Jump to content

20.04.22 Chelsea (B)


Simbad

Recommended Posts

 

image.png.9722e15717ed3878a90f0b5cc7ccc7b4.png  Chelsea v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    

Onsdag 20. april 2022, kl 20:45 Stamford Bridge
Premier League , 32. runde 
Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium 1 / TV2 Play

Ønsket lag:

Ramsdale

Cedric - White - Gabriel - Tavares

 Lokonga - Xhaka 

Saka - MØ8 - ESR 

Martinelli

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 170
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Gunners68 said:

Stygt redd for at det blir nok et tap i denne kampen. Husker ikke sist vi slo Chelsea i PL på brua.

Torsdag 12. mai 2021.
Kan også legge til at vi ikke har tapt på brua i Premier League siden 18. august 2018

Når man først er i gang kan man jo legge til at de siste 5 møtene (uavhengig av konkurranse) så har vi vunnet 3, spilt 1 uavgjort og tapt 1.

Edited by Orakelet
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Orakelet said:

Torsdag 12. mai 2021.
Kan også legge til at vi ikke har tapt på brua i Premier League siden 18. august 2018

Når man først er i gang kan man jo legge til at de siste 5 møtene (uavhengig av konkurranse) så har vi vunnet 3, spilt 1 uavgjort og tapt 1.

Ingenting hadde vært mer gledelig enn å fortsatt den trenden der

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Marius- said:

Ingenting hadde vært mer gledelig enn å fortsatt den trenden der

Særdeles enig! Optimisten sier at det naturligvis skjer. Realisten sier at det er absolutt mulig, men at det skal være en kamp med flyt og høy effektivitet… da må trenden snus drastisk fra de siste kampene. Men det kan absolutt skje.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Orakelet said:

Særdeles enig! Optimisten sier at det naturligvis skjer. Realisten sier at det er absolutt mulig, men at det skal være en kamp med flyt og høy effektivitet… da må trenden snus drastisk fra de siste kampene. Men det kan absolutt skje.

Jeg sitter ennå å venter på en reaksjon fra den sammensveisa gruppa :) Så den reaksjonen må gjerne komme onsdag kveld på brua.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Marius- said:

Ja det er ganske sjokkerende. Arteta gjør noen valg ingen forstår.

 

Fatter faen meg ingenting.... Er det jeg har sagt siden dag 1. Arteta har ikke noe plan B.....

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, elx said:

 

Fatter faen meg ingenting.... Er det jeg har sagt siden dag 1. Arteta har ikke noe plan B.....

Det har jeg lest om alle våre managere i moderne tid, at forumistene mener at de ikke har en plan b...

 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...