Jump to content

22.12.20 Manchester City (H)


Simbad

Recommended Posts

Just now, Simbad said:

Hadde dommerne gjort jobben sin hadde dette vært en helt annen kamp.. Vi hadde en god førsteomgang og fortjente uavgjort til pause.

Skuffende resultat til slutt, men jeg ser positiver, spesielt fra førsteomgangen. Krysser fingrene for at Martinelli blir fort klar igjen(og ikke blir pusha inn for tidlig av det medisinske teamet vårt..) 

Skyld mer på egen keeper enn på dommeren. Snart scorer nok Aguero også. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Just now, Simbad said:

Hadde dommerne gjort jobben sin hadde dette vært en helt annen kamp.. Vi hadde en god førsteomgang og fortjente uavgjort til pause.

Skuffende resultat til slutt, men jeg ser positiver, spesielt fra førsteomgangen. Krysser fingrene for at Martinelli blir fort klar igjen(og ikke blir pusha inn for tidlig av det medisinske teamet vårt..) 

Martinelli er kun lyspunktet. Hans energi er mangelvare. Pep ga beskjed om at Foden måtte bevege seg mer bak Elneny og Ceballos og vipps så satt de opp mer tempo.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Skyld mer på egen keeper enn på dommeren. Snart scorer nok Aguero også. 

Jeg skylder på juniorfeil fra hele laget. Men ja den var stygg den til Runarsson. Han var langt i fra klar for en kamp som denne. Det så vi fra starten av. Nervøs og urutinert. Håpte han skulle få seg godt med selvtillit etter redningen på Jesus' forsøk.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, sas2002 said:

Martinelli er kun lyspunktet. Hans energi er mangelvare. Pep ga beskjed om at Foden måtte bevege seg mer bak Elneny og Ceballos og vipps så satt de opp mer tempo.

Ikke det eneste lyspunktet nei. Willock og Ceballos var gode i førsteomgangen. Laca jobba bra frem til han ble kneet i siden og fikk scoringen sin. I små perioder var vi fullt på høyde med City, men manglet den siste pasningen/avslutningen. 

Link to comment
Share on other sites

Stakkars Arteta er ikke noe jævla melon blir latterligjort, men Edu har signert Willian på 3-årskontrakt, Cedric på 4-årskontrakt, Runarsson på 4-årskontrakt, Mari på 4-årskontrakt, David Luiz 1-årskontrakt to ganger og Ceballos på nytt. Det er altså så tullete lavt nivå at en 'technical director', hva nå enn det er, for Arsenal kan holde på sånt.

Har i samme periode ikke blitt kvitt noen av Mustafi, Özil, Sokratis, Kolasinac, Lacazette, Xhaka, Elneny, Bellerin, Holding eller Chambers. Bare send han tilbake til Brasil, han er et like stort, om ikke større problem enn Arteta.

Selv som en legende men det var med ball mellom bena.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Ikke det eneste lyspunktet nei. Willock og Ceballos var gode i førsteomgangen. Laca jobba bra frem til han ble kneet i siden og fikk scoringen sin. I små perioder var vi fullt på høyde med City, men manglet den siste pasningen/avslutningen. 

Du har rett Simbad, men minst en av våre skal tydeligvis ha minst en hjerneblødning i hver bidige kamp. Da blir det vanskelig å vinne. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Du har rett Simbad, men minst en av våre skal tydeligvis ha minst en hjerneblødning i hver bidige kamp. Da blir det vanskelig å vinne. 

Og det er en ukultur/mentalitet som tar lang tid å endre. Men jeg venter frem til sommeren. Jeg blir fryktelig skuffet/sjokkert om mange av disse fortsatt er Arsenalspillere etter sommervinduet. 

Link to comment
Share on other sites

En manager som har mistet garedroben er en manager som må vekk uansett om han har potenisal eller ikke. Er garantert enorme gnisninger i garederoben, og da er slaget tapt.Denne klubben har blitt et rottereir og det kommer bare til å bli verre er jeg redd. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Og det er en ukultur/mentalitet som tar lang tid å endre. Men jeg venter frem til sommeren. Jeg blir fryktelig skuffet/sjokkert om mange av disse fortsatt er Arsenalspillere etter sommervinduet. 

