Jump to content

2020.07.04 Wolverhampton (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

3 minutes ago, Tapapa said:

Noen kommer til å være misfornøyde allikevel.

Ja, det ligger i deres natur. Man ser jo at de som vanligvis bare sutrer har vært helt stille i denne kamptråden. Jeg ser på det som et godt tegn

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Ben Elfen said:

Faen for en taktisk perfekt gjennomført kamp. 0-2 borte mot Wolves er sterkt

Helt enig. Ja vi hadde noen "øyeblikk", men bortsett fra dette var jeg aldri redd for at vi skulle bli overkjørt. Adama Traore var nesten fullstendig nøytralisert. 

Utrolig fornøyd. HERLIG med en borteseier. Og det er vel første gang på 4-5 år at vi vinner på bortebane mot et lag som har ligget foran oss på tabellen.

Link to comment
Share on other sites

Herlig seier til slutt. Begge omgangene er vi tamme før drikkepausene, men Arteta får igjennom noen klare beskjeder og etter drikkepausene er vi best i begge omgangene. Traore virket livlig i starten, men vi temmet ham etterhvert og etter at Niles kom innpå fikk han ikke til noe som helst. 

Martinez solid i dag, samme med hele laget. Vi gjør noen individuelle feil innimellom, men hele laget virket villige til å jobbe hardt for hverandre i dag. Dette Wolveslaget er absolutt ikke noen 'push over' så dette var veldig bra. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Stefanb said:

Helt enig. Ja vi hadde noen "øyeblikk", men bortsett fra dette var jeg aldri redd for at vi skulle bli overkjørt. Adama Traore var nesten fullstendig nøytralisert. 

Utrolig fornøyd. HERLIG med en borteseier. Og det er vel første gang på 4-5 år at vi vinner på bortebane mot et lag som har ligget foran oss på tabellen.

Enig og enig i at Martinez har vært svært god. 
han var dårlig på siste målet mot Brighton der han gikk ut i ingenmannsland og solgte seg for tidlig, men ellers knallbra

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Ben Elfen said:

Enig og enig i at Martinez har vært svært god. 
han var dårlig på siste målet mot Brighton der han gikk ut i ingenmannsland og solgte seg for tidlig, men ellers knallbra

Jeg husker ikke helt det målet, men der og da var det ikke han jeg var pissed på. Jeg skal se scoringen på nytt etterpå. 

Link to comment
Share on other sites

Årets beste og mest prof gjennomførte kamp. 
Luiz, Kola og Mustafi nesten prikkfrie. Xhaka et elendig og skummelt pass ellers meget god. Ceballos fremstår som ryddig, men bidrar lite fremover. Topp tre gjør jobben og vingbacker som er der de skal. 
Martinez vokst med oppgaven og løser alle oppgaver.
Niles eliminerer Traore med smartness..!!


Deilig å se et lag i balanse der avstandene er korte og sikring aldri er langt unna. 
Pene scoringer og egentlig full kontroll det meste av kampen. Til og med dødballer forsvart på en smart måte. Jeg ble imponert i dag. 
 

Traore kommer til to sjanser og det er alt de har over 97 minutter. Det er imponerende. 

Taktisk og smartnessmessig det beste siden 2006 og triumfferden gjennom CL. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Marius- said:

Så 8 plassen kan også gi El da? Hvis ett av cl laga vinner fa? 

Ja, 8 plass kan gi plass i EL, men ikke på grunn av at FA-cup vinner havner i CL.

Det stemmer at EL-plassen går til neste ikke-kvalifiserte lag hvis vinner av FA-cup havner topp fem (topp seks hvis City blir utelatt av CL), men det var feil å skrive at lag 5 og 6 (event lag 6 og 7 automatisk er kvalifisert til EL). 

England har i utgangspunktet tre plasser i EL . Lag nr 5 i ligaen og vinneren av FA-cup går direkte til gruppespillet. Vinner av liga-cupen går til 2. kvallikrunde. 

Hvis vinner av FA-cup havner topp fem i ligaene eller vinneren av ligacup havner topp seks i ligaen så går deres plasser som cupvinnere videre til de neste lag på tabellen. 

City vant Ligacupen og vil uansett ikke spille EL. Enten spiller de CL eller så blir de utestengt. Så hvis City blir stengt ute og vinner av FA-cup havner topp seks så kommer laget på åttendeplass inn i 2. Kvallikrunde. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ben Elfen said:

Ja, det ligger i deres natur. Man ser jo at de som vanligvis bare sutrer har vært helt stille i denne kamptråden. Jeg ser på det som et godt tegn

Jeg er på jobb!!! 😜, men jeg kan alltids sutre litt for deg og broderen. 

Resultatet var flott og jeg var godt fornøyd med de første 45.

Andre omgang er det mye som ikke var bra. Det offensive var tafatt den første halvtimen (sånn ca), og pasningsspillet bakfra var svakt. Alt for mye unødvendige balltap i den perioden. 

Sånn, da har dere fått litt av sutringen som ble etterlyst 😇

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Tapapa said:

Dagens kamp var super. Nå banker vi Leicester, Tott, Pool og City på rappen. Da tenker jeg dukker opp flere optimister her på forumet! 

Når alle tydeligvis kommer til å bli optimister så er det jaggu bra at dere får ha meg som negativitetens skyteskive. 

Selv for dere superoptimister så ville det vel vært kjedelig her hvis forumet ble en forsamling som kun inneholdt positivitet og optimisme 😋

Link to comment
Share on other sites

Er vel en grunn til at det har vert lite positivt å skrive om. OK kamp i går og seier på bortebane har vel vi ikke hatt så mange av. Men syns det gikk litt tregt framover, drømmer vel om gamle dager. Har trua på at Arteta for dette til men er ikke trygg på Luiz, Xhaka og Mustafi ennå. Vil se trekløveret i flere kamper dør jeg blir overbevist.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...