Jump to content

06.03.22 Watford (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

3 hours ago, Simbad said:

 image.png.d2f6b90f9cfa87b1ca17442fe1988be0.pngWatford v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    
Søndag 6. mars 2022, kl 15:00 Vicarage Road
Premier League , 25. runde 
Kampen vises direkte på TV2 Play

Ønsket lag:

Ramsdale

Tomi - White - Gabriel - Tierney

 Partey - Xhaka 

Pepe - MØ8 - ESR

Laca

Det er ingen grunn til å hvile noen, da der er lange opphold mellom hver kamp. Jeg kan ikke forestille meg at Saka ikke starter denne. I tillegg ser jeg ingen grunn til å benke Cedric, han har vært god. Tomi får spille seg inn igjen, som alle andre som ønsker å starte. 

Jeg velger også ESR foran Martinelli. 

Link to comment
Share on other sites

Watford ligger på 19.plass med 19 poeng i ligaen med 5 seiere, 4 uavgjort og 17 tap av 26 spilte serierunder. 

Sammen med Burnley og Norwich risikerer de tre lagene å rykke ned til EFL Championship dersom de ikke klarer å havne over nedrykksstriden.

 

Edited by Soul
Link to comment
Share on other sites

I november spilte vi mot Watford på Emirates hvor vi vant 1-0 etter scoring av E. Smith Rowe og Kucka fikk utvisning. 

Ingen overbevisende seier men tre sterke poeng. Jeg forventer tre klare og sterke poeng til søndag på Vicarage road. 

 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Soul said:

I november spilte vi mot Watford på Emirates hvor vi vant 1-0 etter scoring av E. Smith Rowe og Kucka fikk utvisning. 

Ingen overbevisende seier men tre sterke poeng. Jeg forventer tre klare og sterke poeng til søndag på Vicarage road. 

 

Nesten ingen lag er enkle å slå når de slåss om å unngå nedrykk. Vi bør slå dem, men de kommer til å kjempe med nebb og klør. Kan fort bli en vanskelig kamp. 

Link to comment
Share on other sites

I februar har de spilt seks kamper i ligasammenheng med to mål scoret og syv mål sluppet.

-  0-0 uavgjort hjemme mot Burnley 

-  1-0 tap borte mot West Ham 

- 0-2 tap hjemme mot Brighton 

- 0-1 seier borte mot Aston Villa

- 1-4 tap hjemme mot Crystal Palace 

- 0-0 uavgjort borte mot Man United 

Et lag som scorer veldig lite mål og som liker å ligge lavt, forsvare seg kompakt.  Med topp fire i sikte er alt annet enn tre poeng regnet som tap mener jeg til søndag. 

Edited by Soul
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Simbad said:

Nesten ingen lag er enkle å slå når de slåss om å unngå nedrykk. Vi bør slå dem, men de kommer til å kjempe med nebb og klør. Kan fort bli en vanskelig kamp. 

Det er sikkert korrekt nok, men jeg så deler av kampen til Watford mot United. Watford var sjokkerende dårlige. Jeg blir skuffet om vi ikke vinner lekende lett. 

 

Watford er det dårligste laget jeg har sett siden jeg så Leeds spille mot oss. Leeds var enda verre 

Link to comment
Share on other sites

Jeg var ikke klar over at i januar fikk Claudio Ranieri sparket som Watford trener etter en rekke dårlige resultater. Den godeste Roy Hodgson som har vært manager hos Crystal Palace i flere år er tilbake og fikk kontrakt ut sesongen hos Watford. 

Edited by Soul
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

image.png.bb4d8f50a51598d43ed33a7c24df1a5e.png

 

Zak Swanson og Omari Hutchinson på benken. Kanskje vi får se en av dem i dag? 

Får vi se de to så må vi lede med mange mål 🙂 

 Nei , Eddie kommer først inn - selv om Ramsdale skulle bli skadet 🙂 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, bergkampje said:

Zak Swanson står oppført som nederlender på VGLive. Noen som har peiling? Har forsøkt å Google litt, ingenting som tyder på at det stemmer. Har hatt et låneopphold hos MVV i Nederland, men man blir vel ikke nederlender av det 

Født i Cambridge, så ganske Engelsk. Skal visstnok ha røtter fra USA også. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...