Jump to content

17.10.20 Manchester City (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2 minutes ago, sas2002 said:

Nå har Arteta ordnet organisering og bedre defensivt. Nå må vi bli bedre offensivt. Vi skaper knapt målsjanser

Tja.. vi så ut som vi ledet 1-0 og ikke lå under. Da er det vel bedre å åpne opp fremfor å organisere seg. Dette var veldig svakt og vi skaper absolutt ingenting når det må settes trykk fremover. Auba helt ute og Pépé blir ikke brukt. Jeg skjønner ikke posisjonen til Willian og det var i det hele tatt bare kaos i organiseringen. 
Forsvaret starter med de lengst frem og de gjorde en elendig pressjobb. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, RP7 said:

Tja.. vi så ut som vi ledet 1-0 og ikke lå under. Da er det vel bedre å åpne opp fremfor å organisere seg. Dette var veldig svakt

Helt enig men det er måten du må prioritere på sikt. Saka vår beste men offensivt så var Aub, William og Pepe helt tamme.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, sas2002 said:

Helt enig men det er måten du må prioritere på sikt. Saka vår beste men offensivt så var Aub, William og Pepe helt tamme.

Ja, jeg sendte før jeg skrev ferdig. Du plukket opp mine poeng😂

Link to comment
Share on other sites

Dette må vel iallefall kalles fremgang. Vi har tapt borte mot City og er skuffet fordi vi kunne ha fått med oss noe. Defensivt er vi bedre enn på mange mange år. Offensivt har vi nå en jobb å gjøre. Auba forsvinner helt ut av bildet i flere kamper på rad. Laget kapitulerer ikke. Laget jobber sammen. Den defensive fremgangen har vært etter lenget lenge. Dette lover bra for fremtiden. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Vi er nest best i alt. Intensitet, presisjon, balltempo, press og ikke minst selvtillit. Det så ikke ut som noen hadde forhåpninger om noe annet enn 0-0. Leicester og Manure i de to neste. Plutselig gruer jeg meg veldig.

Vil dette laget topp 4 så vinner vi men er fortsatt usikker. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, elx said:

Vi savner den siste kreative biten spør du meg, så hvorfor i alle dager ikke Mesut får være med er en gåte for meg.

 

Øzil passer ikke inn i et lag hvor alle er ment å jobbe. Vi trenger en kreativ hjerne - helt enig i det -  men ikke Øzil.  Nå er det ny giv - glem Øzil. Vi trenger ikke en primadonna inn i det som Arteta vil ha - nemlig høy intensitet - alle skal jobbe. Det ligger ikke for Øzil. Sånn er det bare.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Gunners68 said:

Øzil passer ikke inn i et lag hvor alle er ment å jobbe. Vi trenger en kreativ hjerne - helt enig i det -  men ikke Øzil.  Nå er det ny giv - glem Øzil. Vi trenger ikke en primadonna inn i det som Arteta vil ha - nemlig høy intensitet - alle skal jobbe. Det ligger ikke for Øzil. Sånn er det bare.

Nei han ser vi ikke mer på banen men vi hadde trengt han 😀

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Gunners68 said:

Øzil passer ikke inn i et lag hvor alle er ment å jobbe. Vi trenger en kreativ hjerne - helt enig i det -  men ikke Øzil.  Nå er det ny giv - glem Øzil. Vi trenger ikke en primadonna inn i det som Arteta vil ha - nemlig høy intensitet - alle skal jobbe. Det ligger ikke for Øzil. Sånn er det bare.

Kan du vise til en kilde som bekrefter at Özil utelates på grunn av innsats? Jeg har ikke klart å holde meg oppdatert i denne saken.

Link to comment
Share on other sites

Edu som for tre uker siden på en presse konferanse sa at Artetas linje var at løper du så spiller du.  Martin Keown som på torsdag sa at det er en stor forskjell på den Øzil som fikk ny kontrakt av Wenger og den Øzil vi har i dag. Øzil har i mange år hvert viden kjent for sin kreativitet - ikke innats. Innsats for laget ligger ikke for Øzil. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Gunners68 said:

Edu som for tre uker siden på en presse konferanse sa at Artetas linje var at løper du så spiller du.  Martin Keown som på torsdag sa at det er en stor forskjell på den Øzil som fikk ny kontrakt av Wenger og den Øzil vi har i dag. Øzil har i mange år hvert viden kjent for sin kreativitet - ikke innats. Innsats for laget ligger ikke for Øzil. 

Dette er ikke kilder. Det er synsing og spekulasjon. Özil spilte seg inn i Artetas lag før lock down. Løpsstatistikken var god. Så kom covid-19. Han ble far og ble bedt om å ta lønnskutt. Det er mye som kan ha skjedd bak kulissene. Jeg sitter ikke på fasit. Sportsjournalister klør seg i hodet over hva som har skjedd. Men du VET at han er droppet på grunn av manglende innsats?

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Gunners68 said:

Edu som for tre uker siden på en presse konferanse sa at Artetas linje var at løper du så spiller du.  Martin Keown som på torsdag sa at det er en stor forskjell på den Øzil som fikk ny kontrakt av Wenger og den Øzil vi har i dag. Øzil har i mange år hvert viden kjent for sin kreativitet - ikke innats. Innsats for laget ligger ikke for Øzil. 

Øzil blir utelatt fra 25 mannstroppen neste helg. Da slipper vi å prate om han mer.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, sas2002 said:

Øzil blir utelatt fra 25 mannstroppen neste helg. Da slipper vi å prate om han mer.

Ja , det er sterke signaler om at han ikke kommer med i den troppen. Arteta ville ha brukt Øzil i hver eneste kamp hvis han hadde holdt den standard som skal til for å komme med på laget. Jeg takker vår herre  for at vi endelig har fått en manager som setter krav til spillerne. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg klarer ikke å være så negativ etter dette tapet. Jeg forstod ikke så mye av posisjon til Willian og er skuffet over at vi ikke får mer ut av Auba for tiden. Holdings skade var maks ubeleilig, da jeg ikke helt stoler på Luiz. Jeg er ikke enig i at Pepe var så dårlig som folk skal ha det til. 

Vi hadde sjanser nok til at vi burde ha klart et poeng i dag. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...