Simbad Posted October 13, 2020 Report Share Posted October 13, 2020 (edited) Manchester City v Arsenal Lørdag 17. Oktober 2020, kl 18:30, Etihad StadiumPremier League, 4. RundeKampen vises direkte på TV2 Sport Premium/TV2 Sport Premium 2 og TV2 Sumo. Mulig lag: Leno Holding-Luiz-Gabriel Bellerin-Ceballos-Xhaka-Niles Willian-Laca-Auba Personlig håper jeg på Pepe og Elneny for Willian og Xhaka. Har liten tro på at Partey starter allerede nå, men man vet aldri. Da starter han i så tilfelle sammen med Ceballos. Edited October 13, 2020 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 13, 2020 Report Share Posted October 13, 2020 Det var kun i gode gamle dager at en spiller signerte og spilte for den nye klubben dagen etter 🙂 Det er en uke siden Partey signerte og han må vel være klar for spill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 13, 2020 Author Report Share Posted October 13, 2020 Partey er nok klar for spill, men han har vært med landslaget og fått liten tid med laget. Spørs om Arteta risikerer han så fort fra start. Da skal han imponere veldig på trening de neste dagene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 13, 2020 Report Share Posted October 13, 2020 Laget jeg håper på: Leno Holding - Luiz - Gabriel Bellerin - Partey - Ceballos - Tierney Pepe - Aubemeyang - Saka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 13, 2020 Author Report Share Posted October 13, 2020 5 minutes ago, Stefanb said: Laget jeg håper på: Tierney må nok stå over pga karantene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 13, 2020 Report Share Posted October 13, 2020 21 minutes ago, Stefanb said: Laget jeg håper på: Leno Holding - Luiz - Gabriel Bellerin - Partey - Ceballos - Tierney Pepe - Aubemeyang - Saka Bytt Partey med Elneny og Tierny med Niles, så ser dette bra ut. Jeg er tålelig fornøyd med uavgjort i denne kampen, men tror vi har en god sjanse til å vinne. Partey trenger nok noen uker med laget før han er klar til å starte. Ps, det er første gang siden vi kjøpte Xhaka at jeg velger å droppe han fra mitt lag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 14, 2020 Report Share Posted October 14, 2020 Det er stor mulighet for at Tierney får spille Man city kampen. Er han i London så er reglene i PL at han må være i isolasjon i 7 dager og hatt 2 negative tester. As a result of all of the above, Tierney’s availability ahead of the Gunners’ trip to Manchester City is now in doubt but McNicholas seems to think the Premier League club may yet find a way around the protocols in order to use the player this coming weekend, here is what he had to say:"There is a difference, isn’t there, in the interpretation of how long you need to isolate between the SFA and the Premier League. I think – and it’s only a hunch – that Arsenal will manage to get around it, just because if the Premier League rules say he only has to isolate for a week, then I guess they are the rules, whatever the SFA say.” Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 14, 2020 Author Report Share Posted October 14, 2020 Hvor leser du dette? Alle artiklene jeg har lest om det sier at han ikke får spille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 14, 2020 Report Share Posted October 14, 2020 https://thisisfutbol.com/2020/10/blogs/premier-league/arsenal-news-james-mcnicholas-kieran-tierney-update/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 14, 2020 Author Report Share Posted October 14, 2020 (edited) Ok. Vel, jeg har ingen anelse om hvor troverdig McNicholas er. Veldig merkelig at så å si alle andre kilder sier han er ute, og ikke har fått med seg disse forskjellene i reglene som McNicholas nevner. Edited October 14, 2020 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 15, 2020 Report Share Posted October 15, 2020 13 hours ago, Simbad said: Ok. Vel, jeg har ingen anelse om hvor troverdig McNicholas er. Veldig merkelig at så å si alle andre kilder sier han er ute, og ikke har fått med seg disse forskjellene i reglene som McNicholas nevner. Forstår det sånn at hvis han hadde reist rett til London så hadde han fått bare 7 dagers karantene som er reglene i england mens i Skottland er det 14 dager karantene. Forstår ikke helt disse reglene. Armstrong hadde positiv covid 19 test og må isoleres i 10 dager, mens Tierney har hatt 3 negative tester nå og må sone 14 dager. Han har fulgt reglene og satt 2,8 m fra Armstrong når de var isammen og spilte playstation. Når en ser på Ronaldo og Portugal der Ronaldo har covid 19, der de satt tett i tett og spiste middag i 2 timer i sammen. Ronaldo må i karantene som er forståelig, mens resten av laget ikke må i karantene. De forskjellige reglene gir ikke mening i mitt hode. