Simbad Posted February 26, 2022 Report Share Posted February 26, 2022 Watford v Arsenal Søndag 6. mars 2022, kl 15:00 Vicarage RoadPremier League , 25. runde Kampen vises direkte på TV2 Play Ønsket lag: Ramsdale Tomi - White - Gabriel - Tierney Partey - Xhaka Pepe - MØ8 - ESR Laca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted February 26, 2022 Report Share Posted February 26, 2022 3 hours ago, Simbad said: Watford v Arsenal Søndag 6. mars 2022, kl 15:00 Vicarage RoadPremier League , 25. runde Kampen vises direkte på TV2 Play Ønsket lag: Ramsdale Tomi - White - Gabriel - Tierney Partey - Xhaka Pepe - MØ8 - ESR Laca Det er ingen grunn til å hvile noen, da der er lange opphold mellom hver kamp. Jeg kan ikke forestille meg at Saka ikke starter denne. I tillegg ser jeg ingen grunn til å benke Cedric, han har vært god. Tomi får spille seg inn igjen, som alle andre som ønsker å starte. Jeg velger også ESR foran Martinelli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 26, 2022 Report Share Posted February 26, 2022 (edited) Tror neppe saka blir benka med over en uke pause mellom kampene. Tviler på Pepe får starte. Står nok mellom Martinelli og ESR, ellers likt lag Edited February 26, 2022 by Marius- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted February 27, 2022 Report Share Posted February 27, 2022 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 27, 2022 Report Share Posted February 27, 2022 Er vel en uke til kamp; så han kan være klar til tross for covid nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 28, 2022 Author Report Share Posted February 28, 2022 Tomi skal muligens være ute av denne uansett. Så da blir det Cedric. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted February 28, 2022 Report Share Posted February 28, 2022 City møter United. West ham møter Pool. Slår vi Watford så vil det gi en skikkelig boost framover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soul Posted February 28, 2022 Report Share Posted February 28, 2022 (edited) Watford ligger på 19.plass med 19 poeng i ligaen med 5 seiere, 4 uavgjort og 17 tap av 26 spilte serierunder. Sammen med Burnley og Norwich risikerer de tre lagene å rykke ned til EFL Championship dersom de ikke klarer å havne over nedrykksstriden. Edited February 28, 2022 by Soul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soul Posted February 28, 2022 Report Share Posted February 28, 2022 I november spilte vi mot Watford på Emirates hvor vi vant 1-0 etter scoring av E. Smith Rowe og Kucka fikk utvisning. Ingen overbevisende seier men tre sterke poeng. Jeg forventer tre klare og sterke poeng til søndag på Vicarage road. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 28, 2022 Author Report Share Posted February 28, 2022 8 minutes ago, Soul said: I november spilte vi mot Watford på Emirates hvor vi vant 1-0 etter scoring av E. Smith Rowe og Kucka fikk utvisning. Ingen overbevisende seier men tre sterke poeng. Jeg forventer tre klare og sterke poeng til søndag på Vicarage road. Nesten ingen lag er enkle å slå når de slåss om å unngå nedrykk. Vi bør slå dem, men de kommer til å kjempe med nebb og klør. Kan fort bli en vanskelig kamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 28, 2022 Report Share Posted February 28, 2022 Bortsett fra å møte Leeds om dagen, kan hvilket som helst pl lag ta poeng av motstandere. Håper på 3p, men tar ingenting for gitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soul Posted February 28, 2022 Report Share Posted February 28, 2022 (edited) I februar har de spilt seks kamper i ligasammenheng med to mål scoret og syv mål sluppet. - 0-0 uavgjort hjemme mot Burnley - 1-0 tap borte mot West Ham - 0-2 tap hjemme mot Brighton - 0-1 seier borte mot Aston Villa - 1-4 tap hjemme mot Crystal Palace - 0-0 uavgjort borte mot Man United Et lag som scorer veldig lite mål og som liker å ligge lavt, forsvare seg kompakt. Med topp fire i sikte er alt annet enn tre poeng regnet som tap mener jeg til søndag. Edited February 28, 2022 by Soul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted February 28, 2022 Report Share Posted February 28, 2022 34 minutes ago, Simbad said: Nesten ingen lag er enkle å slå når de slåss om å unngå nedrykk. Vi bør slå dem, men de kommer til å kjempe med nebb og klør. Kan fort bli en vanskelig kamp. Det er sikkert korrekt nok, men jeg så deler av kampen til Watford mot United. Watford var sjokkerende dårlige. Jeg blir skuffet om vi ikke vinner lekende lett. Watford er det dårligste laget jeg har sett siden jeg så Leeds spille mot oss. Leeds var enda verre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted February 28, 2022 Report Share Posted February 28, 2022 Watford er et lag jeg aldri liker å møte. Nå spiller heldigvis ikke Troy Deeney og Will Hughes der lenger. Jeg forventer en tøff kamp mot en lav blokk, og jeg tar ingenting for gitt. Når det er sagt blir jeg drit forbannet om vi ikke vinner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted February 28, 2022 Report Share Posted February 28, 2022 Synes Brentford i siste kamp mot dem var den svakeste motstanden vi har møtt denne sesongen. Tror Pepe endelig er på gang nå, så håper vi bruker ham mot Watford. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soul Posted March 2, 2022 Report Share Posted March 2, 2022 (edited) Jeg var ikke klar over at i januar fikk Claudio Ranieri sparket som Watford trener etter en rekke dårlige resultater. Den godeste Roy Hodgson som har vært manager hos Crystal Palace i flere år er tilbake og fikk kontrakt ut sesongen hos Watford. Edited March 2, 2022 by Soul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted March 6, 2022 Report Share Posted March 6, 2022 Det er samme start ellver som mot Wolves. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 6, 2022 Author Report Share Posted March 6, 2022 (edited) Zak Swanson og Omari Hutchinson på benken. Kanskje vi får se en av dem i dag? Edited March 6, 2022 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted March 6, 2022 Report Share Posted March 6, 2022 3 minutes ago, Simbad said: Zak Swanson og Omari Hutchinson på benken. Kanskje vi får se en av dem i dag? Får vi se de to så må vi lede med mange mål 🙂 Nei , Eddie kommer først inn - selv om Ramsdale skulle bli skadet 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted March 6, 2022 Report Share Posted March 6, 2022 Tror denne kan bli småvansklig faktisk. De har sluppet inn lite i det siste Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted March 6, 2022 Report Share Posted March 6, 2022 Zak Swanson står oppført som nederlender på VGLive. Noen som har peiling? Har forsøkt å Google litt, ingenting som tyder på at det stemmer. Har hatt et låneopphold hos MVV i Nederland, men man blir vel ikke nederlender av det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted March 6, 2022 Report Share Posted March 6, 2022 Watford er vel svekket offensivt uten Sarr og King. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 6, 2022 Author Report Share Posted March 6, 2022 (edited) 3 minutes ago, bergkampje said: Zak Swanson står oppført som nederlender på VGLive. Noen som har peiling? Har forsøkt å Google litt, ingenting som tyder på at det stemmer. Har hatt et låneopphold hos MVV i Nederland, men man blir vel ikke nederlender av det Født i Cambridge, så ganske Engelsk. Skal visstnok ha røtter fra USA også. Edited March 6, 2022 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted March 6, 2022 Report Share Posted March 6, 2022 Swanson er født i Cambridge og står oppført som engelsk på Arsenals hjemmeside. Da stoler vi på det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 6, 2022 Author Report Share Posted March 6, 2022 Fin markering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts