Simbad Posted April 26, 2021 Report Share Posted April 26, 2021 Newcastle United v Arsenal Søndag 02. mai 2021, kl 15:00, St. James' Park Premier League, 34. serierunde Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / TV2 Sport Premium 2 / TV2 Sumo Ønsket lag: Ryan Bellerin - Holding - Mari - Cedric Azeez - Elneny Willian - Ødegaard - Nelson Balogun Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 1, 2021 Author Report Share Posted May 1, 2021 Laca er uaktuell til denne. Tierney og Luiz er 'in contention'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted May 2, 2021 Report Share Posted May 2, 2021 Nærmest som en treningskamp å regne, slik blir resten av kampene i PL også . Dessverre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted May 2, 2021 Report Share Posted May 2, 2021 (edited) 2 hours ago, Rosicky07 said: Nærmest som en treningskamp å regne, slik blir resten av kampene i PL også . Dessverre. Der er jeg uenig, fordi jeg vil se en revansjesugen gjeng etter Everton og Villarreal. De som får sjansen i dag får spille for sin egen framtid. Klarer ikke spillerne å motivere seg til de resterende kampene får de finne seg en annen klubb. Edited May 2, 2021 by Bekkern Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted May 2, 2021 Report Share Posted May 2, 2021 Kroeke inc klubben tåler vel et tap til idag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted May 2, 2021 Report Share Posted May 2, 2021 Ekstremt viktig kamp mtp godfeeling inn mot Villarealkampen. Regner dog med at Willock senker oss med ett hattrick eller noe sånt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted May 2, 2021 Report Share Posted May 2, 2021 2 minutes ago, bergkampje said: Ekstremt viktig kamp mtp godfeeling inn mot Villarealkampen. Regner dog med at Willock senker oss med ett hattrick eller noe sånt Willock kan ikke spille mot oss! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 2, 2021 Author Report Share Posted May 2, 2021 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted May 2, 2021 Report Share Posted May 2, 2021 2 minutes ago, Simbad said: Cedric må være elendig på trening da Xhaka fortsatt er VB. Helt utrolig at Ceballos får spille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 2, 2021 Author Report Share Posted May 2, 2021 4 minutes ago, Bekkern said: Cedric må være elendig på trening da Xhaka fortsatt er VB. Helt utrolig at Ceballos får spille. Jeg skjønner veldig godt hvorfor Ceballos spiller i dag. For å hvile Partey til torsdag. Skulle gjerne sett Cedric på venstrebacken selv, men Arteta foretrekker venstrebeinet til Xhaka der. Han har gjort noe feil, men han har også hatt gode kamper der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted May 2, 2021 Report Share Posted May 2, 2021 Helt grei lagoppstilling, med unntak av at Xhaka burde vært spart i dag. Fint at Auba og Martinelli får starte i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 2, 2021 Author Report Share Posted May 2, 2021 (edited) 6 minutes ago, Tapapa said: Helt grei lagoppstilling, med unntak av at Xhaka burde vært spart i dag. Fint at Auba og Martinelli får starte i dag. Forventer en revansjesugen Auba som vil vise at han bør starte mot Villarreal hvis Laca ikke blir klar. Edited May 2, 2021 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted May 2, 2021 Report Share Posted May 2, 2021 Der er Newcastle heldig. Elneny hadde fortjent å bli tomålsscorer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 2, 2021 Author Report Share Posted May 2, 2021 Jeg har ikke fått sett førsteomgangen, hvordan var innsatsen til Auba? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted May 2, 2021 Report Share Posted May 2, 2021 4 minutes ago, Simbad said: Jeg har ikke fått sett førsteomgangen, hvordan var innsatsen til Auba? Kom seg til et par sjanser, men imponerte ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 2, 2021 Author Report Share Posted May 2, 2021 6 minutes ago, Verminator5 said: Kom seg til et par sjanser, men imponerte ikke. Men har han virket interessert/arbeidsom? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 2, 2021 Author Report Share Posted May 2, 2021 Er visst lov å bruke albuen i hodedueller mot Auba.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted May 2, 2021 Report Share Posted May 2, 2021 7 minutes ago, Simbad said: Men har han virket interessert/arbeidsom? Jeg syns det går på 85/90 % hele tiden. Willian og Martinelli jobber vesentlig hardere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 2, 2021 Author Report Share Posted May 2, 2021 Just now, Verminator5 said: Jeg syns det går på 85/90 % hele tiden. Willian og Martinelli jobber vesentlig hardere. Ok. Godt Willian jobber hardt iallefall. Martinelli vet man jobber hardt uansett. Forhåpentligvis får vi se mer til Martinelli mot Villarreal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 2, 2021 Author Report Share Posted May 2, 2021 Herlig boksåpner av Martin, nydelig innlegg av Martinelli! Godt å få Auba på scoringslista igjen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted May 2, 2021 Report Share Posted May 2, 2021 5 minutes ago, Simbad said: Ok. Godt Willian jobber hardt iallefall. Martinelli vet man jobber hardt uansett. Forhåpentligvis får vi se mer til Martinelli mot Villarreal. Svar på tiltale fra vår kaptein😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted May 2, 2021 Report Share Posted May 2, 2021 Synes Martinellei, Gabriel og Ryan har vert gode, må starte på torsdag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 2, 2021 Author Report Share Posted May 2, 2021 Just now, Verminator5 said: Svar på tiltale fra vår kaptein😊 Absolutt. Auba er jo ikke en type som kjører på 100% hele kampen. Så lenge han involverer seg og kommer seg i scoringsposisjoner vil jeg si at vi bør være relativt fornøyde. Enda bedre når han scorer. Og det er lett å glemme at han var i ferd med å finne tilbake til formen før forrige landslagssamling(da han fikk malaria). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 2, 2021 Author Report Share Posted May 2, 2021 Jævlig unødvendig av Schär. Så ikke bra ut for Martinelli der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted May 2, 2021 Report Share Posted May 2, 2021 24 minutes ago, Gunners77 said: Synes Martinellei, Gabriel og Ryan har vert gode, må starte på torsdag. Hyggelig at flere ser at Ryan er en god keeper. Jeg foretrekker han foran Leno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts