Jump to content

William Saliba


Simbad

Recommended Posts

image.thumb.png.c0ae6de4c71992d91712917ba41b0f16.png

 

Fullt navn: William Alain André Gabriel Saliba

Fødselsdato: 24/3-2001

Fødselsted: Bondy, Frankrike

Høyde: 192(Transfermarkt) 

Draktnummer: 12

Posisjon: Midtstopper

Tidligere klubber: St. Etienne, Nice(lån), Marseille(lån). 

Link to comment
Share on other sites

Nydelig - han fortjener en egen tråd!

jo mer jeg ser han spille, jo mer blir jeg overbevist om at vi her fort vekk har en av de råeste talentene verden har sett på midtstopperplass på lenge. 
 

var også nydelig å høre våre fans synge sangen hans i en hel omgang omtrent på lørdag. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Orakelet said:

Nydelig - han fortjener en egen tråd!

jo mer jeg ser han spille, jo mer blir jeg overbevist om at vi her fort vekk har en av de råeste talentene verden har sett på midtstopperplass på lenge. 
 

var også nydelig å høre våre fans synge sangen hans i en hel omgang omtrent på lørdag. 

Omtrent? Madammen leste bok under kampen, hu mente den ble sunget minst halvannen omgang 😂 Lurte på om de hadde noe på repeat

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Marius- said:

Omtrent? Madammen leste bok under kampen, hu mente den ble sunget minst halvannen omgang 😂 Lurte på om de hadde noe på repeat

Hehe - det er nok faktisk riktig... Skal jo være ærlig og si at den er såpass "catchy" og positiv i tona at det blir god stemning av den. 

Og veldig enig med deg, @piscator. Saliba fremstår som rask, sterk, god i lufta, god med ballen i beina - og i tillegg særdeles god timing på taklinger. Også en meget sprek pasningsfot. 

Vi må kunne si at i bakre 4'er så er vi nå ekstremt godt dekket. White / Tomi / Soares på høyre, Tierney / Zinchenko / Tomi på venstre og i midtforsvaret kan faktisk Gabriel, Saliba, White, Tomi, Holding spille. Tanken til Arteta om at alle spillere kan bekle minimum 2 plasser gir en dybde som egentlig er helt hinsides.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
3 hours ago, Marius- said:

På tide han landes på ny avtale, ellers står hele Europa klare for å snappe han

Jepp.

Klausulen for et ekstra år er nå trolig aktivert fordi vi ikke klarte å komme til enighet nå i år. Det er litt kjipt. Forhåpentligvis ikke er ikke Saliba en idiot, og forstår at dette er klubben han burde spille for i minst 4-5 år til.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
7 hours ago, Gunners68 said:

Håper Saliba blir klar i morgen, men på nyhetene her i England er det veldig usikkert om han rekker kampen i morgen. 

Crystal Palace burde være en motstander som passer Holding greit. Null stress om Saliba ikke blir klar til denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Crystal Palace burde være en motstander som passer Holding greit. Null stress om Saliba ikke blir klar til denne kampen.

Sist jeg så Arsenal  - Palace på Emirates  så ble vi ganske stressa. I tillegg kommer dette manager bytte fenomenet .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Er det noen som vet konkret hva slags skade han har pådratt seg? Da hun lusket av banen, mot Sporting var det vel, så tenkte jeg at det var en liten trøkk i ryggen som sikkert blir bra om en uke eller to. Der tok jeg grundig feil.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Forhandlinger med Saliba har foregått siden før VM, uten å komme til enighet. 

Han har angivelig 40 000 pund i uken nå. Arsenal skal ha tilbudt 120 000 pund i uken. Dette skal være milevis unna hva Saliba krever.

Nå ligger PSG og følger med på dette. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Gunners68 said:

Håper at spillere med Holdings nivå ikke slipper til mer i vår klubb. Det går bra med han i noen kamper, men det holder ikke i lengden.

Han burde og skal bort ja.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
18 minutes ago, Tony said:

 

Gode nyheter. Ødegaard neste, så all in på Rice og Caicedo/annen lignende spiller og et par signeringer til og vi begynner å se veldig veldig bra ut foran neste sesong. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...