Jump to content

09.04.22 Brighton (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, elx said:

Er 100% offside, er kun spm om hvem som header til han. 

Nope. Foten til Cucurella og Sanchez er nærmere mållinjen enn Martinelli. Skal være onside. 

Det der er en bullshit avgjørelse. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Nope. Foten til Cucurella og Sanchez er nærmere mållinjen enn Martinelli. Skal være onside. 

Jepp.

Og hvis de ikke finner en klar vinkel for å avgjøre dette så burde fordelen gå det ANGRIPENDE laget til gode.

Kommer det til å gjøre det? Nope.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Hvordan ser du det? Så en fot, men ikke to

Holder at Cucurella har én fot nærmere målstreken enn Martinelli når også Sanchez er nærmere. Er ikke offside. Snytt igjen

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Holder at Cucurella har én fot nærmere målstreken enn Martinelli når også Sanchez er nærmere. Er ikke offside. Snytt igjen

Reglene sier vel keeper og en til? Man så jo helt klart at den ene foten var forrran martinelli men ikke nr 2. da er spm hvem som nikka? 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Haha fuck off.

VAR kan brenne så sjukt i helvete. UBRUKELIG NÅR MAN HAR DOMMERE SOM IKKE KAN SPILLET SOM STYRER!

Den streken de hadde tegnet som det ble målt fra var jo helt latterlig. Både Sanchez og Cucurella har kroppsdeler nærmere dødlinja enn Martinelli. Er helt sjukt hvor mye vi skal bli snytt av dommere og VAR denne sesongen. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Reglene sier vel keeper og en til? Man så jo helt klart at den ene foten var forrran martinelli men ikke nr 2. da er spm hvem som nikka? 

Ja, keeper, Sanchez som har skuldra nærmere dødlinja enn Martinelli og foten til Cucurella. To spillere som er nærmere dødlinja enn Gabi. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Ja, keeper, Sanchez som har skuldra nærmere dødlinja enn Martinelli og foten til Cucurella. To spillere som er nærmere dødlinja enn Gabi. 

Hvordan vet du at det er cucurella sin fot??? Det er faktisk veldig viktig å vite.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, elx said:

Hvordan vet du at det er cucurella sin fot??? Det er faktisk veldig viktig å vite.

Du ser hvor nærme foten til Cucurella er Sanchez sin innerste fot(som er på streken) på bilde hvor vinkelen er på skrått. Han er nærmere dødlinja enn Martinelli. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Gunners77 said:

Så ut som han var i offside men var jo umulig og se hvem som nikket, skulle vert mål. Arteta kommer aldri til å sette inn Pepe.

Ja den er jeg mer med på. At de ikke kan konkludere med nikken.. uansett får vi ikke akkurat disse avgjørelsene med oss… 45 min på å definere sesongen spør du meg. Ville lagt om hele midten, xhaka var på midten i 3 min og brøyt ballen 2 ganger, noe de andre ikke klarte en eneste gang i hele omgangen.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Ja den er jeg mer med på. At de ikke kan konkludere med nikken.. uansett får vi ikke akkurat disse avgjørelsene med oss… 45 min på å definere sesongen spør du meg. Ville lagt om hele midten, xhaka var på midten i 3 min og brøyt ballen 2 ganger, noe de andre ikke klarte en eneste gang i hele omgangen.

Jeg ville ha endra her også.

Xhaka opp på midten, Saka ned på venstre back og Pepe inn på høyreving(Av med Sambi)

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Mulig, men live så det ut som han fikk en dytt først. Den(dytten) ble ikke vist på reprisen. 

 

Kan godt være.

Der filma iallefall Saka.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...