vi fortsetter å presse på og mørbanker Villa. Ikke gi de og Gerrard en jævla sjanse.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Han har fortsatt å bygge på der han var på slutten av forrige sesong.

Dette er hans beste sesong så langt i Premier League. Allerede scoret like mange mål og har nå en assist mer enn forrige sesonger.

Ellers håper jeg at vi fortsetter å presse på og mørbanker Villa. Ikke gi de og Gerrard en jævla sjanse.

 

Har vel aldri vært kjent for å score/assiste så mye, så er ikke det jeg legger mest vekt på. 

Men måten han blir brukt på nå, passer han MYE bedre.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

For noen muligheter av Chesos og Tirrni. Det blør i ørene når jeg lytter til Roar Stokke.

Glad jeg ser på kampen via stream med engelske kommentatorer og alt annet enn Roar Stokke.

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...