Jump to content

02.04.21 Newcastle Utd (B)


Simbad

Recommended Posts

newcastleunited.png?itok=X_9YCp2-   Newcastle United   v    Arsenal    arsenal-1.png?itok=7a6a0zug
Søndag 02. mai 2021, kl 15:00, St. James' Park 
Premier League, 34. serierunde 
Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / TV2 Sport Premium 2 / TV2 Sumo 

Ønsket lag:

Ryan

Bellerin - Holding - Mari - Cedric 

Azeez - Elneny

Willian - Ødegaard - Nelson

Balogun

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Rosicky07 said:

Nærmest som en treningskamp å regne, slik blir resten av kampene i PL også . Dessverre. 

Der er jeg uenig, fordi jeg vil se en revansjesugen gjeng etter Everton og Villarreal. De som får sjansen i dag får spille for sin egen framtid. Klarer ikke spillerne å motivere seg til de resterende kampene får de finne seg en annen klubb. 

Edited by Bekkern
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Bekkern said:

Cedric må være elendig på trening da Xhaka fortsatt er VB. Helt utrolig at Ceballos får spille. 

Jeg skjønner veldig godt hvorfor Ceballos spiller i dag. For å hvile Partey til torsdag. 

Skulle gjerne sett Cedric på venstrebacken selv, men Arteta foretrekker venstrebeinet til Xhaka der. Han har gjort noe feil, men han har også hatt gode kamper der. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Tapapa said:

Helt grei lagoppstilling, med unntak av at Xhaka burde vært spart i dag. Fint at Auba og Martinelli får starte i dag. 

Forventer en revansjesugen Auba som vil vise at han bør starte mot Villarreal hvis Laca ikke blir klar. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Jeg syns det går på 85/90 % hele tiden. Willian og Martinelli jobber vesentlig hardere.

Ok. Godt Willian jobber hardt iallefall. Martinelli vet man jobber hardt uansett. Forhåpentligvis får vi se mer til Martinelli mot Villarreal. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Svar på tiltale fra vår kaptein😊

Absolutt. Auba er jo ikke en type som kjører på 100% hele kampen. Så lenge han involverer seg og kommer seg i scoringsposisjoner vil jeg si at vi bør være relativt fornøyde. Enda bedre når han scorer. 

Og det er lett å glemme at han var i ferd med å finne tilbake til formen før forrige landslagssamling(da han fikk malaria). 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...