Da må du stålsette deg frem mot sommeren simbad. Det står nemlig ikke klubber i kø for å kjøpe de spillerne det gjelder.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Og det er en ukultur/mentalitet som tar lang tid å endre. Men jeg venter frem til sommeren. Jeg blir fryktelig skuffet/sjokkert om mange av disse fortsatt er Arsenalspillere etter sommervinduet. 

Mange blir nok skal du se. Covid sørger for dårlig kjøpekraft. Skyhøye lønninger sier ikke disse gutta nei til. Skulle Bayer Leverkusen bla opp 250 mill og 1.3 mill i uka til Xhaxa. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, sas2002 said:

En manager som har mistet garedroben er en manager som må vekk uansett om han har potenisal eller ikke. Er garantert enorme gnisninger i garederoben, og da er slaget tapt.Denne klubben har blitt et rottereir og det kommer bare til å bli verre er jeg redd. 

Slutt å lese nyheter av medier som kun er ute etter klikk. Det er tips jeg gir deg gratis. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gunners68 said:

Da må du stålsette deg frem mot sommeren simbad. Det står nemlig ikke klubber i kø for å kjøpe de spillerne det gjelder.

Flere av de forsvinner pga utgående kontrakter. Andre kommer til å forsvinne fordi vi betaler de ut av kontraktene. Jeg har troa. Vi har så smått begynt å vise litt mer kynisme på overgangsmarkedet. 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, sas2002 said:

Stakkars Arteta er ikke noe jævla melon blir latterligjort, men Edu har signert Willian på 3-årskontrakt, Cedric på 4-årskontrakt, Runarsson på 4-årskontrakt, Mari på 4-årskontrakt, David Luiz 1-årskontrakt to ganger og Ceballos på nytt. Det er altså så tullete lavt nivå at en 'technical director', hva nå enn det er, for Arsenal kan holde på sånt.

Har i samme periode ikke blitt kvitt noen av Mustafi, Özil, Sokratis, Kolasinac, Lacazette, Xhaka, Elneny, Bellerin, Holding eller Chambers. Bare send han tilbake til Brasil, han er et like stort, om ikke større problem enn Arteta.

Selv som en legende men det var med ball mellom bena.

Edu kan sparkes og få inn Overmars i den rollen!

Link to comment
Share on other sites

Just now, Gunners68 said:

Da blir det enda mer støy rundt Arteta og spillerne etter nok et tap. Et forventet tap dog. Nå er det fokus på hjemmekampen mot Chelsea. Vi må få et bra resultat der. Tapper vi mot de så er vi helt i knestående før borte kampen mot Brighton.

Vi kjører Elneny og Ceballos sentralt der også. Full kontroll. 

Link to comment
Share on other sites

Nå er det full krise. Et lag fullstendig blottet for selvtillit. Vi er like dårlige bakover som fremover. Det er ingen struktur, ingen plan og null samhandling. Alle bruker 3-4 berøringer og tråkker på ballen hver gang de får den. Det er så enkelt å forsvare seg mot at motstander ikke trenger å presse engang. De ligger bak i formasjon og gjør null og nix.  
Arteta er nok dessverre ferdig. Alle piler peker feil vei og han har ingen erfaring i å snu en slik situasjon. 
City har full kontroll fra 1-90 min i dag. Noe av det svakeste jeg har sett. 
 

Det må tas grep nå. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Ben Elfen said:

Jeg så følgende positive ting:

martinelli

laca - bedre enn på lenge

AMN - få mannen inn sentralt. 
pepe sitt innhopp. Spilte godt. 
 

ellers var det sånn passe ræva

Ingen ledere. Ingen innsats. Kun en unggutt fra Brasil som virkelig vil. Arteta har tapt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

×
×
  • Create New...