Jump to content

22.12.20 Manchester City (H)


Simbad

Recommended Posts

1 minute ago, Simbad said:

De får slå fryktelig upresset inn fra høyresiden, Runarsson er fryktelig passiv og Mustafi har null peiling på hvor han er. Gabriel kunne kanskje plukket opp, men det er i Mustafi sin sone. 

Dette er noe av den mentaliteten i klubben Arteta har en stor jobb med å endre. Ikke påskrudd fra start i en kvartfinale.. 

Har liten tro på Arteta kan klare dette uten å bytte ut 80% av spillerstallen! 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

3 minutes ago, Bekkern said:

Har liten tro på Arteta kan klare dette uten å bytte ut 80% av spillerstallen! 

Spillere skal byttes ut. Det er jeg sikker på. Arteta ble nesten tvunget til å gi flere spillere en ekstra sjanse til å vise seg frem denne sesongen pga corona. Men hadde vi fått et skikkelig overgangsvindu nå i sommer, er jeg ganske sikker på at flere måtte gått. Jeg er overbevist om at Arteta følger nøye med på hver enkelt spiller som har fått en ekstra sjanse om de har mentaliteten og ferdighetene til å fortsette som Arsenalspillere etter sommer 2021.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

Spillere skal byttes ut. Det er jeg sikker på. Arteta ble nesten tvunget til å gi flere spillere en ekstra sjanse til å vise seg frem denne sesongen pga corona. Men hadde vi fått et skikkelig overgangsvindu nå i sommer, er jeg ganske sikker på at flere måtte gått. Jeg er overbevist om at Arteta følger nøye med på hver enkelt spiller som har fått en ekstra sjanse om de har mentaliteten og ferdighetene til å fortsette som Arsenalspillere etter sommer 2021.

Tenker vi først skal spille ferdig denne sesongen ja. Hvor mange av spillerne har klausuler i sine kontrakter om å kunne gå til andre klubber ved nedrykk. Lønns reduksjoner ved nedrykk må påregnes for spillerne. Hvem blir da med videre ? Ved nedrykk så blir daukjøttet i laget enda lenger. Da heter ikke manageren vår Arteta  lenger. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...