Jump to content

22.12.20 Manchester City (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Skader/suspensjoner:

Aubameyang er ute av denne kampen, forhåpentligvis er han tilbake mot Chelskij 26. desember.

Partey er fortsatt ute med skade, uvisst når han kan være tilbake.

Dette blir Xhakas siste kamp utestengt, så han er klar igjen til kampen mot Chelskij (forhåpentligvis ikke fra start). 

Gabriel er klar igjen. 

Ønsket lag:

Leno

Niles - Luiz - Gabriel - Tierney

Elneny - Willock

Nelson - Saka - Martinelli

Laca

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Tapapa said:

EL har vært høydepunkter så langt. Jeg håper ligacupen topper EL. Jeg gleder meg til kampen i morgen. 

Selv med en ugugelig stall og helt umulig oppgave trur man virkelig at Arteta kan forsette med tap i de 3 neste?

 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, sas2002 said:

Selv med en ugugelig stall og helt umulig oppgave trur man virkelig at Arteta kan forsette med tap i de 3 neste?

 

Stallen vår er veldig god. Hvis tapsrekken fortsetter de neste 3 kampene og det ikke vises markant bedring av spill, så synger nok Arteta på siste vers. 

Link to comment
Share on other sites

Usikker på hvem som er best valg til å starte ved siden av Elneny av Willock og Ceballos. Personlig går jeg for Willock i denne fordi han har en egen evne til å finne seg rom i motstanders boks. Ceballos er et bedre valg hvis man trenger en boksåpner/en forløsende pasning, men vi kommer nok mest til å forsvare oss i denne kampen og forhåpentligvis få oss noen gode overgangsmuligheter. Der kan Willocks vilje til å gå på løp fra dypet være smart å prøve å utnytte. 

Vet lite om situasjonen med Nelson, men jeg håper han snart får noen kamper på rad fra start så vi kan se litt mer av hva som faktisk bor i gutten.

#KroenkeOut

Link to comment
Share on other sites

Spennende å se om vi fortsetter med 4-2-3-1 varianten vi har prøvd ut litt i det siste, eller om Arteta velger å gå for 3-4-3 som han har gjort flere ganger.

4-2-3-1

Runarsson

Cedric - Mustafi - Gabriel - Kola

Elneny - Ceballos

Niles - Willock - Martinelli

Laca

Eller 3-4-3

Runarsson

Cedric - Mustafi - Gabriel

Niles - Elneny - Ceballos - Kola

Willock - Laca - Martinelli

 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Just now, Ben Elfen said:

Ræva av alle - men er rimelig sikker på at keeper ropte at han skulle ta den. Så sånn ut på reaksjonen til spillerne

De får slå fryktelig upresset inn fra høyresiden, Runarsson er fryktelig passiv og Mustafi har null peiling på hvor han er. Gabriel kunne kanskje plukket opp, men det er i Mustafi sin sone. 

Dette er noe av den mentaliteten i klubben Arteta har en stor jobb med å endre. Ikke påskrudd fra start i en kvartfinale.. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...