Jump to content

16.03.22 Liverpool (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Veldig mye bra og mest gledelig av alt er at jeg har tatt feil i alt jeg fryktet mest. Måtte det vare. 
Liverpool virker fulle av respekt og tør ikke presse like hardt som før. Det gir mer tid og rom til stopperne og sentral midtbane. 
Martinelli og Xhaka helt vanvittige. Partey og Saka veldig gode. Resten gode.
Mest skuffende så langt er at Martin ikke har fått plass eller tid til å briljere. Pool ekstremt oppmerksomme på ham og de tilnærmet fotfølger Martin når Arsenal har ballen. 
 

Ang dommer:

Matip tråkket ned Martinelli bakfra og holdt igjen Laca. Dommer spilte helt riktig fordel begge ganger, men gir ikke kort i ettertid. Ekstremt dårlig. 
Mané filmer strengt tatt ikke, han ser foten og lar seg bli tatt. Ikke frispark, men heller ikke gult. Det er klar kontakt. Forskjell på det og filming hvor spiller kaster seg uten kontakt. Det er vel strengt tatt borte etter VAR kom?? Mané er dog heldig som slipper unna nedsparkingen av BW. Den som dog er heldigst er St Klopp som skriker 4. dommer i ansiktet i 1 minutt grunnet en 50-50 situasjon. Den var lik de to som Pool fikk frispark på tidligere i kampen. Denne gangen lot Mariner spillet gå og Klopp klikket helt. Rareste oppførsel jeg har sett. En 50-50 midt på banen. Ingen målsjanse og ingen farlig situasjon. Snakk om å ha dommerne med seg resten av sesongen hvis dette var så ille…
 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...