Jump to content

18.01.21 Newcastle (H)


Simbad

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Newcastle United   Newcastle United    crest
Mandag 18. januar 2021, kl. 21:00. Emirates Stadium
Premier League, 19. Serierunde.
Kampen sendes live på TV2 Sport Premium / TV2 Sport Premium 2 / TV2 Sport Sumo

 

Ønsket lag:

Leno 

Bellerin - Holding - Luiz - Tierney

Partey - Xhaka

Saka - ESR - Martinelli

Laca

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

19 minutes ago, Gunners68 said:

Martinelli skal være klar for kampen i kveld , mens Tierney skal testes i dag. Vi trenger begge , men håper vi ikke tar unødvendige sjanser. Det kommer andre tøffe kamper fremover hvor vi trenger disse to spillerne.

Jeg regner med at Tierney spares og at Saka dessverre må ned å ta backplassen. Det åpner for at Pepe kan få starte. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Tapapa said:

Jeg regner med at Tierney spares og at Saka dessverre må ned å ta backplassen. Det åpner for at Pepe kan få starte. 

Det ender vel med Saka ned på Tierneys plass. Vi har ikke så mange til å bekle den plassen for øyeblikket. Vi får slippe til Pepe og gi ham denne sjansen fra start til å vise at han duger. 

Link to comment
Share on other sites

Håper våre to utvalgte midtbanespillere når vi har ballen på kant feks tør en gang i ny og ne ta steget litt nærmere 16 metern til Newcastle enn de har gjordt fram til nå, åpner mange nye muligheter som feks skudd rett utenfra 16 og direkte gjennombrudd pass.

Håper på Partey ikveld og kanskje en enda mer aktiv Auba hvis han spiller, Auba synes jeg viste tegn til å ville mer når han hadde ballen mot palace.

Pepe (hvis han spiller) litt lenger ned på banen når han får ballen så han kan svingen den inn mot/foran mål som han er bedre på enn Bellerin.

Martinelli vil alt og enda mer men håper han hviler litt til, han trengs sårt resten av sesongen. 

Resten av gutta gjør som de har gjort de siste kampene så tror jeg vi kan få en god kamp og et godt resultat. 

Edited by Stigobert
Link to comment
Share on other sites

Starting lineups

Arsenal: Leno, Soares, David Luiz, Holding, Tierney, Partey, Xhaka, Saka, Smith Rowe, Aubameyang, Lacazette

Subs: Runarsson, Bellerin, Gabriel, Elneny, Willock, Willian, Pepe, Martinelli, Nketiah

Newcastle: Darlow, Krafth, Lascelles, Clark, Lewis, Shelvey, M Longstaff, Almiron, Joelinton, Carroll, Wilson

Subs: Dubravka, Ritchie, Hayden, Hendrick, Manquillo, Yedlin, Murphy, S Longstaff, Anderson

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Verminator5 said:

Det er bedring å spore, men det gjør fortsatt vondt å se sjansene han brant i reprise. Håper det ikke blir utslagsgivende.

Jeg syns vi spiller bra og er veldig imponert over tospannet Xhaka /Partey. De spiller ballen raskt framover. Begge er intelligente fotballspillere. Jeg forventer en grei seier. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, sas2002 said:

Ser en Auba uten selvtilitt. Blir feil valg gang på gang. Vi er alt for forutsigbar. Savner en Ramsey type uten ball som kan ta de løpene når newcastle ligger så lavt. Er for store avstander når vi slår opp på Laca.

Enig i at Laca er den spilleren som dessverre ikke har kommet i gang enda. 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Tapapa said:

Jeg syns vi spiller bra og er veldig imponert over tospannet Xhaka /Partey. De spiller ballen raskt framover. Begge er intelligente fotballspillere. Jeg forventer en grei seier. 

Mye bra spill, men det stopper litt opp i blokka av svarte og hvite. Newcastle er ikke voldsomt imponerende i presset, så det skal være mulig å bryte ned dette laget. Jeg frykter det verste.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...