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 15, 2020 Author Report Share Posted October 15, 2020 Jeg mener alt av landslagsfotball burde vært utsatt/kansellert i denne perioden. En ting at smittefaren allerede eksisterer med 'vanlig' klubbfotball, men den blir ganske mye høyere når spillere fra forskjellige klubblag skal reise så mye rundt for både å ha kontakt med spillere de vanligvis ikke ville hatt kontakt med(uten landslagspause) og andre trenere, fysioer, leger osv. Armstrong får 'bare' 10 dager, fordi han allerede har testet positivt. De to andre (Tierney, Christie) hadde ikke testet positivt, men hadde vært nær en som var bevist smittet. Her handler det om mulig inkubasjonstid vil jeg tro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 15, 2020 Report Share Posted October 15, 2020 Ut fra Artetas uttalelser i dag så virker det ikke som om siste ord er sagt om Tierney får spille eller ikke mot City. Blir også spennende å se om Partey debuterer mot City. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 16, 2020 Report Share Posted October 16, 2020 Ser kanskje ut som Tierney blir klar til i morgen. https://dailycannon.com/2020/10/arsenal-poised-to-announce-tierneys-availability-for-city/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 16, 2020 Author Report Share Posted October 16, 2020 Vi får bare krysse fingrene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 16, 2020 Report Share Posted October 16, 2020 Kevin bekreftet ute for City. Det gir oss en mulighet. Klarer vi å ri av den første halvtimen så trur jeg vi kan klare et bra resultat.. Toppnivået til City på sitt beste er skyhøyt så vi trenger å være kompakte og slå kontra som Vardy sist. . Fornøyd med U Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 16, 2020 Report Share Posted October 16, 2020 Tierney har fått klarsignal til å spille i morgen.👍 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 17, 2020 Report Share Posted October 17, 2020 Partey på benk. Hadde håpet på at han startet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 17, 2020 Report Share Posted October 17, 2020 16 minutes ago, Gunners68 said: Partey på benk. Hadde håpet på at han startet. Forståelig at han ikke starter. Holding vær så snill ikke noe hjerneblødning idag. Vi må tørre å spille ball. Idag kan vi ta en nytt steg. Slå en topp 6 klubb borte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 17, 2020 Report Share Posted October 17, 2020 Aguero tilbake. Putter vel som vanlig mot oss. Vi får bare score flere enn city. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 17, 2020 Report Share Posted October 17, 2020 (edited) Hva skjedde med Holding ? Og hvorfor ser det ut som Willian er på topp.... Edited October 17, 2020 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 17, 2020 Report Share Posted October 17, 2020 Får dessverre ikke sett denne kampen. Må følge med på vg live og nettavisen. Vg live skriver at arsenal har lite ballbesittelse mens nettavisen skriver at Arsenal har mye ballbesittelse? Hva er rett? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 17, 2020 Report Share Posted October 17, 2020 (edited) vil tro possession er 60-40ish...(i city favør). Har ikke sett noe tall på det enda, så det er tatt ut av rævva mi .P Edited October 17, 2020 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 17, 2020 Report Share Posted October 17, 2020 City har ballen mest ,men vi gir dem ikke ro. Laget jobber bra og vi har full kontroll. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 17, 2020 Report Share Posted October 17, 2020 Det ble et enkelt mål for City. Bellerin ble grundig lurt der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts