Jump to content

06.12.20 Tottenham (B)


Simbad

Recommended Posts

Tottenham Hotspur  crest   Tottenham Hotspur   v    Arsenal arsenal.png?2016-2017    
Søndag 6. desember 2020, kl 17:30. Tottenham Hotspur Stadium
Premier League, 11. serierunde 
Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / TV2 Sport Premium 2 / TV2 Sumo

Ønsket lag:

Leno

Bellerin - Holding - Gabriel - Tierney

Ceballos - Elneny - Willock

Nelson - Auba - Saka

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

23 hours ago, Simbad said:

Nytt forslag til lag:

Leno

Bellerin - Holding - Gabriel - Tierney

Niles - Elneny

Nelson - Lacazette - Saka

Aubameyang

Støttes nesten. Jeg tror jeg ønsker å benke min personlig yndling, Saka og at Niles tar plassen hans. På sentral midtbane setter jeg inn Cebbe i stedet. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, sas2002 said:

Nei realismen funker bedre. Takler ikke jose tap i morra

Det er ingen realisme i at om vi taper i morgen så er vi et bunnlag og lillebror. Vi er fortsatt et topplag og storebror. 
selv om vi har en treig start på denne merkelige sesongen så vil vi ALDRI I VERDEN komme dårligere enn 8. plass. Dermed er vi fortsatt et topplag og storebror. Vi går gjennom store radikale endringer og må forvente svingninger i resultere. Å tro noe annet er meningsløst.   
 

mitt tips er topp 5 og minst et av troféene FA cup eller Europa League i år

Link to comment
Share on other sites

Du er 

1 hour ago, Ben Elfen said:

Det er ingen realisme i at om vi taper i morgen så er vi et bunnlag og lillebror. Vi er fortsatt et topplag og storebror. 
selv om vi har en treig start på denne merkelige sesongen så vil vi ALDRI I VERDEN komme dårligere enn 8. plass. Dermed er vi fortsatt et topplag og storebror. Vi går gjennom store radikale endringer og må forvente svingninger i resultere. Å tro noe annet er meningsløst.   
 

mitt tips er topp 5 og minst et av troféene FA cup eller Europa League i år

Du er manager. Takk for din optimisne og tro.

Nei!!!...

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har troen i dag? For det har nemlig ikke jeg.

Tottenham er i stormform, mens vi er i bunnform(Tror knapt jeg har sett et dårligere Arsenal lag så lenge jeg har sett på fotball)

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, elx said:

Er det noen som har troen i dag? For det har nemlig ikke jeg.

Tottenham er i stormform, mens vi er i bunnform(Tror knapt jeg har sett et dårligere Arsenal lag så lenge jeg har sett på fotball)

Ut fra de seneste prestasjonene i PL så ser det ikke lyst ut. Kan vi hente frem en prestasjon som på Old Trafford så kan alt skje. Bare så synd at prestasjoner som på Old Trafford tilhører sjeldenhetene.

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, elx said:

Er det noen som har troen i dag? For det har nemlig ikke jeg.

Tottenham er i stormform, mens vi er i bunnform(Tror knapt jeg har sett et dårligere Arsenal lag så lenge jeg har sett på fotball)

Jeg har trua. Spiller for spiller er vi et bedre lag. Forsvaret vårt er bra, har vi flyt i angrepet så kan det bli riktig gøy i dag. Tipper vi vinner 0-2. 

 

men, jeg må innrømme at jeg er en smule nervøs. Vi viser et bunn-nivå for ofte og det nivået er ræva. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Jeg har trua. Spiller for spiller er vi et bedre lag. Forsvaret vårt er bra, har vi flyt i angrepet så kan det bli riktig gøy i dag. Tipper vi vinner 0-2. 

 

men, jeg må innrømme at jeg er en smule nervøs. Vi viser et bunn-nivå for ofte og det nivået er ræva. 

Så du mener at alle våre spillere er bedre en Spurs sine ? 

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Gunners68 said:

Så du mener at alle våre spillere er bedre en Spurs sine ? 

Nei og det er heller ikke det jeg skrev. Spiller for spiller er vi bedre enn Tottenham betyr ikke at hver enkelt spiller i Arsenal er bedre enn den beste spilleren i Tottenham. Trodde du virkelig det? Eller var dette for å kverulere?

Link to comment
Share on other sites

Det er du som lenger oppe her sier at vi er et storlag og at vi minimum blir nr 8. Hvis du mener at spiller for spiller så er Arsenal best så mener du vel at det gjelder i de fleste posisjoner ? Har vanskelig for å tro at det er riktig ? Vi viste oss denne sesongen som et storlag på Old Trafford. Da trodde vi det endelig vendepunktet var kommet og at vi skulle bli et topp 4 lag igjen. Nå  er vi noen serierunder senere snart i nedrykkssonen dessverre. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Gunners68 said:

Det er du som lenger oppe her sier at vi er et storlag og at vi minimum blir nr 8. Hvis du mener at spiller for spiller så er Arsenal best så mener du vel at det gjelder i de fleste posisjoner ? Har vanskelig for å tro at det er riktig ? Vi viste oss denne sesongen som et storlag på Old Trafford. Da trodde vi det endelig vendepunktet var kommet og at vi skulle bli et topp 4 lag igjen. Nå  er vi noen serierunder senere snart i nedrykkssonen dessverre. 

Du trekker noen konklusjoner som ikke gir mening i det hele tatt

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Gunners68 said:

Nei , jeg har vel med mine meninger ikke noe på dette forumet å gjøre. Du har tidligere kommentert mine meninger som svada og i dag har det jeg skriver ingen mening.

Dine meninger har noe her å gjøre, men når du tillegger meg mine meninger som ikke stemmer og du smører sammen og sakser litt her og der og lager din egen realitet av hva jeg mener så gir det ingen mening i det hele tatt

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal ikke blande meg i deres diskusjon. Men jeg mener ikke at vi er et topplag om vi havner på 8plass. 

 

Og for meg er vi desverre ikke en del av topp 6 lenger.

Der mener jeg Chelsea, Liverpool, City, Manchester utd, SHIT og  leicester er(som også tabellen tilsier per dags dato)Vi er desverre milevis bak alle disse 6.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Ben Elfen said:

Dine meninger har noe her å gjøre, men når du tillegger meg mine meninger som ikke stemmer og du smører sammen og sakser litt her og der og lager din egen realitet av hva jeg mener så gir det ingen mening i det hele tatt

Partey starter. 👍

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...