Jump to content

09.04.22 Brighton (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 minutes ago, elx said:

 

Er faen meg helt latterlig hvordan han blir behandlet. 

? Med unntak av innhoppet til Pepe mot Wolves, har Nketiah vært soleklart bedre(skapt mange sjanser og jobbet hardere) enn Pepe når han har fått sjansen. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

? Med unntak av innhoppet til Pepe mot Wolves, har Nketiah vært soleklart bedre(skapt mange sjanser og jobbet hardere) enn Pepe når han har fått sjansen. 

lol.

Link to comment
Share on other sites

Friskt... Vi er faen meg gode. Vi er faen meg helt fantastiske.

Jeg er faktisk jævla glad at vi unngår CL, for der hadde vi blitt pissa på. 

 

Da kan du ta hatten din å gå etter sesongen Arteta. Du har aldri noe plan B. 

 

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Vi har jo vært klart best de siste 30-35 minuttene. Brighton har ikke skapt noe særlig de heller. Typisk at de skal få "wondergoal" i dag.

Best i banespillet ja, men vi skaper ikke mye i siste 3 delen. Store sjanser er det lite av. Tipper Brighton er kjempe fornøyd med kamp planen. Ligger lavt, slipper ikke til mye sjanser. Vi kan ha ballen, de er happy med det. 

Link to comment
Share on other sites

Sesongen er over og vi serverer Tottenham Champions League-spill på et sølvfat. Vi tok en råsjans på at vi kunne spille uten målscorende spiss og kun to etablerte midtbanemenn i en halv sesong. Man kan argumentere for at de rette spillerne ikke var tilgjengelig, og at de rette spillerne ble for dyre. Det kan være sant. Fasiten er allikevel at vi sparte oss til fant…igjen.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...